Biała koszula z różą | Skórkowe spodnie ...

niedziela, 27 grudnia 2015
Cześć :*

Świąteczny czas już za nami: spotkania, prezenty, pełne brzuszki. A za kilka dni czeka nas wszystkich sylwester - huczny, bądź mniej, a nawet i w zaciszach domowych. Jakie są Wasze plany na tę noc? 

Jednak dzisiaj przychodzę z luźnym postem, a mianowicie stylizacją na każdy dzień - choć nieco elegancką. Na sobie mam czarne alla skórkowe spodnie - które są nieziemską wygodne oraz białą koszulę - która pochodzi ze strony dresslink.com - koszulę możecie obecnie zakupić w promocyjnej cenie 6,90 $ - materiał jest mgiełkowy, a sam krój koszuli raczej krótki - to kupienia TUTAJ - KLIK :).


Zapraszam do zdjęć.











Jak podoba Wam się ta stylizacja? 
A już niedługo pojawi się kilka propozycji na sylwestra w jednym poście. Jesteście ciekawi? :)


Do następnego.

Emilka :*

33 komentarze

  1. Piękna koszula, ahh! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty! :)
    Gdzie kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana buty kupiłam u siebie w sklepie :)

      Usuń
    2. Kochana buty kupiłam u siebie w sklepie :)

      Usuń
  3. Spodnie podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się grafika Twojego bloga :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa koszula :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie proste i lekko eleganckie stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądasz! kocham takie stylizacje! świetna koszula !

    OdpowiedzUsuń
  8. super koszula. Uwielbiam skórzane spodnie! bardzo fajnie wyglądasz <3
    Mój blog - klik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz :) u mnie też nowości dlatego zapraszam również do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. spodnie świetne! Też kiedyś takie nosiłam, ale jak się w jakieś mieściłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia już nie przesadzaj, że teraz się nie mieścisz :)

      Usuń
  11. Bardzo ładna ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wygląda ta koszula :) Taka wariacja na temat białych koszul :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*