Bordowa kurtka | Puchaty sweterek ...

niedziela, 17 stycznia 2016
Hej :)

Dzisiejszy dzień spędziłam w domu na lenistwie i regeneracji akumulatorów na kolejny tydzień. Ale nie żeby cały dzień, bo byłam także na spacerze z dwójką cudownych dzieciaczków i mamą, dzięki której powstały zdjęcia do dzisiejszego wpisu.

Wiadomo zima w pełni to i nie bardzo chodzić w sukienkach, dlatego stylizacja jest prosta, wygodna i dla każdego. Czarne skórkowe spodnie które już znacie, buty także. Do tego dobrałam mięciutki, puszysty sweterek w malutkie ciapki w odcieniu beżu oraz bordową kurtkę z czarnym futerkowym kołnierzykiem. 








I jak Wam się podoba?
Lubicie takie ciepłe sweterki w chłodne dni?

Do następnego.

Emilka :*

28 komentarzy

  1. Ładnie wygladasz, super kurteczka :) Uwielbiam takie ciepłe sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie powiem, bardzo ładna.
    Nawet kolor mi się podoba, fajne zdjęcia, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie powiem, bardzo ładna.
    Nawet kolor mi się podoba, fajne zdjęcia, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna kurtka ;) Ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kurtka !!
    Pozdrawiam
    claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pasuje do Ciebie ten kolorek :) Ostatnio i ja bardzo polubiłam bordo i zdarza mi się go włączać do codziennych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie CI w bordo, mi niestety nie pasuje :(

    Zachęcam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu, w którym możesz wygrać wybraną przez siebie śliczną torebkę:
    ROZDANIE KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. skąd ten piękny sweterek?

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny zimowy look ale jak patrze na legginsy to mi zimno :D

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię te spodnie :) sweterek jak i kurteczka też ładne :) fajne te futerko przy kołnierzu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek jest piękny :) Ostatnio coraz częściej ubieram sweterki, bo są ciepłe i wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. What beautiful eyes! I like you outfit, very stylish.

    OdpowiedzUsuń
  13. What beautiful eyes! I like you outfit, very stylish.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pikowana kurteczka szalenie modna w tym sezonie...bardzo mi się podoba ta stylizacja :) a i pazurki zrobione pod kolor ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. skórzane spodnie i legginsy to mój ulubieniec, fajnie wyszło www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*