Garnier | Czysta skóra | Żel głęboko oczyszczający przeciw zaskórnikom ...

poniedziałek, 1 lutego 2016
Cześć :)

Moja cera skłonna jest do zanieczyszczania się porów, więc muszę ją skutecznie oczyszczać. Produkt o którym mowa w tytule posta, miał ten problem niwelować, czy się spisał w tej kwestii? Za chwilę się dowiecie.



Garnier - Czysta skóra - Żel głęboko oczyszczający przeciw zaskórnikom
Pojemność: 150 ml
Cena: około 15,00 zł (do kupienia np. w drogerii internetowej Super koszyk)



Co podaje producent?
"GARNIER Skin Naturals Żel Głęboko Oczyszczający dzięki złuszczającemu działaniu cząsteczek naturalnego pochodzenia jego formuła dogłębnie oczyszcza i odblokowuje pory, eliminując wągry i zanieczyszczenia."

Opakowanie?
Często spotykana przy tym rodzaju produktów tuba stojąca na głowie. Z korkiem zamykanym na klik - dobrze trzymającym się. Szata graficzna nieco lodowa, idealnie pasująca na tę porę roku, jak też i na lato - skojarzyć można z morzem :).



Zapach i konsystencja?
Zapach bardzo delikatny ledwo wyczuwalny, lecz świeży. Konsystencja żelowa, lekko spływająca z dłoni, z drobinkami peelingującymi - z łatwością rozprowadza się na zwilżonej skórze. 


Moja opinia?
Przyznam szczerze, że lubię używać ten produkt każdego dnia, po wykonaniu demakijażu. Najważniejsze nie wysusza cery, ani też jej nie uczula, a pomimo drobinek peelingujących skóra nie jest zaczerwieniona, ani też podrażniona. Moja cera jest mieszana  (więc ma tendencje i do tłustości i do suchości), a co za tym idzie porów u mnie mało nie jest. Dzięki temu żelowi są one bardziej oczyszczone i odetkane. Warto zaznaczyć, że po użyciu tego żelu, wskazane jest odpowiednie nawilżenie skóry. 

Czy znacie ten produkt?
Wasz ulubiony żel do oczyszczania skóry?

Do następnego.

Emilka :*

35 komentarzy

  1. Nie znam go i jakoś nie ciągnie mnie do drogeryjnych peelingów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego konkretnego żelu nie miałam ale bardzo lubię kosmetyki do mycia twarzy Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. maiałm chyba podobny kiedys i tez bylam zadowolona :)

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Omijam szerokim łukiem tego rodzaju produkty. Już sam fakt połączenia w składzie Coco-Betaine z SLS czy SLES w tym wypadku z Sodium Laureth Sulfate może podrażniać, wysuszać, powodować wypryski. Dalszy skład również nie jest za ciekawy. Nie używałabym tego codziennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład faktycznie nie jest najciekawszy - ale pomimo to u mnie żel spisuje się tak jak powinien :-)

      Usuń
    2. Skład faktycznie nie jest najciekawszy - ale pomimo to u mnie żel spisuje się tak jak powinien :-)

      Usuń
  5. U mnie Garnier się kompletnie nie sprawdza. Kiedyś stosowałam go namiętnie - stan twarzy pogarszał się z dnia na dzień, po odstawieniu skóra wygląda genialnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli prawdą jest to że dla każdej osoby inny kosmetyk :-)

      Usuń
    2. Czyli prawdą jest to że dla każdej osoby inny kosmetyk :-)

      Usuń
  6. Nigdy go nie miałam, ale kto wie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś ten żel i nawet się polubiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie miałam niczego tej marki, ale nie mam juæ na nie ochoty :(

    OdpowiedzUsuń
  9. próbowałam jednak dla jak mnie najlepszy Vichy Normaderm :)
    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Już go nie mam, ale bardzo go lubiłam, jednak ja nie mogłam go tak jak Ty stosować codziennie, bo mam naczynkową cerę, wiec używałam go tylko raz w tygodniu i to zamiast peelingu już :)
    Ale muszę do niego koniecznie wrócić

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie nie lubię jak produkt wysusza skórę, bo i tak mam już ją dość suchą, dlatego chętnie sięgnęłabym po tego Garnierowego przyjemniaczka i usunęła wszystkie odstające skórki ;) Obserwuję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem na etapie ciaglego szukania skutecznego oczyszcza porow... moze wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie Garnier ogólnie się nie sprawdza , a do twarzy to już wcale .

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamietam, ze kiedys go uzywalam i wywolal u mnie podraznienia, ale od tego momentu moja skora sporo sie zmienila wiec moze teraz zadzialalby inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie używam nic z firmy garnier, ponieważ najzwyczajniej mam uczulenie na produkty tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie trafiłam jeszcze na żaden sprawdzony, jakoś wszystkie żele mi strasznie wysuszają skórę

    OdpowiedzUsuń
  17. od bardzo dawna nie sięgam po produkty Garnier do pielęgnacji cery, na te chwilę nie mogę się doczekać testowania żelu z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię produkty z Garniera i od dawna jestem im wierna :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. W młodości używałam i teraz wiem jaki błąd popełniałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy można używać tego produktu do cery trądzikowej?
    Czy napisałabyś oddzielny post o kosmetykach dla nastolatek
    Z góry dziękuje 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie się nie sprawdził, ale kuzynka używa i sobie chwali.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*