PHARMACERIS | Oczyszczający płyn bakteriostatyczny do twarzy, dekoltu i pleców ...

sobota, 16 stycznia 2016
Hejka :)

Wreszcie chwila dla mnie... ostatnie dni upłynęły mi na nauce do egzaminu zawodowego z kosmetyki. Byłam tak zestresowana, że nie myślałam o niczym innym. Część pisemną sprawdziłam i  wychodzi, że "niby" łapie się w pułapie punktowym, natomiast część praktyczna na dokumentacji, jest dla mnie znakiem zapytania, napisałam wszystko i mam nadzieję na szczęśliwe zakończenie, ale nie wiem jakie są słowa klucze i czy na pewno je zawarłam. Trzeba czekać do marca na wyniki, więc kochani trzymajcie za mnie kciuki.

Pomijając moje życie prywatne, przygotowałam dla Was recenzję pewnego produktu, który może zaciekawić osoby z cerą trądzikową, bądź z nielicznymi wypryskami.



Pharmaceris - Oczyszczający płyn bakteriostatyczny (twarz, dekolt, plecy)
Pojemność: 190 ml
Cena: 25,55 zł (możecie go zakupić na stronie i-apteka.pl - obecnie jest w promocji)


Co podaje producent?
"WSKAZANIA: Preparat przeznaczony do przemywania skóry trądzikowej z umiarkowanymi i intensywnymi zmianami zapalnymi z tendencją do błyszczenia, powstawania blizn i przebarwień potrądzikowych. Dedykowany do obszarów skóry najczęściej narażonych na występowanie trądziku, również profilaktycznie. DZIAŁANIE: Specjalistyczny płyn odznacza się silnym działaniem bakteriostatycznym hamując całkowicie rozwój bakterii i proces powstawania zmian trądzikowych. Głęboko oczyszcza skórę i działa regulująco na wydzielanie sebum zapobiegając namnażaniu się bakterii i powstawaniu nowych niedoskonałości. Kwas migdałowy złuszcza martwe komórki naskórka umożliwiając fizjologiczne odblokowanie porów. Usuwa nadmierne zgrubienia wygładzając skórę. Stymuluje skórę do regeneracji i odnowy. Ekstrakt z cytryny i Fruit-peel działają rozjaśniająco na przebarwienia wyrównując koloryt skóry. Preparat nie powoduje przesuszenia skóry. Idealnie przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych preparatami z serii Pharmaceris T zwiększając efektywność kuracji przeciwtrądzikowej."

Opakowanie?
Plastikowa okrągła, średnio wysoka i biała buteleczka z prostą szatą graficzną i wszystkimi niezbędnymi informacjami, dostępnymi dla nabywcy. Korek zamykany na typowy klik, który działał bez zarzutu dopóki się u mnie nie złamał "pipek" trzymający w zamknięciu korek - widocznie taki traf.

Zapach i konsystencja?
Produkt ten dla mnie jest bez jakiegoś specjalnego zapachu tuż po otwarciu, jak typowy tonik bezzapachowy, na skórze także produkt jest niewyczuwalny. Konsystencja ciekła.


Moja opinia?
Stosuję produkt od miesiąca, i przyznać muszę, że jest to mój ulubiony tego typu produkt i na pewno jak te opakowanie mi się skończy zakupię kolejne. Płyn bardzo fajnie oczyścił moją cerę z wszelkich niedoskonałości, polegających  na drobnych wypryskach i rzeczywiście nie powstają nowe - pod tym względem jestem zadowolona z tego produktu. Fajnie też redukuję moje nadmierne świecenie się cery, a sama skóra jest wygładzona i promienna, wygląda o wiele lepiej niż przed rozpoczęciem przygody z tym produktem. Warto wspomnieć, że przy odpowiednim nawilżeniu cery, ten kosmetyk jej nie wysusza. Z czystym sumieniem mogę go Wam polecić.

Znacie ten produkt? Lub inne tej firmy?



Do następnego.

Emilka :* 

27 komentarzy

  1. Zdarzyło mi się już sięgać po produkty Pharmaceris i bardzo fajnie się spisywały. Tego płynu wprawdzie nie miałam, ale po Twojej recenzji na pewno rozważę jego zakup przy najbliższej okazji. Trzymam kciuki za Twoje wyniki. Koniecznie daj znać po wynikach jak efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej też miałam podkład tej firmy i także się dobrze spisywał. Dziękuje za trzymanie kciuków i oczywiście dam znać :)

      Usuń
  2. Spodobał mi się ten kosmetyk i gdy skończę swoje to kupuję ten :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się idealnie, już od dawna kusi mnie ta seria dlatego po tej recenzji chyba skuszę się na ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam z tej serii krem i również byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi kuszaco :) Chetnie wyprobuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że nie pokazałaś składu.. jestem go bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę:
      Skład: Aqua (Water), Mandelic Acid, Glycerin, Sodium Carbonate, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Ethoxydiglycol, Propylene Glycol, Glucose, Vaccinium Myrtillus Fruit/Leaf Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Juice, Butylene Glycol, Saccharum Officinarum (Sugar Cane) Extract, Acer Saccharum (Sugar Maple) Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Extract, Ascorbic Acid, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone, Potassium Sorbate, Caramel.

      Co o nim myślisz? :)

      Usuń
  7. czasami przydałby mi się taki produkt na plecy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O bardzo lubię tą firmę. Nie stosowałam jednak nigdy tego płynu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nic nie miałam z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już wcześniej posiadałam podkład :)

      Usuń
  10. kupiłabym go, ale niestety jestem niekonsekwentna w używaniu takich produktów ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku potrzeba systematyczności i czasu :)

      Usuń
  11. Jestem ciekawa tego produktu. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy produkt, ja nie mam cery trądzikowej, ale moja siostra musi się o nim dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*