Gdy spadają pierwsze jesienne liście...

niedziela, 27 września 2015
Hej kochani :*

Dzisiaj pojawia się w końcu, post ze stylizacją, dawno już obiecany, ale zawsze coś mi uniemożliwiało wykonanie zdjęć dla Was. Tytuł odnosi się do jesieni, którą już mamy od kilku dni, a także do kolorystyki stylizacji, do której oglądania zapraszam poniżej.

Prezentuję Wam na zdjęciach, moją nową bluzę, która jest bardzo ciepła i mięciutka, z cudnym kołnierzem, w połączeniu z kapturem. Do bluzy dobrałam jeansowe spodnie, dobrze już Wam znane oraz nowe buty w jasnej kolorystyce z najmodniejszą w tym sezonie białą podeszwą. Dodam iż wszystkie ubrania pochodzą ze sklepu Modowe Inspiracje.

Zapraszam do zdjęć. 











Co sądzicie o tej stylizacji kochani?
Lubicie bluzy w takim stylu? 

Do następnego.

Buziaki :* Emilka :*

65 komentarzy

  1. Piękna :)) Nawet nie wiedziałam, że biała podeszwa jest modna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli do czegoś mój blog się przydaję .. hihi :):*

      Usuń
  2. Hej, ta narzutka jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie bardzo takie wygodne stylizacje :-) Buciki są naprawdę piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna bluza świetnie wygląda wraz z jenasami :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna bluza :) super się prezentujesz !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie bluzy na jesienną porę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna bluza idealna na te chłodne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak najbardziej udana stylizacja. Rewelacyjna bluza, wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna bluza O.o Idealnie do ciebie pasuje !!
    Pozdrawiam cieplutko

    www.boograniczanastylkoumysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja zupełnie "niebluzowa" jestem ale na innych mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja - bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana fantastycznie wyglądasz w tej bluzie,bardzo Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie spotkałam nigdy takiej bluzy, ale przyznam, że bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny zestaw :) Świetna bluza :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham duże kaptury ! świetne buty :) bardzo mi się podoba :)
    zapraszam do mnie :)
    fashionbychristi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię takie zwyklaczki :) super bluza!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już widzę jakie to musi być cieplutkie, uwielbiam takie materiały ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne butki :) Pozdrawiam i zapraszam http://glamorous6.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylowe i mega wygodne zestawienie! Lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna jest ta bluza. Wygląda naprawdę mega stylowo a jednocześnie przytulnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Góra robi wrażenie ;D Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna bluza! Super w niej wyglądasz :-)
    Dziękuję za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne buciki :) Bluza też super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba ta bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super jest ta bluza :) Akurat się za taką rozglądałam i na razie najlepsze co znalazłam to http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/bluzy.html#1 i chyba się zdecyduję bo ceny są ok :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz kochana :)


    Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*