REGITAL | Krem do rąk & paznokci ...

środa, 20 kwietnia 2016
Cześć:)

Powiedzcie Mi, czy u Was także jest tak słonecznie, ale bardzo wietrznie? Można by powiedzieć, że bez lekkiej czapki ani rusz - jednak z drugiej strony o tej porze w czapce? Na pewno jednak lepiej nie wychodzić bez kremu do dłoni, które przez taką pogodę mogą stać się naprawdę przesuszone. W mojej torebce w ostatnim czasie gości krem o którym będzie mowa w dzisiejszym poście. 




Regital - Krem do rąk i paznokci
Pojemność: 40 ml (wersja torebkowa - tradycyjna posiada 100 ml)
Cena: 4 - 6 zł (Do kupienia)



Co podaje producent?
"Nawilżająco-odżywczy krem do rąk i paznokci przeznaczony do skóry delikatnej, przesuszonej, wymagającej intensywnej pielęgnacji. Zawarty w kremie olejek rycynowy intensywnie nawilża, witamina E odżywia a keratyna odbudowuje skórę dłoni i paznokcie. Krem stosowany regularnie zmniejsza skłonność paznokci do rozdwajania. Starannie dobrany skład chroni dłonie i paznokcie przed wpływem czynników atmosferycznych, czy detergentów."


Opakowanie?
Mała poręczna tubka stojąca na plastikowej głowie, zamykanej na mocny klik. Szata graficzna iście wiosenną - letnia. Pozostała część opakowania wykonana z miękkiego plastiku, z którego dobrze wydobywa się produkt. 

Zapach i konsystencja?
Zapach jest delikatny, należy do grupy zapachów lekkich i świeżych. Konsystencja średnio gęsta, ale nie lejąca się - dobrze rozprowadza się na dłoni i z łatwością też wchłania w paznokcie.



Moja opinia?
Pierwsza myśl - opakowanie cudne, letnie i takie małe, z łatwością zmieści mi się w torebce. Kolejne zaskoczenie to zapach, który od początku przypadł mi do gustu. A działanie? Krem stosunkowo szybko wchłania się w dłonie i paznokcie. Pięknie nawilża i nie zostawia efektu tłustości. Podczas mycia rąk nie spłukuje się z dłoni. Fajne jest też to, że w jego składzie dość wysoko jest olejek rycynowy i keratyna. Z kremem bardzo się polubiłam i na pewno zawita on jeszcze nie raz w mojej torebce, a większa wersja na półce. Dobra jakość za dobrą cenę to coś co lubię i moja skóra też. 

Czy znacie ten krem (firmę)?
Wasz obecny krem do rąk to ... ?

Do następnego.

Emilka :*

20 komentarzy

  1. ja szczególnie uwielbiam z ziaji kokosowy :) a obecnie katuję pat&rub kokos i trawa cytrynowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokosowego z ziaja nie miałam, a jak sprawuje się ten z Pat&rub? :-)

      Usuń
  2. Pierwszy raz widze ten produkt, ale bardzo wiosennie wyglada. Ja obecnie uzywam Kneipp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A którego z kneipp? Jak się sprawdza? :-)

      Usuń
  3. Moimi ulubionymi krememi do rąk są te z Garniera. Testowalam wiele kremow ale jakos zawsze wracam do sprawdzonych pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama także lubi te z Garnier :-)

      Usuń
  4. Muszę go spróbować na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie faktycznie ma bardzo wiosenne i optymistyczne! Ja ostatnio jestem uzależniona od kremów do rąk Evree i Le Petit Marseillais :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych kremów jeszcze nie miałam nic :-)

      Usuń
  6. tego kremu nie znam, ale znam ból suchych dłoni... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie takie male pojemnosci a jaki sliczny z wygladu :)
    zakochalam sie

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszy dla mnie krem do rąk jest z firmy Garnier.
    Jest świetny, chociaż Twój też wydaje się ok :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja do rąk uwielbiam masło shea, fajnie się wchłania i pachnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masło także lubię, jednak obecnie jest dla mnie ciut słodkie :-)

      Usuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*