MOJA LISTA ŻYCZEŃ ZE SKLEPU DRESSLINK.COM - po raz drugi...

poniedziałek, 19 października 2015
Cześć :*

Dzisiaj czuje się już o niebo lepiej niż w weekend, lecz i tak siedziałam  w domu - do pracy nie poszłam, bo musiałam uczyć się do obrony tytułu MGR - tak blogerki też się uczą (hihi). Więc kochani trzymajcie za mnie kciuki mocno w czwartek w godzinach 9.30 - 10.30, uwierzcie, że na prawdę się przydadzą. 

A dzisiaj przychodzę do Was z lekkim postem. Mianowicie z moją listą życzeń ze sklepu DRESSLINK.COM (Klik?:)). Wcześniej dostałam paczuszkę z tego sklepu, i przyznam, że byłam z niej całkiem zadowolona dlatego też zdecydowałam się i drugi raz na współpracę.

Wybrałam tym razem produkty, które mają darmową wysyłkę, więc liczy się tylko cena towaru.

ODZIEŻ



Sukienka dostępna też jest w kolorze czerwieni. 
Obecnie jest w promocji i kosztuje - 6,02$


Zamsz jest w modzie, frędzle też - więc czemu nie? Kolor jak najbardziej mój.
Obecnie jest promocja - cena to 7,96$

____________________________________________________________________


A TERAZ COŚ DO ZDOBIENIA PAZNOKCI - DO MANICURE


Ozdoby do paznokci.
Obecna cena to - 1,69$


Ćwieki na paznokcie srebrne i złote.
Obecna cena to - 0,99$


Zestaw kolorowych wstążeczek. 
Obecna cena to - 1,09$


Śliczne naklejki na paznokcie.
Obecna cena - 1,99$

____________________________________________________________________


Czy znacie ten sklep? 
Wpadło coś Wam kochani w "oczko"?

Do następnego.

Emilka :*

59 komentarzy

  1. Zamszowa kurtka jest meeega :)) bardzo mi się podoba i te ostatnie naklejki <3
    Wyklikałam wszystko jak leci :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka świetna!
    kliknięte ;)

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2015/10/274.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka z pierwszego zdjęcia - cudo ;) już klikam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy :) poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedynie sukienka mi się nie podoba :) reszta wszystko świetne, poklikane we wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne rzeczy i sporo tego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie także dziś wishlista ze sklepu Dresslink :) Bardzo spodobały mi się 2 pierwsze rzeczy :) Poklikałam we wszystkie linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ozdoby do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. te ostatnie naklejki sasuperowe
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurteczka z frędzlami jest CUDNA :);*
    Obserwuję;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy wybrałaś, poklikane :) Mogę prosić o to samo u mnie? :)

    http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest cuda na i biżuteria 😍
    =obserwuje=

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka jest naprawdę genialna. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka! Poklikałam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta sukienka z pierwszego zdjęcia wygląda nieziemsko <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikane:)
    Sukienka cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ekstra, paznokcie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa ta sukieneczka :)) Tulę :***

    OdpowiedzUsuń
  19. Poklikane , mnie ciekawia te paski do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kurtka z frędzlami cudowna :) <3

    Pozdrawiam
    http://diylaboca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Poklikane ;-) I trzymamy kciuki za czwartek!

    OdpowiedzUsuń
  22. ta sukienka super, poklikane
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ozdoby do pazurków świetne :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  24. trzymam kciuki! powodzenia! zazdroszczę współprac, super zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciesze się że już Ci lepiej :)
    Ja o firmie Dresslink wiele razy słyszałam. Dużo rzeczy mi się podoba. Może też kiedyś zdobędę z nimi współpracę :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. sukienka ! <3 poklikane i życzę powodzenia :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/10/burgundy-color-beige.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Sklep znam, jednak jeszcze nic nie zamawiałam.:)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie.:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko cudne! <3 ale ta sukienka najbardziej mi się spodobała! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Poklikane:)
    Mi w oko wpadła kurteczka z frędzlami! Bajka...

    www.szafamajniaka.blogspot.com
    www.majniaki.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Poklikane:)
    Mi w oko wpadła kurteczka z frędzlami! Bajka...

    www.szafamajniaka.blogspot.com
    www.majniaki.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Poklikane:)
    Mi w oko wpadła kurteczka z frędzlami! Bajka...

    www.szafamajniaka.blogspot.com
    www.majniaki.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. myslisz ze jakosc nie bedzie tragiczna? cena fajna ale zrazilam sie kiedy do romwe a ta strona zdaje sie byc podobna.
    Dziekuje za komentarz, zaobserowalam Cie, moze cos ciekawego tu wyhacze dla siebie;)
    pozdrawiam
    katsuyatsu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. poklikane.
    też mi sie podoba ta kurteczko-narzutka z frędzlami :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeśli chodzi o ubrania z takiego sklepu to chyba bym się nie zdecydowała, trochę boję się jakości i tego że przyjdą nie takie rozmiary jakie chcę :) Ale jeśli chodzi o dodatki to może bym się skusiła :) Pozdrawiam, Its Dahlia

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie rzeczy są cudne! A ta pierwsza sukienka <3

    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. mają naprawdę fajne rzeczy, trzeba tylko trafić z jakością;p mi do tej pory trafiały się dobre:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej:D Zapraszam na mojego bloga a tam już 1 rozdanie:D
    http://vidamaravillosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ładne ozdoby, ale na moich małych palcach wyglądałyby kosmicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne ozdoby do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Poklikane. Sukienka jest cudowna, chyba sama się na nią skuszę :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  41. Trzymam kciuki i mam nadzieję, że poszło Ci jak najlepiej :-) A sukienka piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kurtka jest super! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. fajna kurtka, zapraszam http://namazane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Zamszowa kurtka wygląda super! Sama bym taką chciała :) A sklep znam i miałam okazję kiedyś w nim zamawiać. Jest całkiem w porządku,

    OdpowiedzUsuń
  45. Tasiemki do paznokci mi się marzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Naklejki na paznokcie rzeczywiście bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  47. podobają mi się te błyskotki na pazurki, ale szkoda, że są one na tyle wystające, że często nie trzymają się długo płytki :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*