OOTD | Skóra - futerko - jeans ...

wtorek, 9 lutego 2016
Hej :)

Ostatnio w moim życiu zachodzi bardzo dużo zmian, przez które nie mogę się na niczym skupić, a co dopiero napisać jakiś sensowny post kosmetyczny. A jakie to zmiany :)? Może niedługo się dowiecie jak wszystko dobrze się potoczy, dlatego mocno trzymajcie kciuki. 

Dzisiaj prezentuję dla Was moją stylizacje, z niedzielnego spacerku. Na sobie mam znane Wam dobrze jeansy i buty traperki. Do tego dobrałam koszule, w kolorze ercu, z lekkiego materiału. Z racji, że jest to jeszcze zimowa pora, ale dość ciepła założyłam czarną, pikowaną ramoneskę od Vero Moda, a na to futrzany bezrękawnik, żeby nie zmarznąć.

Zapraszam do zdjęć.






Zwyczajnie, prosto, ale za to jak wygodnie.



Jak Wam się podoba?

Do następnego.

Emilka :*

34 komentarze

  1. Wszystkie stroje bardzo mi się podobają,uwielbiam styl,który prezentujesz.I nie zapominaj o uśmiechu :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i postaram się pamiętać :)

      Usuń
  2. czasami talkie zwyczajne, proste stylizacje sa najlepsze ;) super wygladasz :)

    pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł na zdjęcia w takim miejscu, torebka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ciężko znaleźć fajne miejsce :)

      Usuń
  4. Super stylizacja. Futerko jest świetne:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja:) genialna torebka ! obserwuję !
    www.mrs-caroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja i to futerko. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki! U mnie też ostatnio bardzo dużo się dzieje i nie mogę się na niczym skupić. Bardzo mi się ramoneska podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby dalej było już dobrze i u Ciebie także :)

      Usuń
  8. Fajnie to razem wygląda. Świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. więc kciuki trzymane za tajemnicze zmiany a stroje faktycznie i wygodne i ładne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*