Hybrid nails X 3 ...

czwartek, 29 października 2015
Hej :*

Jest już trochę późno, ale obiecałam sobie, że napiszę dzisiaj dla Was post, bo dawno nie pisałam. Jakiś czas temu pokazywałam Wam wykonanie moich hybrydowych paznokci a dzisiaj mam kolejną porcję, gdyż na nowo do tego wracam. A w planach mam już zakupienie lampki bezcieniowej i jakiegoś klasycznego biurka do manicure. 


A teraz zapraszam Was do zdjęć.






Wiem nie są to jeszcze idealne wykonania, ale jak to się mówi praktyka czyni mistrzem, a zapału mam dużo i wiem, że w końcu dojdę do perfekcji. 


Które z tych wykonań kochani podoba się dla Was najbardziej?


Do następnego.

Emilka :*

31 komentarzy

  1. Niebieski z różem najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też obstawiam wersję niebiesko-różową ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieski z różem :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie świetne jednak chyba czerwona klasyka podoba mi się naj! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wersja niebiesko różowa zdecydowanie najładniejsza! :)
    Ja od niedawna w sumiee zaczełam przygode z hybrydami, moze niedługo sama sie podziele moimi cudeńkami na blogu ;)

    http://madziuchnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze podobają mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne.
    A najbardziej podobają mi sie te ostatnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dojdziesz do wprawy! ;) i tak wychodzi Ci ładnie, estetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam hybdyry, proste i świetnie wyglądają ;) zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwień z małym czarnym akcentem-cudne!
    Wracaj do tego 😊
    Zapraszam do siebie 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zestawienie kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne, choć sama wolę jednokolorowe paznokcie, to tutaj moje serce zdobyła pierwsza propozycja! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwone najlepsze!:) Super paznokcie:)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne pazurki :) bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zauroczyły mnie te ostatnie :) Mega kobiece i lekko zadziorne - czyli takie jakie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No Kochana śliczne początki widzę ;) Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam paznokcie hybrydowe, a te pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne, bardzo pomysłowe! :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Praktyka czyni mistrza :) I...fakt...grunt to mieć zapał do czegoś :) Mnie najbardziej podoba się ostatnia propozycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niebieskie paznokcie są super. Ostatni, czerwony manicure wygląda elegancko :)

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsze wygląda rewelacyjnie :-D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie że sama próbujesz, bo naprawdę dobrze Ci wychodzą zdobienia :) Ja mam do tego dwie lewe ręce :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*