NONI CARE - Krem nawilżający do twarzy...

wtorek, 13 października 2015
Hej :*

Zimno zrobiło się już chyba wszędzie, więc w szczególny sposób trzeba dbać o nawilżenie skóry twarzy, która codziennie narażona jest na zimno i wiatr, a także mrozy. Poniżej możecie poznać moją opinie dotyczącą pewnego kremu do twarzy, który stosuję już od pewnego czasu. 

 
NONI CARE - Seria Intensive - Nawilżający krem do twarzy (+25)

Pojemność: 50 ml
Cena:  26,00 zł (do kupienia na stronie dystrybutora: Pulanna - KLIK)



Co podaje producent?

"Krem nawilżający o delikatnej konsystencji zawierający unikalną kombinacje witamin, aminokwasów i mikroelementów pochodzących z soku Noni (Morinda citrifolia), ekstraktów z aloesu i grejpfruta, a także oliwy z oliwek i oleju awokado. Charakteryzuje się przedłużonym 24h działaniem nawilżającym oraz silną aktywnością przeciw wolno rodnikową.


Formuła wolna od: składników pochodzenia zwierzęcego, PEG, parabenów, parafiny, olejów mineralnych, syntetycznych barwników i aromatów.


Składniki aktywne:
- sok z owocu Noni (Morinda citrifolia)
- oliwa z oliwek i awokado
- ekstrakt z aloesu i grapefruita

Składniki INCI:
Aqua, Glycerin, Cetyl Alcohol, Cocos Nucifera Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate Citrate, Helianthus Annuus Seed Oil, Olea Europaea Oil, Glyceryl Stearate, Morinda Citrifolia Fruit Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Persea Gratissima Oil, Squalane, Citrus Aurantium Amara Flower Extract, Citrus Grandis Fruit Extract, Serenoa Serrulata Fruit Extract, Benzyl Alcohol**, Xanthan Gum, Tocopheryl Acetate, Sodium Benzoate**, Lactic Acid, Potassium Sorbate**, Ascorbyl Palm itate, Parfum*, Citral*, Citronellol*, Linalool*, Limonene*. (* - pochodzenia naturalnego, ** - jako substancje konserwujące, *** - z upraw certyfikowanych)" - źródło: http://pulanna.com.pl/pl/seria-intensive/76-nawilzajacy-krem-do-twarzy-50ml.html

Opakowanie?
Przede wszystkim poręczne, wykonane z miękkiego plastiku w białym kolorze z ciemnymi czytelnymi napisami (kartonik kremu posiada już bardziej egzotyczną szatę graficzną). Korek wykonany jest z mocnego plastiku, zamykany na klik. Z łatwością można z niego wydobyć produkt. 


Zapach i konsystencja?
Zapach jest lekki, świeżutki, nieco cytrusowy, egzotyczny, przypominający lato - tak bym go określiła, a nawet rzekłabym orzeźwiający. Konsystencja, niby należy do tych gęściejszych jak wydobywa się produkt z opakowania, jednak podczas rozprowadzania na skórze jest lekka. 

Moja opinia?
Krem jest lekki, dzięki czemu nie zapycha mi porów. Na skórze rozprowadza się z łatwością, jednak trzeba robić to "sprytnie", gdyż szybko się wchłania. Krem jest z przeznaczeniem nawilżenia, i owszem tak też jest, ale... nie jest to bardzo mocne nawilżenie, z tym, że utrzymuje się one przez pewien czas, a nie od razu znika. Produkt też po zastosowaniu pozostawia na skórze lekkie uczucie ściągnięcia skóry, co u niektórych osób może powodować dyskomfort. Nadaje się pod makijaż tak jak wspomniał o tym producent, podkład też się nie roluje i dobrze się rozprowadza. Podsumowując z kremu jestem zadowolona. Cenowo też jest przystępny, także w tym przedziale też stawiam plus. 


Czy znacie ten produkt i samą firmę?

Do następnego.

Emilka :*

93 komentarze

  1. Mógłby okazać się dla mnie niewystarczający jeśli chodzi o nawilżanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zakochałam się w kremach POSE :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Asiu kremów Pose jeszcze nie miałam :)

      Usuń
  3. Niby ne taki tani, a opakowanie jak dla kosmetyku z niskiej półki. Za to na korzyść przemawia cytrusowy zapach

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś chciałam kupić sobie z tej marki krem pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie uzywałam kosmetyków tej marki
    myslę, że latem ten krem miałby u mnie rację bytu ale nie teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja skóra potrzebuje mocnego nawilżenia ?:)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. :) Daj znań jak u Ciebie się sprawdzi :)

      Usuń
  7. miałam go <3 i jakoś zawsze przesadziłam z ilością, a on przecież taki wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boję się, że na mojej suchej cerze to uczucie ściągnięcia byłoby za duże niestety:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ściągnięcie nie jest aż takie duże, ale przy suchej skórze, nawet małe może być na minus . pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Boję się trochę tego ściągnięcia skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to małe ściągnięcie, ale jednak jest...

