Obrona pracy MGR - co założyć ? ...

czwartek, 22 października 2015
Cześć :*

Kochani za mną dzień pełen wrażeń, gdyż miałam dzisiaj obronę swojej pracy magisterskiej.... Uwierzcie mi stresu było "co niemiara", jednak... wszystko dobrze się skończyło i MGR  zdany na 5 - jaka ja jestem z siebie dumna, że musiałam się dla Was tym pochwalić i uwiecznić to wydarzenie na blogu. 

A co za tym idzie chcę też pokazać dla Was moją dzisiejszą stylizacje, która jest klasykiem już od wielu, wielu lat. Biała bluzka koszulowa, urozmaicona czarną lamówką z białymi kropeczkami, połączona z czarno ołówkową spódniczką i czarnymi rajstopami  - tworzy duet idealny na taką właśnie okazje, jak też na egzamin maturalny, itp.  Z racji tego, że mamy jesień dobrałam do tej stylizacji czarne botki z dodatkiem złota oraz ciemno szary płaszczyk z czarnymi skórkowymi wstawkami. Cała stylizacja zakupiona w sklepie MODOWE Inspiracje - KLIK

Zapraszam do zdjęć i z góry przepraszam za ich jakość.








A poniżej moja praca z dedykacją od promotorki....




Powiedzcie mi kochani, czy Waszym zdaniem taka stylizacja tylko na szkolne wyjścia i do pracy, czy też na zwykłe dni, od czasu do czasu?

Do następnego.

Emilka :*

37 komentarzy

  1. Klasycznie i bardzo ładnie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje :) wyglądasz bardzo elegancko w takim stroju idealnie na obronę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje :) a stroj idealnie dobrany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Bardzo podoba mi się koszula, nie jest nudna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Też mam 5 z obrony ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje gratulacje! Mnie obrona czeka za 1,5 roku ;) Na razie mam za sobą licencjat. Stylizacja bardzo fajna jednak dla mnie nie na co dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na studiach na każdy egzamin szłam w podobnym, klasycznym stroju i nie udało mi się któregoś z nich nie zdać, więc to jest recepta na sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja! ;-) ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie i elegancko wyglądasz. Ja na obronę postawiłam na klasykę - czarna spódnica z wysokim stanem, biała koszula i marynarka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasuje Ci takie wydanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje:) ja na swoją obronę miałam czarne spodnie i białą bluzkę:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Na zwykłe dni trochę za elegancko moim zdaniem :) ale na obronę w sam raz! świetnie wyglądałaś i gratuluję tytułu magistra :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądałaś i bardzo ładnie zdałaś-gratuluję 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na obrone założyłam białą koszulę i spódnice,klasyczny strój najlepszy :)
    Pozdrawiam i Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje! Wyglądasz super :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Pięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję tytułu :) ja się będę broniła w lipcu, więc trzymaj wtedy kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kochana gratuluję tytułu i witamy wśród magistrów!:) pięknie wyglądasz:))
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratki!
    Jeśli dobrze się czujesz tak ubrana, to spokojnie możesz tak chodzić na co dzień, bo muszę przyznać, że wyglądasz świetnie!
    Ja kiedyś bardzo dużo chodziłam w koszulach i właśnie w tego typu zestawach. Ładny płaszczyk :)

    www.szafamajniaka.blogspot.com
    www.majniaki.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluj ! Ja zaczynam pisać pracę inż i czarno to widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. przede wszystkim gratulacje! :) magister na 5 to nasza specjalność ;-)
    a i strój jak najbardziej okej :) moja obrona była w dość ciepły, lipcowy dzień więc miałam krótki rękaw, czarną rozkloszowaną spódnicę, a na przekór wszystkim kanonom poszłam w szpilkach nude i BEZ RAJSTOP :D (elegancja że ho ho) ale i tak na ponad 10 osób broniących się i chyba w tym 6 dziewczyn ja jedyna byłam w spódnicy (ponoć to niewygodne :D).

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję tytułu magistra ;) powiem Ci że bardzo ładnie wyglądałaś. tak bardzo elegancko, jednocześnie nie wyzywająco. schludnie ;) pięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. myślę, że na zwykłe dni też w porządku :D gratuluję magistra :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Przede wszystkim serdecznie gratuluję tytułu magistra! Stylizacja moim zdaniem idealna zarówno na obronę, jak i do pracy czy nawet na co dzień. Taka klasyka zawsze się świetnie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. gratulacje ! ;) mnie też to niedługo czeka :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje! Ja za niedługo też będę bronić licencjata. Pracę już napisałem, pomogła mi trochę usługa http://www.pisanie-prac.org.pl która rozplanowała mi zadania i przygotowała materiały. Mam nadzieję że wszystko będzie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*