BELL | Schine & Chic | Nail enamel | Lakier do paznokci ...

poniedziałek, 11 stycznia 2016
Hej :)

Ostatnio miałam ciężki czas, można powiedzieć, że chorowałam, i w ciągu najbliższych kilku dniu nadal czeka mnie kilka wizyt u lekarza. Więc kochani 3majcie kciuki by wszystko było OK :). Teraz siedzę w sklepie, za oknem sypie śnieg (śnieżyca?), ludzi zerowa liczba, to nadrabiam na blogu.

Chcę Wam zaprezentować lakier do paznokci z którym można śmiało powiedzieć, że się polubiłam.

Przepraszam Was za kształt moich paznokci, ale są w trakcie odrastania i przygotowywania do kształtu migdałowego - w którym się zakochałam, gdyż prosty kształt do mojej płytki paznokcia nie pasuje. 



Bell - Shine & Chic - Nail enamel - lakier do paznokci
Pojemność: 8 gr
Cena: 6,00 - 8,00 zł (jest to lakier w kolekcji dostępnej tylko w sieciach sklepów Biedronka - do końca stycznia)- warto też wspomnieć, że w sklepach Biedronka są dostępne całe szafy kosmetyczne Bell, gdzie możecie kupić kosmetyki począwszy od podkładów do twarzy, przez szminki do ust,  po cienie do oczu. 


Co podaje producent?
"Lakiery o mocnych, głębokich i żywych kolorach z zawartymi w nich drobinkami nadają szyku w stylu glamour paznokciom i przyciągają spojrzenia. Lakiery dostępne w 6 kolorach."

Opakowanie?
Klasyczna szklana przezroczysta buteleczka - dzięki której widać jaki jest prawidłowy kolor lakieru. Z zakręcanym plastikowym korkiem z tradycyjnym pędzelkiem. 

Zapach i konsystencja?
Zapach jak na lakier do paznokci nie jest mocno intensywny - co ma u mnie plus. Konsystencja płynna - dobrze kryjąca i średnio gęsta, nie ucieka z płytki paznokcia. 


Moja opinia?
Pierwszy raz użyłam tego lakieru na odżywkę do paznokci Kosmed i przyznam szczerze, że ciężko mi się po niej malowało, pomyślałam, że lakier taki jest. Lecz.... kolejnym razem zaaplikowałam lakier na czystą płytkę paznokcia i tutaj pędzelek sunął po płytce tak jak trzeba. Żadnych, smug, zacieków - piękna tafla koloru lakieru już po pierwszej warstwie - druga warstwa to tylko wzmocnienie koloru. I po drugim spotkaniu z lakierem bardzo go polubiłam - za jego intensywny kolor, piękne nakładanie i wygląd. Po kilku dniach  4 - 5 zauważyłam tylko zdarte końcówki, ale żadnych odprysków. Trwałość lakieru ma u mnie duży plus. Podsumowując z lakierem bardzo się polubiłam. I mogę go Wam z czystym sumieniem polecić, a jak się mieni na paznokciach? Rewelacja. 

Znacie ten lakier? Lubicie lakiery Bell do paznokci i inne ich kosmetyki?

Do następnego.

Emilka :* 

34 komentarze

  1. Żadko kiedy kupuję kosmetyki marki Bell...nie wiem w sumie dlaczego,bo przecież nie są takie złe.

    Ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor, jednak ja wolę naturalne odcienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor śliczny, naturalne też lubię :)

      Usuń
  3. Ja lubię z tej firmy błyszczyki! Meeega się trzymają na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja błyszczyków jeszcze nie miałam :)

      Usuń
  4. też pracuję nad migdałkami :)
    świetny fiolecik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jeszcze nigdy nie miałam lakieru z bell. Nawet nie wiem dlaczego bo jak piszesz są to lakiery fajnej jakości. Muszę szybko nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak inne serie ale ta i ten kolor na pewno :)

      Usuń
  6. lubię kosmetyki Bell, można trafić na swojego ulubieńca :)
    + śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobne kolory do wygrania u mnie na blogu :) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor tych paznokci. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny odcień, jednak obecnie preferuję beże i fuksje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejm super kolor, ostatnio będac w drogeri także zastanawiałam się nad zakupem tego lakieru, ale kupiłam innym. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://www.lap-stajla.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, masz mega ciekawego bloga, przyjemnie się czyta Twoje wpisy i ogląda Twoje zdjęcia<3 Mega!

    Aż 5 nowych wpisów u mnie, zapraszam: http://neverwithoutglasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie wygląda ;) ale z Bell jeszcze chyba nic nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. super kolor :)
    świetny blog :)
    wspólna obserwacja? :) ja klikam :) http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Odcień bardzo ciekawy;) podoba mi się!!! Na moim blogu opisałam pięć odcieni z tej firmy https://moja-prowincja.blogspot.com/2016/12/lakiery-bell-fashion-colour-biedronka.html może, któryś Ci się spodoba. Firma Bell ma naprawdę interesującą gamę kolorystyczną.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*