KULULU BRUSHES MAKEUP YOU | Pędzel do różu "DON`T BLUSH" Nr 0254 ...

czwartek, 28 kwietnia 2016
Hej :)

Powiedzcie mi czy Was dzisiaj z rana także pogoda zaskoczyła? Tuż po 6.00 rano odebrałam telefon z informacją od taty, że u nich pada śnieg, patrzę przez okno i u mnie także pada. Na całe szczęście stan ten ustał z wyjściem słońca koło godziny 10.00 i pogoda z godziny na godzinę zaczęła się poprawiać, a teraz o śniegu pozostało tylko poranne wspomnienie. 

Jakiś czas temu zamieniłam swój płaski - skośny pędzel do różu na okrągły - skośny. Czy ta zmiana wyszła na dobre? 



KULULU BRUSHES MAKEUP YOU - Pędzel do różu 'DON`T BLUSH" Nr 0254
Cena: 45,00 zł (do kupienia na stronie producent - tutaj)


Co podaje producent?

"Skośny pędzel do nakładania różów na bazie wody. Syntetyczne włosie uniemożliwia wchłanianie nadmiernej ilości kosmetyku. Wysoka gęstość włosia. Zwróć uwagę na to, w jakim opakowaniu znajduje się Twój róż. Jeżeli jest to niewielki słoiczek lub gdy produkt jest w tubce, najlepiej będzie nałożyć odrobinę na dłoń, lekko rozetrzeć i dopiero wtedy nabrać pędzlem. Zawsze należy się upewnić, że nie nabraliśmy zbyt dużej ilości różu, w szczególności jeżeli nakładamy go prosto z opakowania. Przed muśnięciem policzka wytrzyj nadmiar w nadgarstek."

Opakowanie?

Pędzel był zapakowany w przezroczystą folię, nie posiadającą napisów. Jego włosie schowane było w ochronną siateczkę. Nic szczególnego, ale to przecież pędzel ma grać główne skrzypce a nie opakowanie.



Wykonanie?
Włosie pędzla jest naturalne i bardzo mięciutkie, nie wychodzi z samego pędzla. Rączka pędzla jest czarna, lekka, lecz stabilna. Całego szyku nadają srebrne napisy - które przez kilka miesięcy od użytkowania wyglądają jak nowe - za co duży plus, a także  srebrna metalowa obwódka przy włosiu, pasuję idealnie. 


Moja opinia?
Pędzel po pierwsze urzekł mnie swoim wyglądem i jakością wykonania - te dwie kwestie są adekwatne do jego ceny. Nie mogłam doczekać się jego pierwszego użycia - i stało się - pędzel po kościach policzkowych płynął niczym strzała - lekko, gładko, przy tym pięknie rozkładając róż na skórze. Dobrze się nim blenduję róż, czy bronzer. W porównaniu do mojego starego pędzla płasko / skośnego stwierdzam iż tym operuje mi się dużo łatwiej i produkt nałożony tym pędzlem jest lepiej wyeksponowany. Z czyszczeniem także nie mam żadnych kłopotów. Spryskuję go specjalnym płynem do pędzli, zbieram jego nadmiar, czynność powtarzam 2 - 3 razy i pędzel jest czysty. Dodam iż cały czas pędzel trzymam w ochronnej siateczce, dzięki czemu jego włosie, jest jak za czasów nowości.

A czy Wy znacie pędzle tej firmy?
Wasz ulubiony pędzel do różu to ... ? 

Do następnego.

Emilka :*

18 komentarzy

  1. Bardzo ładny pędzel. Fajnie ze jest milusi bo takie lubię najbardziej 😊 Firmy niestety nie znam. Buziaki i zapraszam do mnie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To także mój pierwszy pędzel z tej firmy, lecz chyba nie ostatni :)

      Usuń
  2. Milusie pędzle są najlepsze, z tym nie miałam do czynienia, ale muszę to zmienić :)
    Buziaki ♥
    http://kamila-mackowiak.blogspot.com/2016/04/pokolenie-internetu.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milusie tak, ułatwiają wszelką aplikacje :)

      Usuń
  3. Miękkie włosie jest dla mnie najważniejsze w pędzlach do twarzy :) Nic tak nie potrafi mi zepsuć poranku jak sztywne i ostre włosie pędzla ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kształt :-) nie znam tej marki. Aktualnie używam pędzli z Hakuro ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Hakuro jeszcze nie mam, ale są na mojej liście :)

      Usuń
  5. Ja ostanie pędzę jaki zakupiłam to firma Zoeva i bardzo poleca.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej niestety nie znam tej firmy, ja mam pędzle z Hakuro, Mac czy Inglot. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki, ale jak będę potrzebowała pędzla to chętnie wypróbuje coś z ich asortymentu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne pędzle, przydałby się w mojej kosmetyczce. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam od nich tylko jeden ale polecam :)

      Usuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*