Wosk zapachowy | Yankee Candle - Mandarin Cranberry ...

piątek, 18 grudnia 2015
Hej :*

Ostatnie dni jesiennych wieczorów tego roku spędzam najczęściej w domu. Żeby sobie ten czas umilić niemalże każdego dnia w mojej sówce (mój nowy kominek zapachowy o kształcie sówki) gości inny zapach, a dzisiaj o jednym z nich chcę Wam opowiedzieć.




Wosk zapachowy Yankee Candle - o zapachu Mandarin Cranberry
Pojemność: 22 g
Cena: 7,00 zł - do kupienia na stronie Candle Room - KLIK.


Co podaje producent?
"Zapach soczystych mandarynek i słodkiej żurawiny oprószonych korzennymi przyprawami. Delikatnie rozgrzewa i otula owocową słodyczą". - źródło www.candleroom.pl.

Opakowanie?
Klasyczna grubsza folia, która owinięta jest na całym wosku - typowe dla wosków tej firmy. Szata graficzna owocowa: mandarynkową - żurawinowa.


Zapach i konsystencja?
Wosk ten należy do klasycznej serii tych wosków, z linii zapachowej owocowej. Producent podaje jako wyczuwalne aromaty żurawinę i mandarynkę. Konsystencja jest stała, krusząca się lekko - tak jak być powinno. 

Moja opinia?
Zapach dzięki widocznym mandarynkom kojarzy mi się z nadchodzącymi świętami (tak się mówi, że jak pojawią się mandarynki to i święta za pasem...). Czas palenia takiego wosku producent przewiduję na 8 godzin - po czym aromaty mogą być już nie wyczuwalne. Zapewne najbardziej ciekawi jesteście jak pachnie ten wosk? Zapach jest delikatny, dominującą nutę odgrywa tutaj żurawina, a tylko momentami przeplata ją słodko-kwaśna mandarynka - która jednakże sprawia, że zapach ten pomimo iż jest lekko słodki nie jest duszący czy mdlący. Zdecydowanie trafił w moje gusta zapachowe i zakupię go jeszcze nie raz na pewno. 

A Wy kochani znacie ten zapach? Jakie jest Wasze zdanie?
Wasz ulubiony wosk na święta to .... ? :)

Do następnego.

Emilka :*

45 komentarzy

  1. Już od dawna poluję na Yankee Candle, ale nie umiem się zdecydować na zapach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm.... zapachów jest dużo, ale na pewno na któryś się skusisz :)

      Usuń
  2. hej, uwielbiam woski yankee candle, ja kupiłam na ten okres switeczny zapach cosy by the fire. Polecam. pozdrawiam i zapraszam do mnie www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego zapachu - leci na moją listę :)

      Usuń
  3. Kocham zapach mandarynek na święta. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapach musi być interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja posiadam 7 aromatycznych wosków z Yankee Candle ale tego wosku nie mam w swojej kolekcji, następnym razem postaram się w niego zaopatrzeć! Mój ulubiony wosk na święta to Cranberry Ice a także Black Plum Blossom. Wczoraj na moim blogu dodałam posta z recenzją aż pięciu wosków aromatycznych z Yankee Candle, więc zapraszam także do mnie http://www.lisabella-ela.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych co Ty wymieniasz to ja jeszcze nie miałam wosków :)

      Usuń
  6. Nie miałam okazji mieć tego wosku, ale kocham wszystkie woski z yc, dlatego chętnie bym i ten przygarnęła :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak poznasz jego zapach daj znać jak Ci się podoba :)

      Usuń
  7. Jeszcze nigdy nie miałam tych świeczek, a wszyscy je polecają. Może sie w końcu zdecyduję :D


    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Od ilu to ja kupuję te woski;) Wszystko przede mną;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego zapachu nie znam, ale wydaje mi się, że mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie miałam wosków :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te woski! Są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mj ulubiony to ostatnio figowy, ten na święta bardzo fajny. Ja na razie zakupów nowych nie planuje, bo mam pelno niezużytych

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne woski , lubię mandarynkę :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go w swoich zbiorach - mocny jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie delikatny (z tym, że ja palę po kawałku nie całościowy) a ty jak kochana ?:)

      Usuń
  15. To mój mocny must have na okres świąteczny, uwielbiam go! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oh! musi pachnieć świętami! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie, mandarynki=święta :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tego zapachu, ale podejrzewam, że jest niesamowity i jak pasuje do świąt! ;D

    Ja jestem jeszcze przed zakupem kominka, zbieram się i zbieram. Ostatnio w blogowym konkursie wygrałam między innymi wosk yankee candle i po nowym roku, gdy go dostanę to może wreszcie zmotywuję się do zakupu kominka! Chętnie zobaczyłabym Twój w kształcie sówki;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wosk z całą pewnością skusi Cię kochana do zakupu kominka :)

      Usuń
  19. uwielbiam świeczki zapachowe!!! A ta brzmi naprawdę bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  20. hmmm tego jeszcze nie niuchałem ; ]

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyjemny zapach :) Lubie wszystko co pachnie zurawina :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice Post. Please add your blog to BloggerPride Blog Directory : www.bloggerpride.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  23. Dopiero niedawno zapoznałam się z tymi woskami do kominków od Yankee Candle, ale już je pokochałam. Dają zapach dużo dłużej niż olejki i mają fantastyczne mieszanki zapachowe. :) Zapach żurawiny uwielbiam, więc chętnie wypróbuję i ten. U nas w domu na stałe pachnie lawendą, bo jakoś mnie to uspokaja... :D Ale odmiana nie zaszkodzi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*