ABSOLUTE CARE | Ochronny krem do stóp | Kiwi i gruszka ...

piątek, 29 lipca 2016
Hej :)

Uwielbiam jak moje stopy są zadbane i nie ważne czy to latem, czy zimą. Stopy są także wizytówką danej osoby nie tylko same dłonie. Ostatnio jest mi ciężej malować u nich paznokcie (brzuszek ciążowy...), ale z kremami i maseczkami nie mam póki co większych problemów. 

 


Absolute Care - Ochronny krem do stóp o zapachu kiwi i gruszki
Pojemność: 150 ml
Cena: 12,00 zł (dostępny na stronie ESENTIRE)



Co podaje producent?
"Absolute Care Ochronny krem do stóp o zapachu kiwi i gruszki - efektywna formuła, aby skóra była miękka i gładka. Zawiera naturalne składniki antypotne i minerały z Morza Martwego. Usuwa wysuszoną, popękaną i szorstką skórę. Pielęgnuje zmęczone i opuchnięte stopy, jednocześnie dając wspaniałe samopoczucie. Zapach kiwi i gruszki. Skład : Aqua/Water/Eau/, Glycerin, Stearic Acid, Cetyl Alcohol, Prunus Amygdalus Dulcis( Sweet Amond) Oil,Beeswax, Triethanolamine, Ethoxydiglycol(and) Propylene Glycol Butylene Glycol (and) Aescules Hippocastanum (Horse Chestnut) Seed Extract, Dimethicone, Propanediol, Butyrospremum Parkii(Shea Butter) Arnica Montana Flower Extract, Mentyl Lactate, Triclosane, Alcohol, Fragrance (Supplement), Maris Aqua(Dead Sea Mineral Water), Gluconolactone(and) Sodium Benzoate(and) Calcium Gluconate, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, May contain: Alpha-Isomethyl Ionone,Benzyl Benzoate, Butylphenyl Methylpriopional, Citral, Citronellol, Coumarin,Eugenol Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde,Limonene,Linalool, D and C Orange No 4,FD and C Yellow, No 5, FD and C Red No 40 , FD and C Blue No 1."

Opakowanie?
Klasyczna tuba wykonana z miękkiego plastiku, dzięki czemu produkt z łatwością się wydobywa. Opakowanie zakręcane połyskującym korkiem. Produkt od nowości zabezpieczony pa-złotkiem, co u mnie ma duży plus, gdyż mam pewność, że nikt przede mną nie otwierał kosmetyku i data ważności podana przez producenta jest jak najbardziej odpowiednia. 

Zapach i konsystencja?
Krem należy do tych nieco gęściejszych, ale nie mocno. Zapach przypomina kiwi i może odrobinę gruszki. Jest delikatny i nie podrażnia.


Moja opinia?
Kolor kremu przypomina jego owoce z zapachu. Bardzo fajnie się rozprowadza, dość szybko wchłania w skórę i na prawdę jest bardzo wydajny. Wystarczy jego mała ilość by nakremować obie stopy. Krem stosunkowo dobrze nawilża i sprawia, że stopy stają się gładkie i miękkie. Niestety nie miałam popękanej skóry, więc nie wiem jak by spisał się w tej kwestii. Krem jak na swoją cenę jest warty uwagi i z pewnością nadaję się do normalnej skóry stóp.

Czy znacie tę firmę?
Jaki krem do stóp polecacie? Obecnie używacie?

Do następnego.

Emilka :*

35 komentarzy

  1. ja w sumie wolę takie gęściejsze kremy :D tej firmy nie znam, aktualnie używa kremu z Shefoot ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale ze względu na zapach chętnie bym wysmarowała nim stopy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam marki, ale zapach mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię zapachy kiwi i gruszki, więc może być fajny. Obecnie używam kremu z Avonu z serii foot works ale zapach nie bardzo mi się podoba, natomiast uwielbiam olejek do stóp z lawendą. Tej marki nie znam, ale cena jest przystępna i zapach kusi, może więc wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Avon średnio lubię produkty do stóp ...

      Usuń
  5. Lubię zapachy kiwi i gruszki, więc może być fajny. Obecnie używam kremu z Avonu z serii foot works ale zapach nie bardzo mi się podoba, natomiast uwielbiam olejek do stóp z lawendą. Tej marki nie znam, ale cena jest przystępna i zapach kusi, może więc wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajny
    takie połaczenie z pewnością bym polubiła

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo musi być fajny, nietypowe polaczenie zapachow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje z połączeniem zapachów :)

      Usuń
  8. Ja nie mam za dużego problemu ze skórą pięt :) Ale chętnie stosuję do pięt różne mazidła ;) Kremik chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolałabym Twoją wersję ze względu na.zapach :p

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam z nim do czynienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie denerwują suche pięty. Podobno to problem z tarczycą u niektórych. Jednak tak czy siak męczy…

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe połączenie zapachów Dla mnie marka jak i krem to totalna nowość.

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe połączenie zapachó :D

    OdpowiedzUsuń
  14. kiwi i gruszka ? brzmi świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam kremiku ;) Cena nie jest z kosmosu, więc myślę że każdy z nas mógłby go wypróbować na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe jak by się u mnie sprawdził, ja mam bardzo suchą skórę na stopach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej firmy ale zapach wydaje się być bardzo kuszący :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*