YANKEE CANDLE | Riviera Escape | Wosk zapachowy ...

czwartek, 21 lipca 2016
Hej :)

Idealnym uzupełnieniem każdego wnętrza domu, jest jego zapach. Zawsze kiedy jestem u siebie czy u kogoś innego poza czystym wnętrzem, urzeka mnie jego aromat. Odkąd zaczęłam prowadzić bloga, poznałam woski zapachowe i wręcz się w nich zakochałam. W jednych bardziej w innych mniej, lecz ciągle próbuję i poznaje nowe. Ostatnim odkryciem jest Riviera Escape od Yankee Candlee. 




Yankee Candle - Wosk zapachowy z serii Classic (Riviera Escape)
Pojemność: 22 g
Cena: 8,00 zł (do kupienia w wielu drogeriach internetowych, jak i stacjonarnie na stoiskach)



Co podaje producent?
"Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu delikatnej bryzy morskiej połączonej z aromatem śródziemnomorskich kwiatów oraz niewielkim dodatkiem ambry."

Opakowanie?
Klasyczna okrągła tarta, w przezroczystej grubszej foli. Szata graficzna nawiązująca do rześkich wakacji, na pięknej wyspie. Z tyłu wosku zawarte są wszelkie niezbędne informacje o producencie, wadze, itp. 

Zapach i konsystencja?
O zapachu będzie poniżej, natomiast konsystencja jest stała, lekko krusząca się i z łatwością roztapiająca pod wpływem ciepła.


Moja opinia?
Moje skojarzenia zanim poczułam ten wosk były niczym orzeźwiające wakacje. Tuż po jego odpaleniu zapach był delikatny, z czasem stawał się mocniejszy, aż po pewnym czasie dla mnie okazał się zbyt ciężki. Prawdą jest to, że wosk wydobywa aromaty delikatnej bryzy morskiej, które są bardzo przyjemne, kwiaty delikatnie przebijają się w tym połączeniu, jednak dodatek ambry chyba zbyt umacnia te połączenie. Po jego dłuższym paleniu aż boli mnie głowa. Z tym woskiem wiązałam pewne nadzieję, jednak nie przypadł mi on do gustu. 


A Wy znacie ten zapach?
Jaki wosk polecacie na te "wiosenne" polskie lato?

Do następnego.

Emilka :*

42 komentarze

  1. Zapach na pewno by mi się spodobał, ale staram się nie zarażać tą manią i nie kupuję wosków

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kominek do wosków, ale nigdy nie mogłam się zdecydować na konkretny wosk. Skoro ten ma ciężki zapach, to nie sprawidzi się też u mnie, bo ból głowy łatwo u mnie wywołać.

    http://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... z lżejszych dla mnie jest Soft Blanket :)

      Usuń
  3. Nie lubię ciężkich zapachów... :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam! Prowadzę bloga fanowskiego o aktorce Natalii Oreiro, którą możesz znać z telenoweli "Zbuntowany Anioł". Jeśli chcesz wiedzieć co się u niej dzieje, to zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :)

    Poza tym robię szablony na blogi, więc jeśli chcesz mieć swój własny niepowtarzalny szablon, jakiego nie ma nikt na blogspot po prostu napisz do mnie :)

    Ps. Może dodamy się do obs? :)
    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Mnie po dłuższym czasie męczy jednak :)

      Usuń
  6. nigdy nie korzystałam z tych wosków.
    Jednak kolor jego jest świetny, zapach zapewne też :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor ma bajeczny, zapach po dłuższym czasie mnie męczy tak jak pisałam :)

      Usuń
  7. Musze go zatem obwąchać, mam kilka w zapasie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wąchałam w sklepie, ale latem jakoś nie używam wosków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimną fakt idzie ich więcej, ze względu na długie wieczory :)

      Usuń
  9. Skoro jednak jego zapach zmienia się na zbyt ciężki nie będzie on dla mnie odpowiedni. =/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktoś woli lżejsze to masz racje :)

      Usuń
  10. Nie znam tego zapachu, ale ja również jestem wychulona na zbyt mocne zapachy i też reaguję bólem głowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja przeważnie chociaż nie na wszystkie mocniejsze zapachy :)

      Usuń
  11. ja akurat lubię mocne zapachy, nie przypominam sobie abym go miała

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ich świeczki. Mam swoją małą kolekcję, którą ciągle powiększam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego zapachu, a szkoda ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Tobie by się spodobał bardziej niż mi :)

      Usuń
  14. uwielbiam YC :) ale tego zapachu nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Akurat tego zapachu jeszcze nie znam i nie wiem czy przypadnie mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zapraszamy do Pachnącej Przystani w Łodzi, www.pachnacaprzystan.pl 😃

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam i lubię :) Polecam Ci najnowszą serię wosków YC :) O jednym już nawet pisałam na blogu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu, mimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*