Mikołaju przynieś mi: kosmetyki - coś błyszczącego i świecącego...

poniedziałek, 30 listopada 2015
Hej :*

Przeglądając blogi, coraz częściej natrafiam na posty z listą życzeń świątecznych, Mikołajkowych i noworocznych. Więc, że obiecałam sobie, iż do końca tego miesiąca napiszę jakiś post dla Was - a dzisiaj mamy ostatni dzień - więc i ja przychodzę, ze swoją listą do Mikołaja (kochani śmiejcie się lub nie, lecz ja w Mikołaja wierzę - wiara z dzieciństwa została, a u Was?).




Zapraszam do poznania najbardziej upragnionych prezentów pod choinką świąteczną (aczkolwiek z każdego prezentu będę szczęśliwa - gdyż liczy się gest).

1. Numer jeden na mojej liście to paletka cieni URBAN DECAY - NAKED SMOKY (czytałam ogrom opinii o cieniach tej firmy i tak bardzo jestem nimi zaciekawiona, że kiedyś na pewno znajdzie się chociaż jedna w mojej kolekcji cieniowej, jeśli Mikołaj o niej zapomni). 


2. Numer dwa to GUESS by Marciano - woda perfumowana  (jeszcze jak pracowałam do sklepie kosmetycznym, poznałam ten zapach i się wprost w nim zakochałam).


3. Kolejno jest LAMPA PIERŚCIENIOWA - o tej lampie marzę od bardzo dawna, może w tym roku się poszczęści? Nie ukrywam, że ułatwiłaby mi wykonywanie zdjęć, na potrzeby bloga.


4. Czwartym życzeniem jest stolik-owa LAMPA BEZCIENIOWA - ta lampa z kolei ułatwiłaby mi wykonywanie manicure. 


5. I na samym końcu coś błyszczącego - ZŁOTA BRANSOLETKA - coś co kobiety poza kosmetykami i kilkoma innymi kategoriami kochają najbardziej. Nie koniecznie musi być identyczna, ale serduszko mile widziane.




Na tej liście znalazłoby się jeszcze wiele produktów zarówno tych kosmetycznych, jak i tych odzieżowych, czy biżuteryjnych - lecz te które Wam pokazałam - zależy mi na nich najbardziej. 


A jak mają się Wasze listy, do osobistych Mikołajów? 

Kochani ja uwielbiam ten zbliżający się coraz większym krokami okres świąt Bożego Narodzenia, i nie ze względu na prezenty, lecz na to magię która panuje w ten czas, pomimo zimna, serduszka każdy ma pełne ciepła i serdeczności dla innych - i niech tak zacznie być jak najprędzej i trwa tak długo jak tylko się da. 


Do następnego.

Emilka :*

28 komentarzy

  1. Lampa pierścieniowa... Kochana kupimy sobie taką na bank! ♥
    Bransoletka jest piękna... :)

    Już nie mogę doczekać się soboty! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wspominam tę cudną sobotę już :):):).....
      A lampa będzie na pewno kiedyś :)

      Usuń
  2. Mikołaju nr 4 poproszę i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chcemy dwie po jednej dla każdej :)

      Usuń
  3. super pomysły, ciekawe co ja dostanę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy upominek jest cudny jeśli z serca <3

      Usuń
  4. Perfumki muszą być boskiee <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Złota bransoletka jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna lista prezentów. Tak ja też od dzieciństwa wierze w mikołaja :-) I mam nadzieje, że w tym roku mój osobisty mikołaj da mi coś wyjątkowego (myślę o pierścionku zaręczynowym). Ja też pobawiłam się w mikołaja i dla swojego chłopaka kupiłam breloczek z orgonitem w kształcie serduszka. Wiem, że podobały mu się, no może nie do końca kształt serca, ale spojrzawszy na niego na pewno pomyśli o mnie :-) On lubi takie rzeczy, nie dość że fajny gadżet to jeszcze praktyczny gdyż ochroni go przed wszechobecnym elektrosmogiem. Jeśli ktoś jest zainteresowany orgonitami i chciałby zobaczyć jak wyglądają to polecam odwiedzenie strony http://www.magicstones.co Mają dużo fajnych orgonitów oraz breloczki orgonitowe. Ja u nich kupiłam i jestem zadowolona. Pozdrawiam. Elwira.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiara w Mikołaja jest bezcenna :)
      Twój chłopak na pewno się ucieszy z prezentu, a Tobie życzę abyś otrzymała swój wymarzony prezent od chłopaka :) <3

      Usuń
  7. ja bym chcialam w koncu lustrzankę :D i perfumy (bo się kończą) ale tradycyjnie dostanę ptasie mleczko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na słodko kochana <3
      A lustrzanka też by mi się przydała :)

      Usuń
  8. Cudowna lista prezentów ♥
    Ja w tym roku chciałabym dostać "fit prezent" Czyli coś zdrowego, do treningów, może jakąś książkę nasiona chia i.. nie wiem. Mój osobisty Mikołaj wie mniej więcej co, a co wyjdzie hm.. zobaczymy :)
    Ja również uwielbiam ten miesiąc nie przez prezenty i same święta a za tą piękną magię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Tobie kochana, abyś otrzymała to o czym marzysz :)

      Usuń
  9. ja bym chciał softboxa bo mam pierscieniowa i jednego softa.... jeszcze ejden by sie przydał ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tą paletkę to też bym chciała! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bransoletka śliczna. Uwielbiam bransoletki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. http://nc8.pl/r/dGNm-Facebook-Kolor

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wpis, czekam na więcej. Kom za kom? Obs na obs?
    Zerknij na mój blog http://urodaizdrowiekobiet.blogspot.com/ pokazałam tam jak zdobyć darmowe bony na kosmetyki, jeżeli jesteś aktywną blogerką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*