EPREZENTY.PL - Upominki dla każdego...

niedziela, 17 kwietnia 2016
Cześć :)

Weekend dobiega nieubłaganie ku końcowi, a ja przygotowałam dla Was lekki i przyjemny wpis o prezentach które możecie sprawić sobie, bądź bliskim Wam osobom. 

Jakiś czas temu przyszła do mnie paczuszka z wybranymi przeze mnie upominkami dla mnie i moich bliskich, ze sklepu Eprezenty.pl. Upominki tak się spodobały, więc postanowiłam pokazać je i dla Was = być inspiracją

Paczuszka zawierała: 




I osobno: 



Srebrny medalik z łańcuszkiem + grawer jaki tylko sobie kto zamarzy 
Jak pisze producent: "... śliczny srebrny medalik pr. 925 z Matką Boską z Dzieciątkiem w kształcie owalu zawieszony na łańcuszku typu snake..."

Łańcuszek i medalik mają wysoki połysk oraz wykonane są bardzo starannie. Zapakowane w piękne opakowanie prezentowe.




Srebrny (złocony) łańcuszek z serduszkiem z wygrawerowanym imieniem (alla słynne celebrytki)
Jak pisze producent: "... doskonały, srebrny (pozłacany) naszyjnik z zawieszką serce, który z pewnością jest trafionym pomysłem na prezent dla każdej kobiety. Na serduszku możemy zamieścić indywidualny grawer, dzięki któremu upominek będzie oryginalny."

Łańcuszek choć dość cienki - co nadaje mu uroku jest na prawdę bardzo trwały. Opcja wygrawerowania imienia, jest idealnym pomysłem na prezent dla bliskiej osoby. Dostępne są także inne kształty przywieszek. Zapakowany w śliczne czerwone pudełeczko.


Kubek Good morning Beautiful + nasze Imię :)
Jak pisze producent: "Wręczanie prezentu jeszcze nigdy nie było takie proste! Prezentowany kubek to podarunek, który zagwarantuje uśmiech na twarzy osoby obdarowanej od razu po jego rozpakowaniu. Przede wszystkim kubek to praktyczny prezent. Wydawać by się mogło, że to klasyczny pomysł, jednak napis jaki nadrukujemy specjalnie dla Ciebie na powierzchni kubka to wyjątkowy zwrot! Każda kobieta lubi komplementy - Ty podaruj jej kubek, który codziennie będzie razem z nią zaczynał pozytywnie dzień..."

Kubek jest naprawdę śliczny i zdjęcia nie są w stanie odbić jego całkowitego uroku. Jest wygodny w trzymaniu i trwały. Napis powoduję uśmiech na mojej twarzy za każdym razem, nawet w gorsze dni.


________________________________________________________________________________________


W ofercie sklepu dostępne są także upominki z grawerami z wielu innych kategorii (akcesoria kuchenne, albumy na zdjęcia, breloki, beczki, gadźety, kufle, lusterka, poduszki, aż po ręczniki, czy prezenciki dla maluszków) i na wszelkiego rodzaju okazje od urodzin, po komunie, aż do wesel. 


Jakość w stosunku do ceny jest naprawdę doskonała - nic nie mogę zarzuć dla sklepu.

Z czystym sumieniem polecam zakupy na stronie EPrezenty :)



Czy znacie tę stronę? 
Co wpadło dla Was w "oczko"?

Do następnego.

Emilka :*

29 komentarzy

  1. Przyznam, że nie znałam wcześniej tej stronki :) Kubek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strona ma naprawdę bogaty asortyment :-)

      Usuń
  2. Łańcuszek z serduszkiem jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kubeczek jest bomba !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Łańcuszek śliczny muszę zerknąć na stronkę jestem ciekawa czy są bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. great post
    would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne propozycje :) bardzo lubie personalizowane prezenty :) niedlugo urodziny mojej siostry :) mysle ze cos wybiore dla niej
    Obserwuje!! :* i zapraszam do mnie jeżeli mój blog spodoba Ci się tak jak Twój podoba się mnie to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same świetne rzeczy :) Kubek przepiękny! Również mam z tej strony podobny i nie długo pojawi się na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję zerknę do Ciebie Asiu na pewno ;-)

      Usuń
  8. Bardzo urocze prezenty, nie znałam wcześniej tej strony.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo urocze prezenty, nie znałam wcześniej tej strony.

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę bardzo fajne pomysły na prezenty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*