Mój wakacyjny manicure...

piątek, 14 sierpnia 2015
Cześć :*

Tydzień ten co się już nie mal kończy był pełen niespodzianek dla mnie, a co za tym idzie prezentów także. Jako pierwsza przyszła do mnie przesyłka od Pani Zofii z Dresslink,a w niej torebka i dwie sukienki (jutro ukaże się stylizacja z torebką). Kolejno otrzymałam perfumy Nicole, od Trustedcosmetics (recenzja ukaże się mniej więcej po dwóch tygodniach). Ostatnia niespodzianka jaka mnie spotkała, to zostałam fanką miesiąca lipiec, tego roku, na fan page Galeria Brama Mazur, i dzięki temu otrzymałam kupon na 150,00 zł do zrealizowania w wybranym przeze mnie sklepie, a tym sklepem był Cropp (na zakupach byłam z mamą i kwotą się zgodnie podzieliłam, stylizacje także będą). 

Zapewne osoby co śledzą mojego bloga na bieżąco to wiedzą, że w ostatnim czasie moim dłoniom towarzyszył manicure hybrydowy, ale... to się w tym tygodniu zmieniło, i na paznokietkach mam zwyczajny manicure, który chcę Wam dzisiaj zaprezentować. Nazwałam go manicure wakacyjny, gdyż składa się on z letnich kolorów, i stąd też tytuł postu.





Poniżej prezentuję lakiery jakie użyłam do wykonania tego manicure. Były to Eveline Cosmetics, Lemax Colour oraz Lovely





Pomocny przy wykonaniu mani, był też brokat, a także Top Coat i Baza w jednym od Oriflame oraz oliwka do moich suchych skórek o zapachu waniliowym. 


Manicure ten noszę na swoich paznokciach już trzy dni, i zauważyłam na końcówkach jedynie lekkie starcia, natomiast o żadnych odpryskach jeszcze nie ma mowy. 

Chcecie recenzję któregoś konkretnego produktu z tego postu?
Jak oceniacie mój manicure? 


Do jutra.

Emilka :*

24 komentarze

  1. nie spdoziewalabym sie ze ten zielony mozna tak fajnie urozmaicic ze tak ladni wyglada na panzokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie inaczej wygląda z brokatem :)

      Usuń
  2. Ładne pazurki :)

    Czekam na post z torebką z Dresslink ♥

    Do mnie również odezwali się z propozycją testowania perfum Nicole, jednak się nie zgodziłam... Za dużo tych perfum :P

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Asiu, a post już jest :), u mnie jakoś ostatnio półka z perfumami opustoszała więc się zgodziłam :)
      Wzajemnie miłego poniedziałku :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też je lubię, chociażby dlatego, że stosunkowo długo utrzymują się na paznokciach. :)

      Usuń
  4. Bardzo fajnie! :) A jeśli chodzi o neonowy, to odpisałam u siebie pod Twoim komentarzem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny na lato! Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pazurki sobie zrobiłaś idealne na lato ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*