A-TRUE | REAL BLACK TEA TRUE ACTIVE CC CUSHION | Podkład rozświetlającą - nawilżający ...

piątek, 15 kwietnia 2016
Hej :)

Dzisiaj pogoda u mnie jest wyjątkowo "słoneczna i bezwietrzna", na spacerku już byłam itp. A teraz z racji lepszego samopoczucia, czas na kolejny wpis dla Was. Dzisiaj opowiem o pewnym podkładzie do skóry twarzy. Jak się sprawdził? O tym tradycyjnie poniżej. Zapraszam. 


A-TRUE - Podkład (trwały, rozświetlający i nawilżający)
Pojemność: 15 g
Cena: 135,00 zł (do kupienia na stronie BerDeVer)






Co podaje producent?
"Podkład jest bardzo trwały, nie spływa oraz można go używać bez bazy. Nie zawiera wody w składzie, a sfermentowaną herbatę. Dostępny w dwóch kolorach, które dopasowywują się do faktycznego koloru cery: 01 Light Beige, 02 True Beige. Nie zawiera składników takich jak: paraben, ethanol, phenoxyethanol, benzophenone, triethanolamine, talk, olej mineralny, pertolatum, synthetic pigment, SLS.
Skład/INCI: Saccharomyces/Xylinum/Black Tea Ferment(3,840mg), Cyclopentasiloxane, Titanium Dioxide, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Ethylhexyl Salicylate, PEG-10 Dimethicone, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Phenyl Trimethicone, Glycerin, Niacinamide, Lauryl PEG-9 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Octocrylene, Zinc Oxide, Disteardimonium Hectorite, Butylene Glycol, Vinyl Dimethicone/Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Sodium Chloride, Stearic Acid, 1,2-Hexanediol, Iron Oxides (CI 77492), Trimethylsiloxysilicate, Acrylates/Dimethicone Copolymer, Chlorphenesin, Iron Oxides (CI 77491), Triethoxycaprylylsilane, Iron Oxides (CI 77499), Saccharide Isomerate, Tocopheryl Acetate, Adenosine, Persea Gratissima (Avocado) Fruit Extract, Maltodextrin, Camellia Sinensis Leaf Extract, Panthenol, Disodium EDTA, Fragrance."


Opakowanie? 
Ma w sobie nutkę elegancji i pięknie prezentuję się na toaletce. Wykonane jest z trwałego plastiku w kolorze bordo. Zamyka się na klik i samo nie otwiera Pudełeczko z produktem wykonane jest z dwóch płaszczyzn. Tuż po otwarciu widzimy gąbeczkę (która jest wykonana z dobrego tworzywa - podczas używania się nie kruszy), gdy otworzymy kolejne plastikowe wieczko naszym oczom ukazuje się "gąbeczka - niby pianka" - po przyciśnięciu napełnia się ona podkładem (co ukazuje zdjęcie poniżej). 

Zapach i konsystencja?
Zapach jest nieco specyficzny, jednakże też delikatny i subtelny. Konsystencja kremowa - jak na produkt w kompakcie przystało. 



Moja opinia?
Na samym początku przyznam się, że miałam lekkie obawy co do stosowania tego produktu, ze względu na zawartość w produkcie sfermentowanej herbaty. Bałam się, że mnie uczuli - jednak nic takiego nie miało miejsca. I tutaj wielki plus. Warto rozpatrzyć produkt pod kontem obietnic producenta: rozświetlający - jestem ZA, produkt bardzo ładnie rozpromienia cerę, rozjaśnia i wyrównuję koloryt (tak twierdzi moja mama - która też testowała produkt); nawilżający - i tutaj także jestem na TAK - podkład nie tylko, że nie wysusza, ale także po jego dłuższym stosowaniu, widoczne jest leciutkie nawilżenie (w czasie stosowania produktu nie zmieniałam kremu); trwałość: na mojej skórze skłonnej do przetłuszczania się utrzymywał się dość krótko, gdyż po niedługim czasie zaczynałam świecić się w strefie T, natomiast u mojej mamy, która ma zupełnie inny rodzaj cery niż ja utrzymywał się nawet przez cały dzień w pracy. Także jego trwałość jest uzależniona od rodzaju cery. Produkt u mojej mamy spisał się zdecydowanie lepiej, niż u mnie, także o sukcesie tego kompaktu można mówić wtedy gdy idealnie dobierzemy go do cery. Zwracając uwagę też na fakt dość wysokiej ceny, warto na początku wypróbować próbkę (jeśli są takie dostępne - gdyż nie posiadam na ten temat informacji) i przekonać się jak u danej osoby konkretnie się sprawdza. Zapomniałam dodać, że całkiem dobrze dopasowuje się do koloru skóry i nie tworzy efektu maski. 

A Wy znacie ten produkt?  Firmę?
Jaki jest Wasz ulubiony rozświetlający podkład?

Do następnego.

Emilka :*

30 komentarzy

  1. Ładne ma opakowanie ;)) Masz rację, wszystko zależy od rodzaju cery ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam ale mnie zaintrygował ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę ten kosmetyk :)
    Ja uwielbiam Rimmel Wake Me Up :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, na pewno u każdej osoby będzie sprawdzał się inaczej, wydaje się bardzo ciekawy. Ja używam podkładów od Avon- po prostu je uwielbiam, bo z tej firmy każdy znajdzie coś dla siebie :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :) http://izblogmod.cba.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jednak Avon raczej odpada jeśli chodzi o podkłady, ale ma za to inne produkty które lubię :) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Cena troszeczke odpycha :) ale opakowanie bardzo mi sie podoba :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie ;)) moze Tobie tez sie u mnie spodoba tak jak mi u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena fakt, dlatego szkoda, że nie ma próbek - nawet płatnych :)

      Usuń
  7. Cena troszeczkę mnie odstraszyła.. :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę ... bardzo ciekawy produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę. Raczej nie wypróbuję ze względu na mieszaną cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego produktu.
    Nigdy nie słyszałam o tef firmie.
    Z tego co widzę robi dobre wrażenie.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma chyba nie ma długiego stażu, ale mogę się mylić :)

      Usuń
  11. świetnie się prezentuje :)
    Ale przy takiej cenie faktycznie lepiej najpierw wypróbować .

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego nie znam ja lubię podkład rozświetlający LIRENE Shiny Touch!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo drogi, więc go nie kupię :) po opakowaniu nie sądziłam, że będzie z wyższej połki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam mieszaną cerę, więc myślę, że nie do końca by się u mnie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*