Wosk zapachowy Soft Blanket od Yankee Candle...

piątek, 9 października 2015
Hejka :*

Niedawno chwaliłam się na moim Instagramie (na którego gorącą zapraszam) oraz na fanpage na Facebook`u, iż zakupiłam nowe woski firmy Yankee Candle, a dzisiaj chcę napisać o jednym z nich, który zagrzał swoje miejsce w kominku jako pierwszy.

Yankee Candle 
Wosk: Soft Blanket
Pojemność: 22 g
Cena: ja swój wosk kupiłam w Białymstoku przy stoisku Wyspa Zapachów za 6,00 zł (Wyspa Zapachów Białystok), a wszyscy którzy mają daleko do stolicy Podlasia zakupić ten wosk mogą na stronie Goodies.pl).


Co podaje producent?

"Ciepły, przytulny, dający poczucie bezpieczeństwa – jasny, naturalny kocyk, który w pierwszych latach życia z powodzeniem zastępował najbardziej nawet zmyślne maskotki, a podczas dorosłych wieczorów i nocy sprawdza się jako miła pierzynka. Soft Blanket to esencja beztroskiego dzieciństwa – spędzanego w objęciach zabawy czasu, który codziennie kończył się sesją czytanych przez rodzica bajek. Biały, miękki, delikatny kocyk czule otulał i towarzyszył dzielnie podczas najróżniejszych, wyśnionych przygód. A teraz – nie odstępuje nas na krok, bo jego pachnąca esencja zamknięta została w wosku Soft Blanket". - źródło www.goodies.pl


Opakowanie?
W tym przypadku opakowaniem okazuje się zwykła, grubsza i przezroczysta folia w którą owinięty jest wosk. Szata graficzna jest jasna i czytelna, ze słodkim misiem. 

Zapach i konsystencja?
"Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: cytrusy, wanilia oraz bursztyn". - źródło www.goodies.pl (moja opinia o zapachu - poniżej). Konsystencja jest stała, lekko krusząca się. 



Moja opinia?
O tym wosku słyszałam w blogosferze już od X czasu, lecz sama go jeszcze nie miałam, dlatego byłam bardzo ciekawa jak on pachnie. I.... stwierdzić mogę, iż jest to delikatny aromat, z przewagą nuty waniliowej, która jednak nie jest jakaś mocna, ale wyczuwalna i przeplatana nutką cytrusów. Przyznam się, że nie mam pojęcia jak pachnie bursztyn, więc coś tam jeszcze czuję, lecz czy to obiecany bursztyn? Tego nie wiem.  Zapach jest lekki i delikatny. Wiele osób piszę, że przypomina on zapach świeżego prania, czy proszku, ja jednak nie mam takich porównań. Pachnie on dla mnie jak ciepła, lekka noc. Jak najbardziej trafia on w moje kubki zapachowe. Bardzo polubiłam się  tym woskiem i na pewno go jeszcze zakupie. 


Czy znacie ten wosk? Jakie jest wasze zdanie o tym zapachu?
Wasz ulubiony zapach YC to ...? 

Do następnego.

Emilka :*

53 komentarze

  1. Moja siostra miała kiedyś ten zapach i bardzo jej odpowiadał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma podobny gust do mojego z tego wynika :):*

      Usuń
  2. Mam dokładnie taki sam i kocham jego zapach. Dostałam go jakiś czas temu i od razu się w nim zakochałam.

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten zapach, ale mnie misiek nie zachwycił, jak to bywa w większości przypadków. Ja wolę inne nuty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jest to dla mnie zapach;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam się z takim produktem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie paliłam nigdy wosków;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkąd zaczęłam, to nie zamieniam już na żadne odświeżacze z hipermarketów :)

      Usuń
  7. Już tyle o tym słyszałam, a jeszcze nigdy sobie nie kupiłam :/

    http://zwykladziewczynazmarzeniami.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post nigdy tego nie próbowałam Ale spróbuje
    http://borawsca.blogspot.no/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię woski, z YC znam tylko dwa i oba są świąteczne. Myślę, że ten by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój ukochany zapach :) Uwielbiam go.. nazwałabym wręcz przytulnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest na mojej liście zakupowej :)) Obecnie palę Black Coconut i uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze marzyłam o woskach zapachowych,a już w ogóle z YANKEE CANDLE. Świetne zdjęcia :D
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zapach
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam produkty z tej firmy, tego wosku jeszcze nie miałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja wciąż jeszcze się nie zdecydowałam na żaden wosk ;) Może skusiłabym się na ten kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest to przepiękny, domowy zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. tego zapachu nie miałam, ale wyobrażam sobie,że jest piękny:D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Seems nice :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydaje mi się, że by mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, uwielbiam Yankee candle neistety świece duze są drogie i kupuje woski, ostatnio moim faworytem na jesien to : Vanilla Bourbon, Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o histori denim, jeansu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. czuję, że bardzo polubiłabym ten zapach :)
    buziaczki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ten zapach, właśnie pali się u mnie w kominku ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wachałem i przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam w zbiorach ale jeszcze nie odpaliłam. Polecam Under the Palms oraz Amber Moon.

    OdpowiedzUsuń
  25. własnie kupiłam sobie podobny kominek :) jest w kolorze białym :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię taki zapach :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :D
    jeśli się zgadzasz - zacznij i daj znać u mnie, a na pewno zrobię to samo :3

    OdpowiedzUsuń
  27. myślę, że dla mnie byłby zbyt mdły, nie przepadam za zapachem wanilii :( /K

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam ciasteczkowy i każdy mnie pyta, co piekłam albo co jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  29. no mogłabym w końcu kominek kupić ... Ale zawsze pamiętam jak nie jestem w sklepie, a jak jestem to zapominam... :P a mam kilka wosków :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam z nim nigdy do czynienia, ale to co piszesz brzmi bardzo zachęcająco! ;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeszcze nie miałam z nimi styczności ale po opinie myślę, że ten zapach przydałby mi go gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piekny zapach. Pale na okraglo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja jeszcze nie trafiłam z zapachem niestety :( :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*