ROZDANIE | Rapan beauty ...

sobota, 23 stycznia 2016
Hej :)

Miało być one w grudniu, ale ostatni miesiąc roku był tak "krótki" czasowo, że się z rozdaniem w ogromie obowiązków nie wyrobiłam. Do wygrania jest unikalna maseczka firmy RAPAN beauty - znacie? Jeśli tak (...i lubicie) to okazja aby ją mieć kolejny raz, jeśli nie to idealna okazja by poznać ten produkt. 

ZACHĘCAM DO UDZIAŁU W ROZDANIU - jest to tylko maseczka, ale to nie typowa drogeryjna którą można kupić praktycznie w każdym sklepie (nie mówię, że tamte są złe).



Regulamin

1.Rozdanie trwa od 23.01.2016 roku do 6.02.2016 roku, godziny 23.59.
2.Organizatorem rozdania jestem Ja (kobiecości.blogspot.com), sponsorem jest producent kosmetyku (www.cobest.pl).
3.Udział w rozdaniu może wziąć każda osoba pełnoletnia i nie pełnoletnia za zgodą rodziców.
4.Do wygrania jest maseczka mineralna (cera sucha, wrażliwa i mieszana) RAPAN beauty.
5.Produkt jest nowy oryginalnie zapakowany.
6.Warunki udziału w rozdaniu:
·Należy być/zostać publicznym obserwatorem bloga Kobiecości...
·Należy być/zostać obserwatorem na instagramie Kobiecościi... 
·Zostawić zgłoszenie w komentarzu pod tym postem w formie:
    - Blog obserwuję jako:........
    - Instagram obserwuję jako: ..........
    - E-mail: ........
·Będzie mi miło jeśli (warunki nie konieczne):
    - udostępnisz grafikę konkursową (na: blogu/instagramie/facebooku)
    - polubisz profil na facebooku Cobest
7.Warunkiem wygrania nagrody jest spełnienie punktu nr 6.
8.Wygrywa 1 osoba, w drodze losowania.
9.Na adres do wysyłki czekam 5 dni, od wysłania maila do osoby wygrywającej, jeśli nie otrzymam w terminie nagroda przepada.
10.Paczka zostanie wysłana w ciągu 10 dni od otrzymania adresu.
11.Wysyłka tylko na terenie Polski.
12.Koszty wysyłki pokrywam Ja.
13.Wyniki zostaną ogłoszone, najpóźniej tydzień po zakończeniu rozdania.


BIERZCIE KOCHANI UDZIAŁ W ROZDANIU...:)


Do następnego.


Emilka :*

13 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. Czemu kochana nie bierzesz udziału ?:)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. -Blog obserwuję jako: Marciik
    -Instagram obserwuję jako: marciikblog
    -E-mail: martamach95@gmail.com
    -Udostępniłam grafikę na blogu
    -Polubiłam Cobest na Facebooku

    OdpowiedzUsuń
  4. - Blog obserwuję jako: Karolina Piotrowicz
    - Instagram obserwuję jako: fromcarolinee_
    - E-mail: karolina__piotrowicz@onet.eu
    - Udostępniłam grafikę na Blogu i Instagramie
    - Polubiłam grafikę na Facebooku

    OdpowiedzUsuń
  5. - Blog obserwuję jako: Klaudia Cebula
    - Instagram obserwuję jako: klaudiacebula
    - E-mail: klaudiaannacebula@wp.pl
    ·Będzie mi miło jeśli
    - udostępnisz grafikę konkursową https://www.facebook.com/kl.cbla/posts/976251739119684
    - polubisz profil na facebooku Cobest Klaudia Ceebula

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog obserwuję jako: Paulina Kunicka
    Instagram obserwuję jako: Paulixx5
    E-mail: Baallonowa@tlen.pl
    Grafika konkursowa na blogu: http://paaullina-blog.blogspot.com
    Profil na fb lubię jako: Paulina Kunicka
    Życzę wszystkim powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobną maseczkę dlaczego życzę powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. - Blog obserwuję jako: wiolkaa93
    - Instagram obserwuję jako: nie mam
    - E-mail:mojczyk@wp.pl
    - baner http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com
    - lubię na fb Magda N

    OdpowiedzUsuń
  9. -Blog obserwuję jako: kwiatowa isaura
    -Instagram obserwuję jako: nie
    -E-mail: zochazocha64@wp.pl
    -Udostępniłam grafikę na blogu : nie
    -Polubiłam Cobest na Facebooku jako Zofia Alicja Tomalska

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*