Sukienki na bale karnawałowe w krótkim wydaniu ...

sobota, 2 stycznia 2016
Cześć :*

Wielkimi krokami tak się zbliżał, zbliżał i wczoraj nastał nowy 2016 rok. Z tej okazji pragnę Wam życzyć:
- spełnienia chociaż jednego najbardziej upragnionego marzenia
- więcej dni w szczęściu niż w smutku
- radości z małych rzeczy, dzięki którym powstają duże wspaniałe
- znalezienia pracy (bądź zmiany na lepszą - wymarzoną)
- dużo uśmiechu
- wytrwania w postanowieniach noworocznych
- blogującym wytrwałości w blogowaniu i wielu sił motywujących
- wszystkim czytelnikom wszystkiego co najlepsze 


Poniżej prezentuję kilka propozycji sukienkowych, które można wykorzystać na bale karnawałowe, domówki, studniówki, czy wesela - bo na sylwestra już się spóźniłam z wpisem. 







Któraś wpadła Wam w oczko? :)

Do następnego.

Emilka :*

12 komentarzy

  1. Najbardziej podoba mi się ta biała z odkrytymi plecami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga najbardziej mi się podoba. Klasyczna, ale z ciekawymi rękawami i ładne eksponuje plecy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też podoba się najbardziej ta biała, ślicznie Ci w takim sukienkowym wydaniu :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, super te stylizacja, podoba mi się czarna sukienka. Pozdrawiam i zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ta biała z wyciętymi plecami ... cudna! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym zestawieniu chyba wygrywa numer dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice Post. Please add your blog to BloggerPride Blog Directory : www.bloggerpride.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  8. Beżowa, czarna z błyskotkami i biała - tylko ciekawe gdzie ja bym je nosiła :P chyba po domu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No co tu dużo mówić - wszystkie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*