Maxi Mix z Insta...

czwartek, 24 września 2015
Hej :*

Miał być dzisiaj post modowy, jednak jak to w ostatnim czasie bywa, nie zdążyłam i żeby nie zostawić Was z niczym, wrzucam w tym poście mix z mojego Instagram, na którego serdecznie wszystkich zapraszam, https://instagram.com/kobiecoscii/ - tam jestem najczęściej.

Ja teraz uciekam i w przeciągu dwóch dni pojawi się post ze stylizacją.

Zapraszam do zdjęć. 







Podawajcie mi swoje instagramy, chętnie po przeglądam.

Do następnego.

Emilka :*

15 komentarzy

  1. Marzycielka1993 :) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, uwielbiam takie mixy z instagrama. ta sukienka w piórka jest ładna. U mnie na blogu nowy post o zamszu, zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com,.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i także odwiedzę Twój blog :)

      Usuń
  3. Ładne zdjęcia i widzę moją miłość czyli milkę <3 pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah, no jasne - pierwsze na co zwróciłam uwagę to czekolada <3 truskawkowa jest najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ulubiona to mleczna, ale truskawkową też lubię :)

      Usuń
  5. Świetny mix zdjęć! ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny mix z insta :) Ja ostatnio też takie miksy robię ;)
    Jeśli masz chotę to mój profil https://instagram.com/miscellaneous_em/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*