ESTEE LAUDER | PURE COLOR CRYSTAL LIPSTICK | Pomadka ...

poniedziałek, 30 maja 2016
Hej :)

Ostatnio w mojej kolekcji - pomadek do ust pojawia się więcej, niż błyszczyków - to chyba znak, że dorastam (hihi...). Ulubione kolory to wszelkie odcienie różu, gdyż uważam, że najbardziej do mojego typu urody one pasują. Jakiś czas temu jednak skusiłam się na delikatny odcień beżu, który na ustach jest bardzo naturalny.



ESTEE LAUDER - Pure Color Crystal Lipstick 
Pojemność: 3,8 g
Cena: 122,00 zł (do kupienia na stronie producenta KLIK)




Co podaje producent?
"Kolor jest tak niewiarygodny, że Twoje usta są gotowe na więcej. Maksymalnie nasycony kolor. Większa żywiołowość, wielowymiarowość i połysk. Technologia True Vision™ przemienia zwykły kolor w coś wyjątkowego. Pokochasz szeroki wachlarz delikatnie połyskujących odcieni. Długo utrzymuje się na ustach, a kolor pozostaje żywy. Wzbogacona o składniki uwielbiane przez usta, w tym wyciąg z pestek moreli, masło shea oraz masło murumuru, które pozostawiają usta miękkie i kremowo gładkie. Każdy odcień jest dostępny w dwóch kuszących wykończeniach - wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada: sheer Creme (delikatno-kremowa) lub brilliant Shimmer (lśniący blask)".


Opakowanie?
Przezroczysto - złote, z logiem firmy. Dzięki urokliwemu złotu opakowanie ma swój urok i szyk. Na dole opakowania widoczna jest sama pomadka i co najważniejsze jej dokładny kolor. Opakowanie zamyka się na klik. 

Zapach i konsystencja?
Konsystencja jest delikatna i w upalne dni lepiej nie nosić jest jej w torebce, gdyż zbyt mocno mięknie. Zapach niemalże nie wyczuwalny. 



Moja opinia?
Urzekło mnie opakowanie tej pomadki i jej aksamitna konsystencja. Pomadka z łatwością sunie po ustach, przy czym nie zostawia podkreślonych suchych skórek. Mój kolor jest średnio kryjący i należy do tych naturalnych. Trwałość tego produktu jest jak na tę cenę średnia. Ogólnie polubiłam się z tą pomadką i często używam ją na codzienne wyjścia do miasta. Ciekawa także jestem jak na moich ustach wyglądałby odcień Liliac Lover. 

A jaka jest wasza ulubiona pomadka na letnie codzienne wyjścia?

Do następnego.

Emilka :*

30 komentarzy

  1. Bardzo udany kolor - delikatny, klasyczny i kobiecy. A opakowanie - wcale nie dziwię się, że Ciebie urzekło, pewnie na sam piękny wygląd bym zakupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo delikatna, ładna :) Ja obecnie uwielbiam pomadki Lovely :D Nie ten przedział cenowy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lovely - coś na pewno zakupie, jaki polecasz kolor ?:)

      Usuń
  3. Piękny kolor! Bardzo lubię kosmetyki Estee Lauder :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadka ma bardzo łady kolorek.
    Idealny na lato.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. O takie kolorki na ustach to ja bardzo lubię. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wolę pomadki nawilżające. Nie maluję się w ogóle (chyba że na jakieś wyjście), więc mi raczej pomadki nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie polecasz pomadki nawilżające ?:)

      Usuń
  7. Ja ostatnio używam matowych odcieni. Bardzo mi się podobają i czerwone. Aczkolwiek ten kolor również jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w planach jakąś matową, tylko nie mogę się jeszcze zdecydować :)

      Usuń
  8. Bardzo ładny kolor, jeszcze takiego nie mam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*