Granatowa spódnica | Koszula w paski ...

czwartek, 7 stycznia 2016
Hej :*

Czas świąteczny już za nami i pora wrócić do rzeczywistości nowego roku, który płynie nie ubłaganie. Styczeń jest miesiącem wyjątkowym, gdzie jedni budują postanowienia noworoczne, inni podsumowują rok - ja jednak nie mam żadnych postanowień na ten rok, które muszę koniecznie zrealizować do końca grudnia, a także roku 2015 podsumowywać też nie będę - uznałam, że ten rok właśnie pod tym względem będzie dla mnie wyjątkowy i czas pokaże co mi przyniesie.

Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizacje z nutką elegancji, którą możemy wykorzystać do pracy - np. biurowej, na wyjście rodzinne, czy ze znajomymi, a także na niedużo imprezę. Pierwszym planem w tym zestawieniu jest granatowa, lekko rozkloszowana spódnica z eko skórki (do kupienia w moim sklepie) - którą dostałam od mikołaja. Do niej dobrałam koszulę w granatowe paski i z modnymi łatkami na łokciach. Uważam to za udane połączenie. Całość uzupełniłam czarnymi klasycznymi rajstopami.

Zapraszam do zdjęć.







Selfie z nudów :)





Co sądzicie o tej stylizacji?
Lubicie takie spódniczki?

Do następnego.

Emilka :*

15 komentarzy

  1. Świetna jest ta koszula :) idealnie pasuje to tej spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie bomba! na tobie spódnica wygląda extra chociaż ja w takich nie chodzę ;) całość fajna bardzo!
    pozdro!
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna koszula i bardzo Ci w niej do twarzy :)) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :)

    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylizacja

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak po koszule praktycznie nie sięgam - tak spódniczka podbija moje serce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się Twoja koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta stylizacja! Pasuje Tobie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna spódniczka ;) Ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz. Fajnie połączyłaś te elementy, a taka spódniczka to ostatnio bardzo częsty element mojej garderoby więc na pewno zainspiruję się Twoim pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się takie spódnice ale niestety one nie są dla mnie :(
    Wyglądasz ślicznie! :)
    Zapraszam do mnie www.blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*