Krem do rąk i paznokci - CZTERY PORY ROKU

sobota, 17 października 2015
Hej :* 

Ostatnio przeziębienie mnie "pokręciło" - jak to się mówi, i dzisiaj zamiast być na zajęciach w szkole, to siedzę cały dzień w domku, otulona ciepłym kocykiem z kubeczkami to: ciepłej herbatki, to mleczka, itp. Ale są też tego plusy, gdyż właśnie dzięki temu mam czas napisać dla Was kolejny post.

 


CZTERY PORY ROKU - Krem do rąk i paznokci glicerynowy
Pojemność: 50 ml (dostępne są też w pojemności 130 ml)
Cena: około 5,00 zł za pojemność 130 ml (do kupienia KLIK, a także w osiedlowych drogeriach, czy sklepach spożywczych).


Co podaje producent?

"Sucha i wrażliwa skóra dłoni wymaga szczególnej pielęgnacji i ochrony. Dlatego glicerynowy krem do rąk Cztery Pory Roku został wzbogacony o ekstrakt z kwiatów wiśni japońskiej, olej canola i witaminę F, które przynoszą ukojenie nawet bardzo wysuszonej skórze dłoni, odżywiając ją dzień po dniu i zapewniając długotrwałe nawilżenie. Wystarczy wetrzeć go w skórę dłoni kilkakrotnie w ciągu dnia, by zapewnić im 24-godzinną ochronę. Dzięki wyjątkowo lekkiej konsystencji krem szybko się wchłania, pozostawiając delikatny i przyjemny zapach.

NATURALNE SKŁADNIKI AKTYWNE:
Wiśnia japońska – działa kompleksowo na skórę, intensywnie nawilża ją, wygładza i odżywia.
Olej canola - odpowiada za trwałe nawilżenie skóry. Posiada także silne właściwości kojące.
Witamina F – wzmacnia paznokcie i odżywia skórki wokół nich. Skutecznie hamuje procesy starzenia.
Gliceryna – chroni skórę przed wysuszeniem. Wyraźnie poprawia jej miękkość i elastyczność".

Opakowanie?
Klasyczna tubka wykonana z plastiku, zakręcana na plastikowy korek - jakich jest nie mało, ale typowa i wygodna dla kremu do rąk. Szata graficzna, rzekłabym letnia, w słodkim kolorze różu i ozdobnymi kwiatkami. 



Zapach i konsystencja?
Konsystencja nie jest ani mocno gęsta, ani bardzo rzadka, taka tradycyjna dla kremu do rąk, łatwo rozprowadzająca się na dłoniach. Zapach niemalże lekko wyczuwalny, wiem, że niektóre osoby wyczuwają w nim wiśnie, ja jednak nic takiego nie czuję. 

Moja opinia?
Krem dobrze nawilża moje dłonie, wchłania się średnio szybko - trzeba trochę po wcierać w ręce i paznokcie do całkowitego wchłonięcia. Skóra po dłuższym stosowaniu tego kremu stała się nieco gładsza. Jedynym minusem tego kremu dla mnie jest fakt iż przy myciu rąk, krem także się zmywa i trzeba na nowo go aplikować. Krem jest dla mnie dobrym nawilżaczem skóry dłoni, jednak nie jest aż tak idealny, żeby był nie do zastąpienia.


Znacie ten krem? 

Do następnego.

Emilka :*

55 komentarzy

  1. Używałam takiego, ale czerwonej wersji. Ładnie pachniał, jednak na moje suche dłonie bardziej pomógł mi krem z Garniera (czerwony) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten krem do rąk,przepięknie pachnie i nawilża dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam ale wersji proteiny jedwabiu i bawełny (czy jakoś tak) białoniebieskie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego konkretnie nie znam ale inne wersje mialam i byly fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam chyba kiedyś taki cytrynowy. Jest niezły, ale nie rewelacyjny :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na taką cenę to dobry krem, używałam go kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten krem i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam go, ale podoba mi się jego przyzwoite nawilżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam i chyba sie nie poznamy po Twojej opini ;)
    lubie kremy ktore wchlaniaja sie odrazu po aplikacji a przy okazji dobrze nawilzaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy ich nie miałam, szkoda ze wolno się wchłania zawsze mnie to denerwuje w kremach ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. To bardzo znana marka i dosyć polecana. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. dobry w swojej kategorii cenowej :) +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat z tej marki nigdy nie miałam kremu do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja nie na temat kremu, ale postu... świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta marka jakoś specjalnie mnie nie ciekawi,ale krem wygląda całkiem przyzwoicie :)
    Zdrówka ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam i kremik jest na prawde bardzo fajny :) Ja miałam akurat konwalie :) ładnie pachnie polecam :D

