IL SALONE MILANO | Crema | Iconic Cream | Krem do włosów ...

piątek, 8 stycznia 2016
Cześć :*

Pielęgnacja włosów jest bardzo ważnym elementem, a w szczególności jak jest się posiadaczką koloru blond. Dlaczego? Rozjaśnianie włosów (nawet samymi farbami - nie mówię tu o rozjaśniaczu) jest dla nich dość szkodliwym zabiegiem, przez który są one lekko przesuszone, a co za tym idzie są skore do łamania się, wypadania, itp. Dlatego szczególnie ważnym etapem w ich pielęgnacji, jest ich nawilżanie. Poniżej o pewnym produkcie który te nawilżenie miał moim włosom dać - czy tak się stało? Zapraszam do poniższej lektury.



Il Salone Milano - Crema - Iconic Cream 
Krem do włosów
Pojemność: 250 ml
Cena: około 30 zł (dostępność w sklepach Rossmann) 


To stosunkowo młoda firma na rynku naszego kraju, lecz w innych państwach jest ona dobrze już znana i podbiła rynek salonów fryzjerskich. Warto przyjrzeć się bliżej produktom tej firmy i sprawdzić, czy są tak dobre. Tym bardziej, że produkty są niemalże na wyciągnięcie ręki - dostępne w sklepach Rossmann.

Co podaje producent?
"Miękkość. Witalność. Zastrzyk życia: włosy pełne witalności, miękkie w dotyku. Formuła oparta na proteinach mleka i pszenicy przywraca włosom witalność oraz nadaję im niezwykłą miękkość. 
Proteiny mleka: są o działaniu regenerującym i odżywczym, w naturalny sposób poprawiają nawilżenie i elastyczność włosów nadając im jednocześnie gładkość, połysk i zdrowy wygląd.
Proteiny pszenicy: ten naturalny składnik zawiera kompozycję aminokwasów podobną do keratyny co zwiększa zdolność włosów do zatrzymania wody, dzięki temu są one mocne, nawilżone i sprężyste."

Opakowanie?
Klasyczna tuba wykonana z dobrej jakości plastiku, stojąca na głowie z zakręcaną nakrętką. Takie opakowanie jest średnio poręczne używając go wilgotną dłonią (może jakaś pompka?). Szata graficzna elegancka i zmysłowa - ma u mnie duży plus.

Zapach i konsystencja?
Zapach jest zdecydowanie zmysłowo - świeży i wyjątkowy. Nie jest ani zbyt mocny, ale też nie należy do słabych. Na włosach wyczuwalny jest nawet do dwóch dni - ogromny plus. Konsystencja kremu jest kremowa - czyli nie jest spływająca z ręki - taki średnio gęsty krem - aczkolwiek na włosach rozprowadza się z ogromną łatwością. 


Moja opinia?
Pierwsze co zaskoczyło mnie w tym kremie to zapach - który od samego początku przypadł mi do gustu. Kolejnym przyjemnym doświadczeniem było rozprowadzanie produktu na włosach - przyszło mi to z łatwością, bez zbędnych trudności. Krem także łatwo spłukuję się z włosów, pozostawiając je gładkie, miłe w dotyku i ładnie pachnące. Po dłuższym stosowaniu tego kremu stwierdzić mogę, że włosy są nieco bardziej lśniące, mniej mi się plątają, końcówki znacznie w mniejszym stopniu się kruszą - co za tym idzie widać, że wystąpiło nawilżenie o którym pisze producent. Podsumowując z kremu jestem bardzo zadowolona i z jego efektów. Firma posiada także serię do włosów suchych i zniszczonych - której jestem bardzo ciekawa, skoro krem z serii do włosów normalnych i suchych - spisał się u mnie tak dobrze.


A Wy kochani znacie ten produkt? I samą firmę? 

Do następnego.

Emilka :*

29 komentarzy

  1. Uwielbiam takie produkty do swoich włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię przyjemnie pachnące kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie znam tej firmy.:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jest stosunkowo nowa na naszym rynku ale dostępna już w Rossmannie :)

      Usuń
  5. Pierwsze słyszę o kremie do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam jeszcze tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie nic mi to nie mówi, jednak ne lubię takich opakowań jeśli chodzi o włosowe kosmetyki: /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie to minus, ale za do sam produkt nadrabia:)

      Usuń
  8. cena jest dość wysoka (bo jak kupuję alterę za 5-10 zł :D to wszystko jest droższe :D), ale za ten zapach i gładkość włosów chętnie ukradnę go w promocji jeszcze raz :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda zapach ma cudny, dawno mnie żaden kosmetyk tak nie uwiódł zapachem :) Nie mówiąc o perfumach :)

      Usuń
  9. Nie widziałam wcześniej tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam wcześniej o takim kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego produktu, ale może kiedyś wypróbuję. =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem blondynką, ale mam koleżankę otym kolorze włosów, podeślę jej link do twojego postu ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma co ukrywać, najpierw zwracamy uwagę na wygląd opakowania, potem zapach... a dalej już leci. Jednak jak to się mówi - pierwsze wrażenie jest istotne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie jest ten kosmetyk nowością,nigdy o nim nie słyszałam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tej marce. Podoba mi się opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Również nigdy nie słyszałam o tej marce, ale poszukuję takiego produktu. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Firma faktycznie chyba dość młoda na polskim rynku. Ja jeszcze się z tymi produktami nie spotkałam, a po Twojej recenzji już zaczynam żałować bo zapowiada się fajny produkt. Na pewno kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny, nie słyszałam o nim wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę nowość :) również będę ją testować :) mam nadzieję, że również będę z niej zadowolona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*