BIO AROMA | Pomadka pielęgnacyjna mastyks - bergamotka ... | Cytryna i mięta ...

piątek, 5 lutego 2016
Hej :)

Kolejny piątek w nowym roku, czas płynie nie ubłaganie, jednak co za tym idzie? Za kilka dni już moje urodziny... kto nie lubi dnia swoich urodzin, pomijając, że lat nam przybywa? :) Miło jest jak w ten jeden dzień można czuć się wyjątkową osobą, nawet pod najmniejszym względem. Ale koniec marudzenia bo na opisanie czeka pewna pomadka do ust.



Bio Aroma - Pomadka pielęgnacyjna  (i zapachu cytryny i mięty)
Pojemność: 5 ml
Cena: ok. 19 zł (można zakupić ją w sklepie Imaxi.pl)



Co podaje producent?
"Naturalna w 100% pomadka BioAroma swój sekret ukrywa w greckich składnikach naturalnych. Masło Shea perfekcyjnie nawilża i wygładza usta oraz pomaga utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia jeszcze długo po aplikacji pomadki. Co więcej najlepsza na świecie, grecka oliwa z oliwek nawilża, regeneruje, działa kojąco i przeciwzapalnie. Natomiast naturalne aromaty bergamotki i mastic zapewniają uwodzicielski efekt. Ponadto olejek z bergamotki zapewnia świeży zapach pomadki, dezynfekuje, przyspiesza regenerację ust oraz eliminuje ewentualne infekcje. W 100% naturalna pomadka na bazie wosku pszczelego, masła karite, najlepszej oliwy z oliwek oraz olejków eterycznych. Olejek z bergamotki zapewnia świeży zapach pomadki, dezynfekuje, przyspiesza regenerację ust oraz eliminuje ewentualne infekcje." - więcej możecie poczytać (o składzie i składnikach) na stronie podanej przy cenie produktu. 


Opakowanie?
Opakowanie pomadki zamknięte jest w papierowym - wysuwanym kartoniku, całkiem dobrze wykonanym i ładnie wyglądającym - przy podarowaniu komuś pomadki na prezent. Sam produkt jest schowany w plastikowym opakowaniu typowym dla pomadek tego typu. Pomadka jest tradycyjnie wykręcana, z korkiem nasadowym - który dobrze się trzyma. Szata graficzna "świeża" dzięki obrazowi cytryny i mięty. 

Zapach i konsystencja?
W zapachu przeważa mięta, cytryna jest jedynie lekko wyczuwalna mojemu nosowi. Zapach jest świeży i lekko eteryczny. Konsystencja zbita i stała. 


Moja opinia?
Lubię pomadkę za jej lekki, świeży zapach. Dzięki któremu nasze usta czują orzeźwienie. Po nałożeniu pomadki na usta, jest ona wyczuwalna i troszkę czasu trzeba aby "doszła do siebie" - się wchłonęła, z pozostawieniem nawilżenia na ustach. Nawilża bardzo fajne, dzięki niej jak powstaną na dworze mi jakiekolwiek suche skórki, to fajnie je regeneruje. Jest także dość wydajna, używam jej od ponad miesiąca, kilka razy dziennie i jeszcze mam jej z około pół opakowania.  Polubiłam się z tą pomadką, jednak do ulubieńców jej jeszcze zaliczyć nie mogę. 

Czy znacie ten produkt?
Wasza ulubiona pomadka ochronna do ust to ....?

Do następnego.

Emilka :*

16 komentarzy

  1. Chciałabym wypróbować :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz ją widzę, ale chętnie poznam. Dla mnie jak na razie nr 1 jest Tisane, nr 2 Carmex ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. może się z nią polubię za sam zapach , smak i nawilżenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi ciężko dobrać tego rodzaju pomadki dlatego chętnie wypróbuję Twój tym, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę ale duży plus za naturalny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety tej pomadki nie znam, a moim ulubionym produktem do ust jest masełki z nivea.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety jej nie znam :) moją ulubioną pomadka jest pomadka z peelingiem Sylveco oraz kokosowe masełko do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tej marce ;) Ciekawa pomadeczka.
    Może kiedyś wypróbuję, bo narazie... mam chyba z 5 innych :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam ale lubię takie świeże zapachy :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się, że nie polubiłabym jej zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapach ma świetny! :D tak świetny, że mój D. mi ja ukradł, bo od pracy na podwórku ma strasznie spierzchnięte usta :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, ale wygląda interesująco <3 Ja jestem wierna Carmexom :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Carmex :)Mocną stroną Twojej pomadki jest naturalny skład i świeży zapach , chętnie ją przetestuję :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*