OOTD | Outfit Of The Day ... | Stylizacja sukienkowa ...

sobota, 7 maja 2016
Hej :)

Siedziałam sobie dzisiaj z rana przeglądając swoje wpisy na blogu i .... zauważyłam, że dawno nie było żadnego postu ze stylizacją. W związku z tym, że jakoś byłam umalowana i włosy nie były najgorsze to cyknęłam kilka zdjęć dzisiejszego stroju dnia i oto pojawia się wpis modowy. 

Na sobie mam czarne rajstopy przystosowane na brzuszek ciążowy (choć jeszcze jest malutki) - ale komfort musi być. Jednak główną rolę w tej stylizacji odgrywa czarna sukienka w malutkie kwiatki, która jest wykonana z przewiewnego ale nieco grubszego materiału i jest na podszewce dzięki czemu nic nie prześwituje oraz zapinana po całości na guziczki z przodu. Sukienkę zakupiłam w SH za symboliczną złotówkę. 

Zapraszam do zdjęć.









I co myślicie o tej sukience i jej połączeniu z czarnymi rajstopami?
Lubicie sukienki wiosną?

Do następnego.

Emilka :*

56 komentarzy

  1. Fajna sukieneczka,taka typowo letnia.Jeny jesteś taka chudziutka i brzuszka nic nie widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w tej sukieneczce faktycznie nic nie widać:)

      Usuń
  2. Świetna stylizacja :) brzuszka w ogóle jeszcze nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strój wiosenny i Ty tak pięknie wyglądasz w nowym stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też się nad tym właśnie zastanawiałam :)

      Usuń
  5. ładna sukieneczka :)) promieniejesz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio mam fazę na sukienki :D Ta bardzo mi się podoba :) Ślicznie Ci w niej!

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka śliczna :) i Ty piękniejesz :). Ale idzie wiosna, więc następnym razem proszę o coś kolorowego i jasnego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie dla Ciebie będzie coś kolorowego :)

      Usuń
  8. super Ci w tej sukience :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja! W ogóle nic nie widać! :O

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie się całościowo prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię sukienki, choć ostatnio rzadko je noszę i zwykle stawiam na wygodne getry :D
    candymona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Getry wkradły się w nasze życie na dobre :)

      Usuń
  13. Bardzo ładna sukienka, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Za złotówkę sama chętnie przygarnęłabym taką sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna sukienka, osobiście założyłabym całkowicie kryjące rajstopy, albo cieliste. Ze względu na to że sukienka jest raczej letnia, a u mnie upał, chyba poszłabym w stronę cielistych;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Extra się komponuje z tymi rajstopkami <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, spodobał mi się twój blog, więc postanowiłam nominować go do Liebster Blog Award. Fajnie by było gdybyś napisała o tym post ;) Wszystkie informacje w http://fashnela.blogspot.com/2016/05/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*