Victoria`s Secret Strawberry & Champagne | Mgiełka / spray do ciała...

niedziela, 3 stycznia 2016
Hej :*

Na dworze jest zimno, jak i nie zimniej. Temperatura na termometrze wskazuje dużo ponad minus, a żeby ocieplić ten czas to przychodzę do Was kochani z postem zapachowym. Zapachy pod różnymi postaciami: spraye, perfumy, wody toaletowe, dezodoranty, a nawet balsamy towarzyszą niemalże każdej kobiecie. Każda lubi inny zapach, ma swój ulubiony - i takowy zajmuję miejsce w jej głowie. 

Ja od dłuższego czasu używam często po kąpieli pewnej mgiełki do ciała (dzięki uprzejmości Pani ze strony IPerfumy), o której poczytać możecie poniżej.



Victoria`s Secret - Strawberry & Champagne - spray do ciała
Pojemność: 250 ml
Cena: 40,31 zł (do kupienia na iperfumy.pl)


Co podaje producent?
"Kuszący, owocowy zapach. Zanurz się w dzikich truskawkach i szampanie musującym, zaznaj luksusowego zapachu. Orzeźwiająca formuła jest przesycona klimatycznym aloesem i uspokajającym rumiankiem."

Opakowanie?
Plastikowe z pompką do dozowania produktu na ciało. Szata graficzna urzekająca, z nutką luksusu: przezroczysta buteleczka z delikatnymi napisami i piękną tapetą którą widać na plecach opakowania, patrząc od przodu. I ten złoty dozownik z drobinkami brokatu - urzeka jak na opakowanie mgiełki do ciała.

Zapach i konsystencja?
Konsystencja ciekła, typowa dla tego typu produktów. Zapach z linii kwiatowej  - i taki w szczególności jest, lecz o tym poniżej.


Moja opinia?
Opakowanie jak już pisałam jest śliczne - pięknie prezentuję się na półce w łazience wśród pozostałych kosmetyków. Pompka dozująca działa sprawnie i się nie przycina - co jest dla mnie plusem. Sam zapach jest bardziej kwiatowy, niż szampański, czy truskawkowy. Dodałabym, że jest leciutko słodki, chociaż tej słodyczy nie wyczuwa się od razu po psiknięciu. Zapach utrzymuje się do 2-4 godzin, stopniowo się ulatniając - jak na mgiełkę do ciała jest to całkiem dobry wynik. Zazwyczaj stosuję tę mgiełkę tuż po kąpieli, czy prysznicu - gdy nie stosuję balsamu zapachowego. Podsumowując zapach przypadł mi do gustu - jednak połowę opakowania zostawię na cieplejsze dni, gdyż w ten czas zimowy preferuję słodsze, otulające zapachy, a kwiatowe lżejsze w dni cieplejsze. 


Znacie mgiełki tej firmy? Co o nich myślicie?
A może macie jakieś swoje ulubione mgiełki które warto poznać?

Do następnego.

Emilka :*

14 komentarzy

  1. Niedługo będę kupować mgiełkę z VS i chyba kupię ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo o tych produktach dobrych opini słyszałem

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio głośno o tych mgiełkach na blogach. Trzeba będzie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm chyba sie skusze na taka przyjemnosc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam tych mgiełek, zazwyczaj kierując się wygodą i ceną wybieram Avon, ale bardzo mnie zaciekawiłaś i na lato się może skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Też posiadam tą mgiełkę, jest cudowna ! ❤
    Serdecznie zapraszam na bloga.
    Zachęcam do komentowania i obserwowania.
    W tym roku planuję zdobyć mniej więcej 600 obserwatorów . To jest moje takie małe postanowienie noworoczne . Wierzę, że się uda . Lubisz tematykę moda, uroda i lifestyle ? Gorąco zachęcam do obserwowania http://mojblogalexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dokladnie te sama mgielke i moja niestety ciagnie szampanem. Nie jest to zbyt intensywne jednak mialam nadzieje poczuc wiecej truskawek. Czasem sobie psikam tym pokoj... Na cialo nie bardzo xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Mgiełki Tej firmy cieszą się powodzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tej mgiełki i nie znam zapachu.
    Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie mgiełki.

    OdpowiedzUsuń
  11. z opisu ten zapach polubiłabym tak samo jak mój ... :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe połączenie zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od dawna marzę o jakiejś mgiełce tej marki, ale na razie tylko marzę :P OBecnie mam mgiełkę z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*