Nicole COSMETICS - znacie? Zapraszam....

sobota, 29 sierpnia 2015
Cześć:)

Jakiś czas temu otrzymałam propozycję przetestowania perfum Nicole, ze strony www.trustedcosmetics.pl, i się zgodziłam. Ponad tydzień temu otrzymałam przesyłkę z perfumami, a dzisiaj chcę się z Wami podzielić opinią na ich temat. Zacznę jednak od przybliżenia firmy Nicole, zatem zapraszam do lektury.


"Eurokotra jest międzynarodową firmą działającą od 1996 roku również w Polsce. Pod marką Nicole produkujemy unikatową linię perfum Nicole iwód toaletowych Nicole jak i najwyższej jakości produkty do stylizacji paznokci Nicole, które zadowolą nawet najbardziej wymagających klientów. Szeroka gama damskich i męskich zapachów cieszy się dużym zainteresowaniem na rynkach Europejskich. Komponenty, z których tworzone są zapachy Nicole, to oryginalne francuskie esencje. Wszystkie nasze produkty przechodzą testy dermatologiczne oraz posiadają wszelkie niezbędne zezwolenia i certyfikaty, w tym IFRA, międzynarodowy gwarant jakości. "


Firma Nicole COSMETICS, swoje perfumy i wody toaletowe dzieli na trzy kategorie zapachowe: kwiatowe, świeże i zmysłowe. Więcej o kategoriach zapachowych możecie przeczytać na stronie producenta -> Nicole COSMETICS.

Ja do testów wybrałam zapach z numerkiem 165 z kategorii zmysłowej, który jest odpowiednikiem perfum SI Giorgio Armani. Kupując oryginalne perfumy za 30 ml, średnio zapłacimy 240,00 zł, a za perfumy Nicole które są zamiennikiem zapłacimy 24,99 zł. Czy warto zaprzątać sobie półki perfumami Nicole? O tym w dalszej części posta.



Perfumy Nicole COSMETICS 
Nr 165, kategoria zmysłowa 
Pojemność: 30 ml
Cena: na stronie producenta 24,99 zł (KLIK)


Co podaje producent?

"Perfumy Nicole dla kobiet spowodują, że poczujesz się magicznie i wyjątkowo, a zarazem dodadzą Ci otoczki tajemniczości i kobiecości. W ofercie zapachów damskich proponujemy zakup perfum o unikalnym, trwałym i wyjątkowym zapachu. Produkty Nicole to odpowiedniki markowych, oryginalnych perfum. Możemy wyróżnić nuty kwiatowe, świeże jak i zmysłowe."

Opakowanie?
Jak na perfumy typu: nalewane - butelka ma w sobie szyk i klasę. Butelka wykonana jest z grubszego, odymionego szkła, na którym widnieje logo producenta. Opakowanie jest z atomiterem, co bardzo sobie chwalę w perfumach. Korek buteleczki wykonany jest z  mocnego plastiku, który nie pęka przy upadku na terakotę, i dobrze trzyma się butelki. Sam atomizer działa prawidłowo, nigdy mi się nie przyciął. 

Zapach i konsystencja?
O konsystencji pisać dużo nie trzeba, bo jak to w perfumach jest płynna  i innej opcji nie ma. Natomiast zapach odgrywa tutaj znaczącą rolę, i opiszę go poniżej w mojej opinii. 



Moja opinia?
Zapach o numerku 165, mieści w sobie takie nuty zapachowe jak: wanilia, czarna porzeczka, paczula, frezja, róża majowa oraz nuty drzewne. Powiem, że zapach jest tak zmysłowy, że nie wyczuwam w nim którejś konkretnej nuty zapachowej, w jakiś szczególny sposób, co nie oznacza, że to jest źle. Moim zdaniem jest to na plus, gdyż nuty te tak fajnie się ze sobą zgrały i tworzą razem uwodzicielski duet. Zapach ten jest zdecydowanie wieczorowy, czy wyjściowy, zaliczyłabym go do grupy zapachów eleganckich. Na początku jest dość intensywny, ale nie duszący, Utrzymuje się on do kilku godzin 3 - 4, po tym czasie słabnie i przydałaby się kolejna dawka w postaci jednego atomizera. Zapach na ubraniach potrafi utrzymać się do dwóch dni, to już w zależności od materiału. Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tych perfum, jakość jest adekwatna do ceny. Warto też wspomnieć iż pojemność możemy wybrać sobie dowolna od 9 ml, w wysoką górę. 



Czy znacie te perfumy?

Do następnego.

Emilka :*

12 komentarzy

  1. zapachy Nicole strasznie mnie ciekawią :)

    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście SheIn ?
    Bardzo proszę :* Z góry ślicznie dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znam osobiście tylko jednak zapach, który aczkolwiek przypadł mi do gustu :)

      Usuń
  2. Ciekawi mnie ten zapach. Ostatnio głośno o tych perfumach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma w ostatnim czasie robi reklamę :)

      Usuń
  3. Ja się nie zgodziłam na tą współpracę... :)

    Uwielbiam waniliowe perfumy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja byłam ciekawe tej firmy,,, :)
      A zapach okazał się dla mnie na tak :)

      Usuń
  4. ja nie trafiłam z zapachem :(
    ale jak dla mnie akurat ta wersja jest trochę za droga :d odpowiednik od Si możemy dostać od La Rivy ( sama go posiadam :D) i zapłaciłam niecałe 15zł za chyba 75ml flakonik ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak nazywa się model z La Rivy chętnie bym wypróbowała :)

      Usuń
  5. nie znam ich ale idzie jesień, trzeba zmienić swoje perfumy więc wezmę je pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*