KOSMED | Odżywka (do paznokci) z jedwabiem ...

poniedziałek, 4 kwietnia 2016
Hej :)

Moja nie obecność na blogu, jest niezmiernie uzasadniona, jednak powód podam Wam w późniejszym terminie, bo teraz nie chcę jeszcze niczego zapeszać.  Czuję się już w miarę dobrze i 3majcie kciuki oby tak było już zawsze. A dzisiaj zapraszam na post kosmetyczny, skierowany w stronę paznokci.



KOSMED - Odżywka z jedwabiem
Pojemność: 9 ml
Cena: za litr 666,67 zł - co za 9 ml daje 6,00 zł


Co podaje producent?
"Odżywka do paznokci z jedwabiem – do słabych i wolno rosnących paznokci, zapobiega przebarwieniom" Od Pani z firmy poznałam także skład tego produktu: "Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Nitrocellulose, Adipic Acid / Neopentyl Glycol / Trimellitic Anhydride Copolymer, Isopropyl Alcohol, Propyl Acetate, Triphenyl Phosphate, Trimethyl Pentanyl Diisobutyrate, n-Butyl Alcohol, Stearalkonium Hectorite, Styrene / Acrylates Copolymer, Talc, Diacetone Alcohol, Dimethicone, Citric Acid, Serica Powder, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, CI77891 (nano), Benzophenone - 1".

Opakowanie?
Tradycyjna szklana buteleczka, z odkręcanym korkiem z pędzelkiem. Szkło jest przezroczyste dzięki czemu widzimy ile produktu jeszcze nam zostało - i to jest dla mnie na plus. Pędzelkiem, także dobrze się pracuję. 


Zapach i konsystencja? 
Konsystencja średnio gęsta - biorąc pod uwagę tylko to serie produktów, jednak z łatwością aplikuje się na płytkę paznokcia i z niej nie spływa. Zapach jest dosyć mocny i średnio przyjemny - typowy dla lakieru do paznokci. 

Moja opinia?
Najważniejsze jest oczywiście działanie odżywki i powinno być one zadowalające - jednak w tym przypadku ten produkt moim paznokciom zaszkodził. W ostatnim czasie paznokcie miałam dość mocne i nie miały skłonności do załamań, jednak po stosowaniu tej odżywki zaczęły się łamać i rozdwajać. Co prawda rosły szybciej, co nie było widoczne przez te załamania. Nie chcę przekreślać tej odżywki, gdyż u kogoś może ona sprawdzić się o wiele lepiej niż u mnie.


Jaka jest Wasza ulubiona odżywka do słabych paznokci?

Do następnego.

Emilka :*

16 komentarzy

  1. miałam inną ( z wit. E) i się sprawdziła, szkoda,że ta nie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że Twoja u Ciebie się sprawdziła, ta co ja mam być może u kogoś innego także się sprawdzi :) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. szkoda że się nie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U kogoś innego może lepiej się sprawdzi :)

      Usuń
  3. Nie używam odżywek do paznokci :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z reguły słyszę o niej złe opinie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie coś w sobie ma co ją psuję, jeśli tak..

      Usuń
  5. Szkoda. :< Ja ostatnio stosowałam Eveline. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że każda wersja odżywki od KOSMED okazuje się niewypałem... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te odżywki mają z reguły niepochlebne opinie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż na to poradzić, coś widać nie pasuję w składzie :)

      Usuń
  8. Wiele odzywek dziala zupelnie przeciwnie.
    Ja tez kiedys uzywalam odzywki 8w1 z Eveline. Na poczatku pomagala ale od czasu odstawienia moje paznokcie znoe zaczely sie lamac itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie są uroki odżywek do paznokci :)A Eveline, tak chwalona a tu proszę...

      Usuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*