INGRID - szczotka Travel size (alla Tangle Teezer)...

wtorek, 6 października 2015
Hej :* 

Zapewne większość blogerek modowych, czy urodowych słyszało już o znanej marce Tangle Teezer, która w swojej ofercie posiada szczotki do włosów. Wiele z Was taką szczotkę zapewne ma w swoim domu, inni o niej marzą, a jeszcze kolejna grupa posiada zamienniki, tak jak ja, i to właśnie o nim chcę Wam dzisiaj napisać. 



Szczotka (Travel size)
Producent: VERONA Products Professional 
Marka: INGRID
Cena: średnio 20,00 - 25,00 zł


Szczotka Travel size, wyglądem niemalże nie odbiega od oryginału. Jest dobrze wyprofilowana, ładnie leży w ręce. Wykonana jest z plastiku, lecz nie takiego tandetnego, a lepszego. Należy podkreślić, że szczotka jakościowo, jest bardzo dobrze zrobiona i jest lekka. Klapka zamykająca, sama nie wypada, więc śmiało możemy nosić ją w torebce. 


Szczotka dostępna jest w kilku wersjach kolorystycznych: KLIK, ja skusiłam się na błękitny niebieski. 


Jak było na początku?
Powiem szczerze, że pierwsze czesania moich włosów nie są najlepszymi wspomnieniami, gdyż pierwszy raz mam szczotkę do włosów w takim kształcie i ciężko było mi się do niej przyzwyczaić. Trzymało mi się ją wręcz "dziwnie", przez co moje ruchy po włosach były szybkie, sztywne, nie takie jak trzeba, bez wyczucia. 

Jak jest teraz?
Jest o niebo lepiej. Szczotka idealnie leży mi w dłoni, ruchy są spójne, jednym słowem nauczyłam się nią operować i teraz jestem z niej zadowolona. Szczotka z łatwością rozczesuje moje włosy, nie plącze ich. I co najważniejsze w moim przypadku, nie szarpie moich i tak dość słabych włosów (coś tam wypadnie, ale w porównaniu do innych szczotek, ta ma u mnie ogromny plus). 

Travel size, posiadam od około roku (bodajże od początku grudnia 2014?), i jak widać na zdjęciach szczotka nosi minimalne ślady użytkowania: tu ryska, tam ryska - ale jest to normalny efekt jak się nosi ją niemalże cały czas w torebce. Widać na zdjęciach też, że powyginały mi się włoski, jednakże ten fakt znacznie nie utrudnia użytkowania tej szczotki. 

Podsumowując: TT - zapewne kiedyś kupię i wypróbuję, lecz póki co, z TS jestem bardzo zadowolona, i jest to najlepsza szczotka jaką do tej pory posiadałam. 


A czy wy znacie tę szczotkę?

Do następnego.

Emilka :*

37 komentarzy

  1. Ja wole zdecydowanie oryginał. Wybacz lecz widac kiepska jakość tego produktu, ja swoj mały oryginalny TT posiadam od 2,5 roku a wciaz "włosie" jest proste a nie tak brzydko poszarpane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oryginału nie miałam, lecz nie wątpię, że jest lepszy, chociaż różne każdy ma opinie :) Tak z tym włosiem, to może i trochę mojej winy, bo chyba za mocno przyciskałam je czarnym wieczkiem i te się powyginały (bo krótkie są Ok):) ...

      Usuń
  2. Nie miałam okazji używać zamiennika TT :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jej nigdy nie miałam bo wydaje mi się, ze jej nie potrzebuje mimo że mam długie gęste włosy normalne szczoti radzą sobie :)
    Zapraszam na mojego bloga www.pauladowlasz.blogspot.com o tym jak schudłam 37 kg ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też prawdą jest, że są także inne szczotki, jednak ta jest dla mnie obecnie najlepsza :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno do mnie nie trafi ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam zamiennika TT ale zachęciłaś mnie. Posiadam kompaktową wersję o 30 złotych droższą od tej przedstawionej tu . Wyglądem wiele się nie różni, po twoich opisach wydaje się być niemalże taka sama jak Tangle Teezer a dużo tańsza. Muszę kiedyś wypróbować + zostaję na dłużej :)
    martyna-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, ja natomiast nie miałam jeszcze styczności z oryginałem:)

      Usuń
  7. Jeszcze o niej nie slyszalam sama posiadam oryginal i jestem w niej po prostu wrecz zakochana! Moje cudenko! :D
    Tak przy okazji czesc moja imienniczko! :*
    Bardzo fajna recenzja :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Ciebie imienniczko :) Ja natomiast nie miałam oryginału :)

      Usuń
  8. Jestem ciekawa czy jest tak fajna jak TT, ostatnio widziałam go w Hebe za 30zł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TT nie miałam więc trudno mi się wypowiedzieć w tej kwestii :)

      Usuń
  9. Mam TT ale jej zamiennika nigdy nie miałam;) Jakoś mnie nie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam zamiennik i jestem również zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście nie zakupiłam sobie póki co owej szczotki, jednak moja koleżanka nie tak dawno dała my na wypróbowanie zamiennik. Muszę przyznać, że byłam bardzo zaskoczona, na pozytywnie oczywiście! Szczotka w porównaniu do tych tradycyjnych jest bardzo delikatna i łatwa w użyciu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda jest inna od tych tradycyjnych :)

      Usuń
  12. Mam TT:) i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam, ale nie zamykaną. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczotka prezentuje się bardzo atrakcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, i dziękuje za odwiedziny :)

      Usuń
  15. Mam oryginał i biedronkową podróbkę,ale żadna nie jest tak plowyginana jak Twoja :/ Moja córka ich nie oszczędza,a jednak są lepszej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie włoski są powyginane, lecz jak już doszłam dużo z mojej winy niestety :(

      Usuń
  16. Korci mnie zakup oryginału, ale do tej pory jeszcze nie zdecydowałam się na nią. Wiele osób ją chwali, tutaj jeszcze przedstawiłaś jej tańszy odpowiednik, może skuszę się na zakup jednej bądź drugiej;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na oryginał cały czas mam ochotę :)

      Usuń
  17. Mam oryginał i nie przekonuje mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zamiennik czy oryginał nie przekonuje ?:)

      Usuń
  18. znam, ale jeszcze jakoś mnie nie skusiła ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ma lepszej szczotki. Nigdy nie wroce do zwyklej! I maja piekne kolory

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*