OOTD | Synday style | Dress | Neonowa sukienka ...

poniedziałek, 25 lipca 2016
Hej :)

Dawno, dawno temu.... Dokładnie nie pamiętam kiedy pojawiła się na blogu ostatnia stylizacja. W tę niedzielę jednak postawiłam na swoim i kilka zdjęć dla Was udało mi się zrobić. 

Sukienkę dostałam na imieniny i od razu zakochałam się w jej kroju i kolorze, do tego dobrałam czarne, bardzo wygodne sandałki zakupione na bazarku oraz dużą pojemną torbę, która pomieści chyba wszystko...

Zapraszam do zdjęć.











Co myślicie o takim połączeniu?
A jak wyglądała Wasza niedzielna stylizacja? 

Do następnego.

Emilka :*

62 komentarze

  1. kolor odważny, dobrze wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze boję się neonów, ale ty wyglądasz bardzo dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sukienka na lato. Osobiście wybrałabym mniejszą i lżejszą torebkę :)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniejsza byłaby idealna, ale obecnie większa mieści mi wszystko :)

      Usuń
  4. Bardzo Ci ładnie i w tym fasonie i kolorze - ja np. źle bym się czuła w takiej sukieneczce:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem czy bym kupiła, ale dostałam na prezent i się przekonałam :)

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz Kochana! Kolorek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. brzuszek uroczy <3 chłopiec czy dziewczynka? :)
    P.S. Być może będę w niedługim czasie śmigać znów po miastach ;-) także szykuj się na odwiedziny!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem kto mieszka w brzuszku :)....
      Zapraszam mój nr masz także czekam na telefon :)

      Usuń
  7. Oj chyba bałabym się że robactwo mnie zje w tej sukience. Ale wyglądasz ślicznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor sukienki :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię neonowe kolorki, śliczna stylizacja :)
    Jesli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękny kolor sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odważna ta sukienka - kolor bardzo przyciągający wzrok na ulicy ;-) Ubranie zdecydowanie dla osób, które lubią zwracać na siebie uwagę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lato i neonowe kolory to jest to :)
    Świetna sukienka :) A torba fakt, czasem mam wrażenie że moja torebka też pomieści wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna sukienka! Ciąża bardzo ci służy. Widać, że tak zabobonami będzie chłopiec. :)) Trzymajcie się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, jeszcze nie wiem co będzie :*

      Usuń
  14. Zazwyczaj boję się takich kolorków, ale Tobie ładnie udało się połączyć dodatki ze stylizacją i wyglądasz w tym pięknie :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna sukieneczka:) Piękny kolor ma:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piekna sukienka
    tak patrzę i patrzę i chyba muszę ci pogratulować dzidziusia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny kolor! zellmerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzeba przyznać, że ciężko byłoby cie nie zauważyć w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładna sukienka i fajny kolor. Torba dla mnie trochę "za ciężka" do tej kiecki postawiłabym na jakąś niewielką torebeczkę na ramię :) ALe Każdy ma inny gust, więc jak się czujesz dobrze to super :)
    Ja bardziej wolę delikatne rzeczy w tym kolorze - torebka, lakier do paznokci, buty sukienki bym nie ubrała :) Byłabym taka oczoraźna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torba mniejsza byłaby tutaj idealna, ale większa obecnie mieści wszystko czego potrzebuję :)
      Sukieneczkę otrzymałam na prezent, ale dobrze się w niej czuję :)
      Też uwielbiam neonowe dodatki do łagodnego stroju :)

      Usuń
  20. z daleka Cię widać w tej sukience :)
    pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pewno wyrózniasz sie tą sukienką z tłumu :D

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w tym sezonie sięgam po pastele, ale limonkowy lakier mam! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam bluzeczkę w takim kolorze i szczerze powiem, że bardzo ją lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, czyli niektórzy lubią wyraźne kolory :)

      Usuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*