Moje zamówienie ze strony - CNDIRECT.COM

środa, 30 grudnia 2015
Cześć :)

Praktycznie przed chwilą złożyłam zamówienie na stronie CNDIRECT.COM i chcę dla Was co nie co, pokazać co sobie zamówiłam. Wybrałam same produkty do stylizacji paznokci, gdyż myślę coraz poważniej o zajęciu się ich stylizacją, nie tylko dla siebie, ale także i dla innych. Przewińcie dalej i zobaczcie co wybrałam.

___________________________________________________________________________
KLIK <3
Nasadki do zmiękczania lakieru/żelu/itp. - Cena 1.09$ 



Cyrkonie samoprzylepne - 0.93$ 



Kawior na paznokcie - 1.12$



Brokat do paznokci - 1.93$



Płytka do stempli - 1.93$



Pędzelki do zdobień - 1.02$



I.....
Zamówiłam jeszcze kilka rzeczy, ale to będzie niespodzianka dopóki nie przyjdzie paczka :).


Jak przypadło do gustu Wam moje zamówienie? 

Do następnego.

Emilka :*

21 komentarzy

  1. Ciekawa jestem tych nakładek na paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzelki wyglądają fajnie, muszę sobie takie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko do pazurków. Ja ostatnio dużo zamawiam naklejek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne rzeczy, szczególnie te cyrkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałyby mi się takie płytki :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie ładne, żywe kolory brokatów *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. OOO co nie mówiłaś , że zamawiaś bym się dołączyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. OOO co nie mówiłaś , że zamawiaś bym się dołączyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze się zastanawiałam czy te nasadki sprawdzają się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna płytka do stempli ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy zamówiłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne rzeczy zamówiłas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne, ja poluje na te nasadki ale gdzies w polsce :) napisz jak sie sprawuje plytka do stempli, bo widze ze bardzo gesto usiana i czasem moze byc problematyczna

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten kawior na paznokcie pięknie się prezentuje w tak wielu kolorach. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. same ładności! :) ja bym chciała sobie sprawić taki precyzyjny pędzelek bo marzy mi się poćwiczyć jakieś wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kawior jest ładny, ja jednak mam wrażenie, że szybko odpadałby z paznokci... Ostatnio robiłam zamówienie na dresslink i tak samo zamawiałam parę rzeczy do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy, płytka jest piękna:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Płytka jest cudowna :) Muszę w końcu zabrać sie za zdobienia stemplami :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*