PALMOLIVE | Essential Vanilla | Shower gel | Żel pod prysznic ...

środa, 3 lutego 2016
Hej :)

Dzisiaj jestem po nieprzespanej praktycznie całej nocy (no może z 2 godzinki spałam...), gdyż jeździłam po towar do stolicy, by zaopatrzyć wieszaki odzieżowe w moim sklepie. Jestem tak zmęczona, że zasnęłabym z miejsca, ale nie mogę bo: po pierwsze muszę siedzieć w sklepie do 17.00, a po drugie jak bym teraz poszła spać to obudziłabym się w środku nocy  i jaki z tego morał? Że kolejny dzień bym była niewyspana. Żeby jednak nie przysypiać przy ladzie piszę dla Was post.


Palmolive - Essential Vanilla - Żel pod prysznic
Pojemność: 200 ml
Cena: ok. 3,00 - 4,00 zł (ja swój zakupiłam w sieci sklepów Biedronka)



Co podaje producent?
I tutaj kochani Wam nic nie napiszę, gdyż w internecie nie mogę tego produktu znaleźć, a opakowania nie mam obecnie przy sobie - więc uzupełnię to miejsce wieczorem, jak sprawdzę obietnice na opakowaniu.

Opakowanie?
Plastikowa dość płaska buteleczka, wykonana z przezroczystego plastiku o subtelnej szacie graficznej. Korek zamykany na klik i się sam nie otwiera. Butelka jest niewielka i także stosunkowo poręczna. 

Zapach i konsystencja?
Zapach jak dla mnie jest prześliczny. Zdecydowanie czuć wanilię, lecz nie jest to mdły zapach, a słodki który nie dusi. Konsystencja jest żelowa i średnio gęsta, spływająca z dłoni. 


Moja opinia?
Pokochałam żel za cudownie słodki, lecz nie mdły zapach. Który podczas kąpieli, czy prysznicu unosi się w całej łazience. Żel dobrze, lecz delikatnie oczyszcza skórę, przy tym jej nie podrażniając i co najważniejsze nie wysuszając. Dobrze się pieni i jest dość wydajny. Wystarczy naprawdę niewielka ilość by umyć całe ciało. Jedyny minus to ten, że zapach nie utrzymuję się na ciele :(. Jednak za taką cenę i, że jest to żel do kąpieli a nie balsam - jestem mu to w stanie wybaczyć.

Czy Wy znacie ten żel?
Jaki obecnie stosujecie kosmetyk do kąpieli / pod prysznic ? 

Do następnego.

Emilka :*

15 komentarzy

  1. nie znam go, a aktualnie używam malinowego żelu z Biedronki.. generalnie zazwyczaj żele kupuję w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym go mieć u siebie w łazience <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Z reguły używam właśnie Palmolive, ale tego nie znałam ;) Czasami skuszę się na Ziaję lub Nivea - melon - uwielbiam ten zapach! Czekam na info odnośnie składu i trzymam kciuki, żebyś dotrwała do końca pracy! ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego żelu jeszcze nie miałam, ale już wiem, że i mi przypadłby do gustu, bo uwielbiam zapach wanilii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie miałam produktów tej marki

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam od dawna nic marki Palmolive, ale może do niej wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam, popieram zapach wyjątkowy!
    Obecnie używam żeli Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna propozycja, lubię ich kosmetyki. Ja obecnie używam żelu o zapachu kakao z Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taką wersję żelu Palmolive widzę pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam żele Palmolive. Tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy go nie widzialam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zapach kosmetyków Palmolive jednak z tą się jeszcze nie spotkałam, mam nadzieję że dorwę ją w Rossmanie:)
    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach by mi się spodobał:) Obecnie używam wanilia i karmel z Isany :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*