Zima w stolicy Podlasia... | Białystok ...

niedziela, 24 stycznia 2016
Cześć :)

Weekend praktycznie już za nami, więc pomyślałam, że dla miłego jego zakończenia podzielę się z Wami zdjęciami jakie wykonałam będąc w tych dniach w Białymstoku. Zima tworzy piękne krajobrazy więc czemu by nie zatrzymać tych chwil chociaż na zdjęciach? Zatem jeśli chcecie, włączcie lekką muzykę, zaparzcie Waszą ulubioną herbatkę, bądź przygotujcie pyszne kakałko i zatopcie się w tych kilku klimatycznych zimowych zdjęciach Białegostoku.













Może rozpoznajecie któreś z miejsc w tym mieście? 
Lubicie zimowe widoki? 

Do następnego.

Emilka :*

22 komentarze

  1. Bardzo ładne zdjęcia :) Nigdy nie byłam w tym mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zimowe widoki! :)
    Nie byłam jeszcze nigdy w Twoich stronach...a szkoda bo jest cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW piękne widoki :)

    http://bandzix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, w zimie uwielbiam tylko te krajobrazy jest tak pięknie. :)
    Aczkolwiek latem jest piękniej jak kwitną kwiaty, latają motyle, ptaszki.

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ - NOWY POST! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie byłam jeszcze nigdy w tym mieście, ale po zdjęciach widzę, że jest tam bardzo ładnie. :) U mnie też była taka zima, ale dwa dni. :(

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bywam tutaj codziennie :D piekne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bywam tutaj codziennie :D piekne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 lata mieszkałam w Białymstoku, więc miejsca są mi dobrze znane ;) Dawno tam nie byłam, muszę odwiedzić stare kąty ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Miejsca znam wszystkie ponieważ codziennie przyjeżdzam tu do pracy.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie cierpię śniegu, ale zdjęcia piękne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tam mnie jeszcze nie widzieli ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bywam w Bstoku prawie codziennie i wszystkie te miejsca często widuję! :) <3 pozdrawiam!
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie byłam nigdy w tym mieście,ale piękne zdjecia.Świetnie piszesz! Naprawdę mądrze,przemyślanie.Dlatego też od razu jak zobaczyłam bloga to zaobserwowalam,by wpadać tu częściej.Mam nadzieję,że ty także wpadniesz do mnie i zostawisz coś po sobie :) Pozdrawiam serdecznie, karolinablogpanda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pięknie! nigdy nie byłam w waszych stronach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia i klimat !:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny ten Białystok zimą. Muszę przyznać, że nigdy nie byłam w tym mieście. Muszę szybko to nadrobić. Może wiosenna wersja tego miasta także mnie zaskoczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poznaję wszystkie, bo mieszkam w Białymstoku :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*