    Zapraszam do siebie na nowy, przerażający post, czyli o Halloween xoxo
    beautybycichoszka.blogspot.com

    obs za obs ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam dostęp do kremów 4PoryRoku zapewniony przez tatę, on dostaje w pracy do swojej "wyprawki", dlatego jak używam to tylko tych :) Natomiast akurat ten spośró wszystkich dostępnych pachnie najładniej razem z tym o zapachu czekolady i pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam tego kremu, ale markę znam...

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing! I do really like it! You did a great job! I’ll be happy to hear you opinion about my blog!)

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię się z tymi kremami i zawsze jakiś mieszka w mojej kosmetyczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś go chyba używałam, ale nie pamiętam jak się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja miałam tę wersję czerwoną ślicznie pachnie i poziomkowy,ale teraz jestem wierna kremowi do rąk Isana po prostu jest najlepszy.Dla odmiany kupiłam też krem z Isany tę wersję Urea handcreme,ale to nie to samo,jest jeszcze drugi też szata graficzna jego jest biało-czerwona,ale jest o niebo lepszy ,najlepszy.Gęsty,treściwy,szybko się wchłania i naprawdę czuję totalne nawilżenie..Ten urea pozostwaia taki tłusty film na dłoniach..Polecam tobie wypróbuj.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja stanowczo za mało używam kremów do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Parę razy zastanawiałam się czy kupić, jednak nigdy sie nie zdecydowałam, muszę to zmienic :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje ulubione kremy to te z firmy Ziaja. U mnie sprawdzają się najlepiej i jestem z nich bardzo zadowolona ;) Ale te z tej serii jak dla mnie też są ok. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. tego kremu jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja bardzo lubię te kremiki, są niedrogie, a całkiem dobrze nawilżają :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam kiedyś krem z tej serii, był dobry, ale też nie jakiś super.

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzadko używam kremów do rąk. Mam z Isany i męczę go chyba z rok już albo i dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  30. Tego kremu do rąk jeszcze nie używałam, ale może kiedyś sie na niego skuszę ;)
    Pozdrawiam cieplutko ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam go kiedyś, ale był średni. Lepiej sprawdził się u mnie krem z mocznikiem z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam ten krem i lubię do niego wracać, może nie jest rewelacyjny ale dobrze spełnia swoje zadanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam, ja teraz używam olejku bo mam suchotę na dłoniach ;(

    OdpowiedzUsuń
  34. Krem znam jednak nigdy mnie nie kusił;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedyś używałam tych kremów, ale już dawno:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Życzę Ci w takim razie szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Często z braku laku bywał w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Oczywiście, że znam ten krem. :)
    Ja chyba w tym roku pokuszę się na krem z Kropli Zdrowia. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Używam też ten krem i jestem zadowolona :)
    Dziękuję kochana za komentarz ;);* A jaką dziewczynę Ci przypominam? ;P Bo jestem ciekawa ;D;*
    Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  40. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  41. miałam kilka wersji tego kremiku, był w porządku jednak nie umiem mieć swojego kremowego ulubieńca, akurat te produkty lubię ciągle testować inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię ten krem do rąk ;) Jak dla mnie bardzo dobrze nawilża ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kojarzę markę, ale nie miałam kremu do rąk z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  44. Kiedyś, dawno temu miałam ten krem, ale szału nie zrobił ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam serum Cztery pory roku i jestem z nego zadowolona, ale tego kremu jeszcze nie miałam.

    Pozdrawiam
    Brzydki Ptak Blog
    Zapraszam do udziałyu w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie lubię kremów z tej firmy, bo mi zapach nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Lubię, a obecnie mam poziomkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ja też używam tego kremu i jest świetny! :) idealnie się sprawdza jesienią.

    OdpowiedzUsuń
  49. Masz świetnego bloga! Obserwuję i biorę się za nadrabianie wpisów ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. wygląda fajnie, moja mama czasami używa kremów tej firmy :) ja obecnie stosuję BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  51. tej wersji zapachowej jeszcze nie miałam ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*