Nic mi więcej nie potrzeba - oprócz błękitnego nieba....

poniedziałek, 3 sierpnia 2015
Cześć :)

Pierwsze słowo jakie przychodzi mi na myśl to "gorącą"... tak właśnie nastał czas upałów, i wiecie co? Bardzo dobrze, w końcu wszyscy Ci co mają wakacje, są na urlopach, itp. poczują klimat wakacyjny. W tym roku brakowało ciepła i choć może jest zbyt parno, lepszy taki tydzień, niż tydzień deszczu i burz. Ja co prawda, nie mam w tym roku wakacji, ale jeśli pogoda utrzyma się do niedzieli (3majcie kciuki oby tak było), to wybieram się nad jezioro... (pływanie, opalanie, jednym słowem błogi lans....).

Z racji tego, że pogoda sprzyja krótkim spodenkom, spódniczkom itp., przygotowałam dla Was stylizację w letniej sukience, której kolor jest niebiańsko niebieski, a można i rzec niebiańsko błękitny (stąd też tytuł postu). Sukienka ma dwie niewielkie kieszonki, oraz górę ozdobioną dwoma złotymi kółeczkami. Klasyczna mini, tylko nie w czerni (na nią też przyjdzie pora..).  Całość uzupełniłam beżowymi japonkowymi sandałkami, które są bardzo wygodne, i pochodzą z mojego sklepu, w cenie 20,00 zł. Sukienka była prezentem więc pochodzenia i ceny nie znam.

Zapraszam do zdjęć.








A jaki jest Wasz ulubiony strój na upalne dni?

Do następnego.

Emilka :*

70 komentarzy

  1. Śliczna sukieneczka :) ja w upalne dni uwielbiam zwiewne sukieneczki, w nich czuje sie najlepiej;) i trzymam kciuki aby pogoda i wypad sie udaly ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, mam nadzieje że wszystko będzie OK :)

      Usuń
  2. Bardzo ładna sukienka i śliczny ma odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz Kochana :*

    Sukienka jest bardzo ładna, podoba mi się ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna stylizacja ;) bardzo podobają mi się takie sukienki z kieszonkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też takie uwielbiam, niby lekko sportowe, jednak mają w sobie nutkę elegancji :)

      Usuń
  5. śliczna sukienka, pasuje Ci taki kolorek

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna sukienka :) ślicznie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka the best
    a jakie Ty masz oczka :**
    www.loviseta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna jest ta sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz w kolorze baby blue ,krój sukienki świetny, lubię rzeczy z kieszeniami :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka śliczna! Bardzo pasuje Ci ten kolor. A przez tytuł posta zaczęłam śpiewać tą piosenkę. :)

    conowegoumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, a piosenka miła wpadająca do ucha :)

      Usuń
  11. Fajny kolor tej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukieneczka, marzy mi się taka w odcieniu limonki :)
    Ja w upalne dni najchętniej chodziłabym w samym bikini, ale że jest to niemożliwe to zakładam szorty i bokserkę. Wybieram jasne kolorki, zwiewne materiały, chociaż uważam, że spodenki muszą być dość obcisłe :))
    Pozdrawiam imienniczkę i zapraszam na najnowszy wpis- współpraca z firmą DLA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj w odcieniu limonki byłaby też boska :)
      Oj fajnie by były gdyby tak każdy w bikini chodził :)

      Usuń
  13. śliczna ta tunika :) w pięknym kolorze :) no i na Tobie chudzinko jak wszystko zresztą! :D super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna sukienka, piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor sukienki ! Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealna sukienka na upały :P świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka genialna, elegancka w swojej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój strój w takie dni to zdecydowanie spodenki + top na ramiączkach. Właśnie cierpię na upał i dokładnie tak wyglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wyglądasz. Ja w upały też stawiam na sukienki bądź szorty :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniale wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny jest ten kolorek kochana! Mega Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. sliczna sukieneczka a kolorek bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. sliczna sukieneczka a kolorek bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jesteś bardzo piękną dziewczyną , uśmiechaj się częściej pozdrawiam cieplutko :*
    http://www.carolinestylefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się kochana i dziękuje za miłe słowa :)

      Usuń
  25. sukieneczka swietna! w sam raz na takie upalne dni :)

    http://sensiblees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładnie Ci w tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie Ci kochana w tym kolorku:):*

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękna jest ta sukienka i świetnie w niej wyglądasz!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam Twoją sukienkę ;) Ja na upały zakładam spodenki i bawełnianą bialą koszulkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*