Koszula trochę inaczej? i Dresslink.com ...

niedziela, 15 listopada 2015
Cześć :*

Pogoda dzisiaj dopisała, więc przychodzę z postem modowym. Tak jak niedawno pisałam, że przedstawię dla Was to co było w paczce, od Pani Zofii ze strony dresslink.com, tak dzisiaj pokaże Wam pierwszą rzecz jaką wybrałam. 

Główną rolę w stylizacji odgrywa sukienkowa koszula, z przedłużanym tyłem, w paski biało - niebieskie, sukienka wykonana jest z cienkiego materiału, lecz nie jest przezroczysta - jej obecna cena wynosi 5,89$ - do zakupienia TUTAJ - Klik. Do sukienki dobrałam czarne grube rajstopy, idealne na tę porę roku, czarną pikowaną kurteczkę oraz komin w panterkę i beżowe buty na koturnie. 

Zapraszam do zdjęć.












Co myślicie, o tego typu koszuli? I całej stylizacji?
Warto wspomnieć, iż jakoś jest adekwatna do ceny- więc nie ma co wymagać najlepszej jakości materiału - aczkolwiek ten do najgorszych też nie należy.


Do następnego.

Emilka :*

20 komentarzy

  1. Hmm, wygląda całkiem fajnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentujesz w tym zestawieniu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula ciekawie się prezentuje, taka jakby z baskinką ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula wygląda fajnie.:d

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zestawienie, 5,89$ :)

    Poklikasz też u mnie w dzisiejszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się krój tej koszuli,bardzo fajna stylizacja 😊
    Zapraszam do siebie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny projekt ktoś zrobił tej koszulo-tuniko-sukienki. :D wyglądasz bardzo fajnie, nieco marynarsko :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda - lekko marynarski styl. :):)

      Usuń
  9. Super jest ta koszula :) Wydaje mi się, że pasuje i do bardziej eleganckich, i do sportowych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*