ECOCERA | Puder Ryżowy | Fixer ...

wtorek, 19 lipca 2016
Hej :)

Na pewno większość z Was słyszała o pudrach ryżowych, bądź nawet się z nimi spotkała. Jest to najzwyczajniej w świecie biały sypki proszek - ale bez obaw, w połączeniu ze skórą staje się zupełnie bezbarwny.  Dzisiaj zapoznam Was z takim, który mogę polecić z czystym sumieniem. 



Ecocera - Puder ryżowy | Fixer
Pojemność: 15 g
Cena: ok. 19,00 zł (dostępny jest np. w drogerii EKobieca)



Co podaje producent?
"Puder ryżowy stosowany jest w kosmetyce od wieków. Znany i stosowany był już w starożytnej medycynie ajuwerdyjskiej jako specyfik łagodzący stany zapalne skóry. Jest on jednym z sekretów pięknych i zawsze młodych Azjatek ceniących jego doskonałe właściwości. Wygładza cerę, nadając jej aksamitną i jedwabistą gładkość. Wchłania nadmiar sebum długotrwale matując cerę oraz zapewniając jej piękny i zdrowy wygląd przez wiele godzin. W momencie zetknięcia ze skórą biały kolor pudru stapia się idealnie z kolorytem cery. Stosowany jako fixer utrwala makijaż na cały dzień sprawiając, że twarz wygląda promieniście i zdrowo nawet w 16 godzin po nałożeniu podkładu i różu. Produkt przeznaczony zarówno do profesjonalnego jak i codziennego użytku, niezbędnik każdego wizażysty. Transparentny, hipoalergiczny, nie zawiera szkodliwych parabenów ani zatykającego pory talku. Szczególnie polecany do cery mieszanej i tłustej.
Właściwości: product hipoalergiczny, bez parabenów, baz talku. fixer – przedłuża trwałość makijażu do 16 godzin. puder ryżowy to jeden z najsilniejszych absorbentów sebum. nadaje cerze aksamitną, jedwabistą gładkość, nie zatyka porów, daje ultra naturalny efekt. niezwykle łatwy w aplikacji, stapia się z kolorytem cery delikatny, transparentny, lekki. nie testowany na zwierzętach."


Opakowanie?
Okrągłe nieco spłaszczone pudełeczko. Wykonane z lekkiego plastiku, który nie pęka po spotkaniu z dywanem. Przezroczysty dół z produktem - dzięki czemu kontrolujemy ilość proszku, połączony z białym wieczkiem z logiem firmowym. Produkt zabezpieczony wieczkiem z sitkiem, co ułatwia aplikacje proszku na załączoną do zestawu gąbeczkę. 

Zapach i konsystencja?
Jak dla mnie nie posiada w sobie zapachu, jest bezwonny. Konsystencja, jak przystało na taki kosmetyk sypka, bez grama grudek. 


Moja opinia?
Z produktem polubiłam się od pierwszej aplikacji. Używa się go z łatwością. Wystarczy odpowiednią ilość nabrać na gąbeczkę (ważne by gąbeczkę trzymać tuż przy dziurkach by nie wysypać proszku zbyt dużo) i rozprowadzić nią produkt na naszej cerze. Biała warstwa szybko wtapia się w koloryt skóry, pozostawiając ją idealnie zmatowioną. Warto zwrócić uwagę na fakt iż proszek jest bardzo wydajny. Kosmetyk mnie nie uczulił, nie wysuszył mojej cery, ani też nie pozatykał porów. Co prawda nie sprawdzałam jego działania przez 16 godzin jak podaje producent, lecz u mnie śmiało wytrzymuję on od rana do wieczora. Mam go aż dwa opakowania, lecz jak mi się skończą jestem pewna, że zakupie kolejne.

Czy znacie ten produkt?
Jakie macie ulubione pudry ryżowe do twarzy?

Do następnego.

Emilka :*

39 komentarzy

  1. Jak skończę moje zapasy pudrów to z pewnością sięgnę po ten lub bambusowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten dla mnie jest super a bambusowego nie miałam jeszcze ::)

      Usuń
  2. Bardzo go lubię, świetnie matuje i jest tani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten puder <3 Ideał :) Jednak puszek po umyciu nadaje się jedynie do wyrzucenia nad czym ubolewam, bo bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja puszek spryskuje płynem do dezynfekcji pędzli i płukam pod wodą bez zbednego jego pocierania ale do najlepszego wykonania niestety nie należy. ..

      Usuń
  4. za jakiś czas go wypróbuję, na razie mam bambusowy puder tej marki i spisuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tyle dobrych recenzji czytam o tym pudrze.. ale wiem, że z konsystencją się nie polubię i będzie u mnie leżał latami i się marnował. Ahh.. te moje wygórowane wymagania ;-) tyle mnie omija

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam puder ryżowy.
    Co prawda swój mam z firmy Paese, ale myślę że jest podobny jakościowo do twojego - Super produkt !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z paese także mam niedługo będę testować: )

      Usuń
  7. Używam go od roku i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem jest to bardzo dobry puder! Jeszcze mnie nie zawiódł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele dobrego słyszałam o tym pudrze, jednak do tej pory nie miałam okazji go przetestować. Ciekawa też jestem wersji bambusowej. Może wreszcie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się skusisz daj znać jak się u Ciebie spisał.: )

      Usuń
  11. ja mam ryzowy z deni carte i jest boski, ale co prawda uwazam, że puder ryzowy to jednak dla osob o cerze bladej lub umiarkowanie średnim odcieniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego Twojego nie miałam jeszcze okazji próbować. Hmmm u mnie się on całkowicie wchłania wiec trudno powiedzieć jak by się dopasował u osoby z bardzo ciemną koronacją :)

      Usuń
  12. Po zużyciu obecnego myślę, że zakupię któryś tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje się fajny, ale jedynie co to odstrasza mnie opakowanie. Wydaje mi się że jest to jakiś kosmetyk puder do stosowania dla niemowlaków hahaha :D Ale może takie głupie skojarzenie :D Sam skład jest bardzo przekonujący i można wybaczyć to dziwne pudełko rodem z apteki :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe na takie skojarzenie to ja bym nie wpadła :)

      Usuń
  14. Miałam kiedyś inny puder ryżowy, ale wysuszał, jednak możliwe, że z tej firmy lepiej by się u mnie sprawdził .:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tego jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie już. Miałaś okazję. Próbować? :)

      Usuń
  16. Mam go, ale jeszcze nie stosowałam. Zużywam to, co zaczęte;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam tego, ale już gdzieś czytałam równie pozytywną recenzję, więc myślę, że jest warty wypróbowania. Ja najczęściej mam sypki puder Inglot albo Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tycj firm co podałaś to nie miałam :)

      Usuń
  18. Naprawdę świetny produkt! Każda moja koleżanka go chwali :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*