BELL | Silky mat | Foundation | Podkład matujący ...

wtorek, 19 stycznia 2016
Cześć :)

Przyznajcie się kochane, która z Was nie użyła chociaż raz podkładu (fluidu)? Niektóre dziewczyny stosują ten kosmetyk od wyjścia, inne od czasu do czasu, a są też takie które nie wyobrażają sobie dnia bez nałożenia podkładu. Nie da się tutaj wybrać która grupa jest najlepsza, najważniejsze abyśmy to my się dobrze w naszym makeup`ie czuły, tylko pamiętajmy o nutce rozwagi z pominięciem przesadyzmu. 

O doborze odpowiedniego podkładu pisałam W TYM MIEJSCU.

Dlaczego takie rozpoczęcie? Otóż chcę dla Was przedstawić podkład który stosowałam całkiem niedawno. Także zapraszam.


Bell - Silky mat (foundation) - podkład matujący
Pojemność: 30 ml
Cena: 12,99 zł (produkt możliwy do kupienia w sieciach sklepów Biedronka


Co podaje producent?
"Podkład matujący Silky Mat zapewnia perfekcyjne krycie i matowe wykończenie makijażu. Maskuje wszelkie niedoskonałości cery, zachowując jej naturalny wygląd przez wiele godzin. Zawarte w składzie witaminy  C i E odżywiają skórę sprawiając, że staje się jedwabiście gładka i miękka w dotyku. Dzięki zawartości silikonowych pigmentów fluid doskonale rozprowadza się nie pozostawiając smug."

Opakowanie?
Często spotykana tubka w takich kosmetykach, stojąca na głowie z zakręcanym korkiem. Tubka wykonana jest z miękkiego, lecz trwałego plastiku - produkt z niej dobrze się wydobywa. Szata graficzna jak na tubkę ma w sobie nutę elegancji i szyku (czarne tło i złote napisy) - na plus.

Zapach i konsystencja?
Zapach niczym szczególnym się nie wyróżnia, klasyczny dla takiego rodzaju produktów. Konsystencja jest średnia (ani lejąca się, ani mocno gęsta), za to bardzo dobrze rozprowadza się na skórze. 


Moja opinia?
Jak już wspominałam wyżej - kosmetyk bardzo dobrze rozprowadza się na skórze. Nie zostawia smug, a kolor dobrze dobrany nie tworzy efektu maski. Matuję skórę na kilka ładnych godzin (przy użyciu pudru ryżowego - mat przedłuża się o jakieś 2 godzinki). Jest średnio kryjący - do dziennego makijażu, dla mnie jest w sam raz. Nie uczula, ani nie wysusza skóry.  Niewielka ilość wystarczy na pokrycie całej twarzy - także jest też wydajny. Dostępny jedynie w czterech kolorach - i to lekki minus, gdyż nie każdy sobie dobierze odpowiedni odcień. Pomijając wybór kolorystyczny, produkt warty jest wypróbowania za takie pieniądze. 


Czy znacie ten kosmetyk?
Wasz obecny podkład to... ? 

Do następnego.

Emilka :*

13 komentarzy

  1. Używam codziennie - niestety trudno spojrzeć mi w lustro bez podkładu. Może kiedyś i ten wypróbuję 😊 cena zachęcająca

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uzywam tylko Affinitone z Maybellin. Ten ma słabe krycie albo tylko mi się zdaje. Wygląda na taki ciężki.
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam go w Biedronce, ale aktualnie mam dwa w użyciu, więc odkładam zakup na później:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny aczkolwiek ja wole troche lepsze podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt jednak ja wolę coś mocniej kryjącego. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem tak, nie jest najgorszy, moja mama go stosuje i jest bardzo zadowolona. Ja staram się ograniczać ten rodzaj kosmetyków ale czasami a szczególnie zimą nie mam wyboru i ostatnio właśnie nałożyłam ten podkład, moim zdaniem nie jest zły, biorąc pod uwagę niską cenę daje radę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem tak, nie jest najgorszy, moja mama go stosuje i jest bardzo zadowolona. Ja staram się ograniczać ten rodzaj kosmetyków ale czasami a szczególnie zimą nie mam wyboru i ostatnio właśnie nałożyłam ten podkład, moim zdaniem nie jest zły, biorąc pod uwagę niską cenę daje radę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety nie znam, a mój obecny jest z Lirene

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie używałam podkładów z tej firmy. Na co dzień wybieram raczej kremy BB, a na większe wyjścia kiedy zdecyduje się na podkład zależy mi na większym kryciu dlatego wydaje mi się, że nie jest to produkt dla mnie. Nie mniej jednak za taką cenę naprawdę wart wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie kupiłabym, jak dla mnie zbyt kiepskie krycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. po zdjeciach raczej nie widać żeby super krył... ale skoro Tobie przypasował :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie mógłby lepiej kryć ;) Obecnie używam Stay Matte od Rimmela.

    OdpowiedzUsuń
  13. same opakowanie zachęca o kupna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*