Być mamą ...

sobota, 23 kwietnia 2016
Cześć :)

We wcześniejszych postach wspominałam, że moja nieobecność na blogu spowodowana była... chorobą - tak to wtedy dla Was określiłam, jednak nie pisałam konkretnie o co chodzi. Dzisiaj przyszedł ten moment kiedy mogę już bez kręcenia napisać iż wkrótce zostanę mamą - tak jestem w pierwszej ciąży. W związku z tym zakładam drugiego bloga o nazwie "Być mamą" - będzie to blog na którym będę opisywać wszystko co z Byciem mamą jest powiązane. Zaproszę Was już na niego wkrótce. 




W poniedziałek zacznie się 16 tydzień, także jest to już II trymestr - czyli praktycznie połowa, bo koniec czwartego miesiąca. Planowany termin porodu to 16 październik 2016 r. Jeszcze nie wiem jaka będzie płeć. Szczerze mówiąc nie ważne czy będzie to chłopiec, czy dziewczynka - najważniejsze aby dzieciątko było zdrowe. 

______________________________________________________________

Dlaczego nie pisałam o tym wcześniej?
Ponieważ początki miałam bardzo trudne i bałam się, że mogę stracić dzidzię. Poza ciążą był też krwiak, który był zagrożeniem. Leżałam już trzy razy w szpitalu do tego czasu. Praktycznie miesiąc czasu miałam nakaz leżenia w domu. Na szczęście krwiak samoistnie się wchłonął, a dzidzia rozwija się prawidłowo. Więc wszystko się ustabilizowało. I mam nadzieję, że będzie dobrze już do samego rozwiązania i po także. 

Dlaczego będę pisać o ciąży i byciu mamą na blogu?
Jak to się mówi jest to mój "pierwszy raz" i jestem laikiem w tej dziedzinie. Dlatego wszystkie informacje jakie zdobędę, moje doświadczenia, co się sprawdziło a co nie - chcę zapisywać by o tym pamiętać dlatego wybrałam bloga, gdyż najczęściej tutaj zaglądam. Zostanie to zapamiętane i w każdej chwili będę mogła do tego wracać - do wspomnień, a także moje doświadczenia, mogą komuś posłużyć.  


Kto z Was jest już mamą? 

Do następnego.

Emilka :*

36 komentarzy

  1. aaaaaaaaaaaaa Gratulacje Emilka! <3 to cudowna wiadomość! Mam nadzieję, że Maluszek będzie zdrowo rósł! Dużo buziaków :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kochana :) Dziecko to najpiękniejszy dar jaki może spotkać kobietę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda, i dziękujemy kochana :*

      Usuń
  3. Z całego serca gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję i zdrówka Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz gratuluję!! Mam nadzieje, że dalej wszystko już będzie okey! Uważaj i dbaj o siebie! Czeka Cię piękny ale i trudny okres, wiem coś o tym.. Dużo odpoczywaj! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękujemy po raz kolejny Tobie :) :* Też już mamy nadzieję, że będzie bez dalszych komplikacji i cały czas przygotowujemy się do tej ważnej roli w życiu :)

      Usuń
  6. jej -.- strasznie się cieszę, mam nadzieję że już wszystko dobrze :)
    powodzenia mamo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też tak samo mamy nadzieję i dziękujemy bardzo :)

      Usuń
  7. Gratulacje !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdeczne gratulacje kochana i dziękuje za odwiedziny na moim blogu! Życzę powodzonka na nowej drodze oraz w prowadzeniu drugiego bloga, pzdr
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tobie bardzo i pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  9. Serdeczne gratulacje! I powodzenia! Oby wszystko dobrze było :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję, że będzie już tylko dobrze :)

      Usuń
  10. Gratulacje :) szczęśliwego rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No dopiero doczytałam!!! Gratulacje! :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje gratulacje! Jakie fajne wieści.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*