PAT&RUB | Balsam do rąk | Trawa cytrynowa i kokos ...

piątek, 1 lipca 2016
Hej :)

Latem uwielbiam lekkie, rześkie i świeże zapachy nawet w produktach do rąk. Odnoszę wrażanie iż skóra jest wtedy bardziej odświeżona, niż po produkcie mocno słodkim. Od dłuższego czasu zachwyca mnie swym zapachem balsam do rąk od PAT&RUB, czy działaniem też ...? 



PAT&RUB - Balsam do rąk
Pojemność: 100 ml
Cena: 39,00 zł (do kupienia na stronie producenta TUTAJ)



Co podaje producent?
"Balsam do Rąk z serii Relaksującej PAT&RUB to prawdziwa bomba dobroczynnych substancji pielęgnujących dla zmęczonej i suchej skóry dłoni. Ten NATURALNY Balsam do Rąk odnawia, nawilża, zmiękcza, rozjaśnia, koi, uelastycznia skórę dłoni. Obecne w balsamie składniki roślinne minimalizują negatywny wpływ detergentów i innych czynników podrażniających i wysuszających skórę. Świetnie się wchłania. Ma przyjemny, relaksujący zapach trawy cytrynowej i kokosa. Kosmetyk naturalny z certyfikatem NATRUE." - Więcej na stronie producenta wcześniej podanej.

Opakowanie?
Szata graficzna przyciąga wzrok dużym logiem i optymistycznymi kolorami. Wszelkie istotne informacje są zawarte na opakowaniu. Samo opakowanie jest wykonane z lepszej jakości plastiku, aplikacja balsamu następuję po naciśnięciu pompki w którą zaopatrzone jest opakowanie, z korkiem na klik. 

Zapach i konsystencja?
Konsystencja jak na balsam dość gęsta, która jednak z łatwością się rozprowadza. W zapachu przewyższa trawa cytrynowa niż kokos. Aromat jest dość długo wyczuwalny na dłoniach, a zapach jest lekki i świeży. Idealny na lato i upały.


Moja opinia?
Stali bywalcy wiedzą, że uwielbiam słodkie zapachy. Jednak latem częściej wybieram te świeże i orzeźwiające. Tym bardziej teraz będąc w ciąży. Ten produkt właśnie urzekł mnie lekkim zapachem. Kolejno swoim opakowaniem, które uwielbiam mieć w swojej łazience. Fajnie nawilża skórę jednak nie na długi czas i trzeba aplikacje powtarzać co jakiś czas. Wystarczy niewielka ilość by nawilżyć całe dłonie. Balsam stosunkowo wchłania się dłuższy czas.  Rozjaśnienia nie zauważyłam, pięknie jednak ukoił moje suche kostki na palcach.  Produkt lubię, jednak jego cena jest stosunkowo wysoka. 

A czy Wy znacie ten produkt?
Wasz ulubiony krem/balsam do dłoni?

Do następnego.

Emilka :*

14 komentarzy

  1. Brzmi obiecująco, jednak tak jak wspomniałaś, też uważam że 40 zł za krem do rąk to trochę za dużo. Osobiście, raczej rzadko kupuję takie specyfiki. Zazwyczaj do rąk używam balsamów do ciała, które okazały sie niewypałami ;) Lub nieśmiertelnego Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten krem , miałam wszystkie produkty z tej serii i uważam że są najlepsze z całej gamy Pat@Rub :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety innych wersji nie miałam...

      Usuń
  3. Spora cena jak za taki kosmetyk :) Więcej kremów powinno mieć takie opakowanie z pompką, bo to mega wygodne

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Możliwe, że się na niego skuszę :)

      Usuń
  5. Ich zapachy to dla mnie porażka ;/ a działanie niestety bez rewelacji ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten zapach akurat przypadł do gustu :)

      Usuń
  6. zapach jest mega! rzeczywiście wchłania się długo, ale warto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam dużo dobrego o tej firmie, chyba czas coś wypróbowac (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam żadnego kosmetyku tej marki, ale lubię kremować dłonie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*