      Usuń
  10. Coś czuję,że mi zapach nie przypadłby do gustu :/ Ale ja już mam swój ulubiony krem do twarzy i pisałam o nim niedawno ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że występuje uczucie ściągnięcia... z tego względu pewnie się na niego nie skuszę ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze okazji go wypróbować, ale może kiedyś będzie ku temu okazja ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie spotkałam się z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz na spotkaniu Blogerek :)...

      Usuń
  14. Akurat nawilżający nie dla mnie moja skóra sama się nawilża.. Haha :p takie uroki mieszanej skóry :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nawet jeśli masz mieszana skórę, też trzeba ją kremami nawilżać..... :) tylko dobierać te odpowiednie :)

      Usuń
  15. Markę kojarzę, ale sama nic nie miałam z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kiedyś maseczkę z tej serii i była fajna, chętnie wypróbowałabym krem pod oczy ;) ale ostatnio nie widziałam nigdzie tych produktów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj kochana w tym linku co podałam :)

      Usuń
  17. Nie miałam styczności z tymi kosmetykami

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam nigdy tego produktu, jak i firmy samej nie znam :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię, gdy krem nadaje się pod makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  20. kremik chyba nie dla mnie bo ja to jednak potrzebuje mocniejszego nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę że krem spisze się lepiej na lato lub wiosnę niż na zimę

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo intryguje mnie ta marka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam kosmetyków z tej firmy :) Ciekawe jak sprawdziłby się u mnie :)
    Ściskam! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale produkt wydaje się interesujący
    Zapraszam na wyprzedaż szafy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli nie zapycha, to coś dla mnie:) Ciekawy blog, obserwuję, bo uwielbiam kosmetyki, zapraszam częściej do siebie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie zapycha :) dziękuje bardzo :)

      Usuń
  26. nie znam tego kremu, ale dla mojej cery potrzebny jest matujący;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam go . Fajny, ale nie na tyle , żebym się przywiązała do niego na stałe :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie próbowałam jeszcze tych kremów, ale kuszą od dawna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak wypróbujesz, chętnie poznam Twoją opinie :)

      Usuń
  29. Nie poznałam jeszcze tych kremów.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mógłby być dla mnie zbyt słaby.

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam i do twarzy i do dłoni i z obu byłam zadowolona. Dla mnie nawilżają wystarczająco. :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. widziałam produkty z tej firmy ostatnio w Naturze, póki co się nie skusiłam, ale może powinnam:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakoś nigdy Nie używałam kosmetyków z tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ooo! Ciekawy ;) ja na razie próbuję nowości jakie wpadły w moje ręce na spotkaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nawilżający krem to coś bez czego nie wyobrażam sobie pielęgnacji, ten wydaje się bardzo bardzo przyjemny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja równiez uwielbiam ten krem - fajnie sprawdza sie przy mojej alergicznej skorze :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam tych produktów, ale bardzo mnie ciekawią :) Trochę nie podoba mi się to ściągnięcie skóry...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te ściągnięcie skóry to prawda minus ...

      Usuń
  38. Dla mojej bardzo suchej cery jego działanie prawdopodobnie byłoby za słabe, potrzebuję intensywnej dawki nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie się nie sprawdził i oddałam go koleżance ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dla mnie to nowość, nie kojarzę nawet firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Do twarzy stosujemy jeden wybrany, który dobrze się sprawuje. Nasze buzie są problematyczne więc nie chętnie testujemy nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bałabym się nałożyć go na twarz, bo moja właśnie jest w jesiennym szaleństwie i dosłownie wszystko ją zapycha. Dlatego z nowościami poczekam, aż jej szał minie ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Z tej marki miałam jedynie maseczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie znam tej marki, ale brzmi ciekawie..może jak zużyję swoje zapasy to się na niego skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  45. chętnie bym go wypróbowała :)
    Pozdrawiam )

    OdpowiedzUsuń
  46. Oj, chyba nie dla mnie:(
    A jeśli chodzi o markę to miałam od nich jakąś pomadę ochronną i średnio przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  47. ja kocham w sloiczkach kremy, a tego nie znam i nie mialam nic z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nigdy się z nim nie spotkałam ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. pierwsze słyszę o nim, ale wydaje się być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*