Limonko-wo - neonowa ....

wtorek, 11 sierpnia 2015
Hej :*

Tak siedzę i zastanawiam się jak zacząć ten post, przyznam się, że nic specjalnego nie przychodzi mi do głowy... mam jakąś zupełną pustkę - czy Wy też tak czasem macie? Czy tylko ja miewam takie dni?
Owszem mam w głowie wiele pomysłów na posty, mam przygotowane zdjęcia, notatki, tematy o których bym chciała pisać, lecz z tymi wstępami zawsze jest ciężko. Niby można zacząć od właściwego tematu, można poopowiadać co u mnie, pochwalić się, lub wręcz odwrotnie - jednak zawsze moje wstępy wydają mi się banalne, i nie mam pojęcia czemu. Powiedzcie mi kochani czy Wy też tak macie? (czyżbym się powtarzała tym pytaniem?? :P). 
I tak z niewiadomy wstęp, przeistoczył się w pewnego rodzaju dylemat, który stał się początkiem postu. 


Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejną LETNIĄ stylizację - bo lato w pełni, i trzeba korzystać z każdego promienia słońca (oczywiście z rozwagą). Dzisiejsza stylizacja prezentuje moją spódniczkę którą odkupiłam od koleżanki, i jest w cudnym limonowo , neonowym kolorku. Połączyłam ją z czarną bluzką z dodatkiem koronki, którą otrzymałam w prezencie. Całość uzupełniłam beżowymi japonkami z dodatkiem błyskotek  - które posiadam w swoim sklepie, w cenie 20,00 zł. 

Zapraszam do zdjęć.









Co myślicie o tym połączeniu? 
:)


Do następnego.

Emilka :*

60 komentarzy

  1. Ojej, jak tu się ładnie zrobiło na Twoim blogu, świetny szablon! <3
    A i stylizacja mi się podoba, ślicznie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za tyle miłych słów :)

      Usuń
  2. Cudna spódniczka, piękny kolor ! Do tego kolor na paznokciach, duży plus :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. spódniczka cudna, elektryzujący kolor
    www.adrianaemfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor tej spódniczki! :) Długo szukałam lakieru do paznokci w takim, znalazłam ale robi smugi. :(

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post:
    www.diane-fashion.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z jakiej firmy masz lakier i seria i numer ?:)

      Usuń
  5. Powiem szczerze że twój blog zaczyna kwitnąc :)
    Fajnje i milo się się czyta. A co do stylizacji super połączenie
    Zapraszam do mnie na nowy post ;)
    http://julexjula.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem szczerze że twój blog zaczyna kwitnąc :)
    Fajnje i milo się się czyta. A co do stylizacji super połączenie
    Zapraszam do mnie na nowy post ;)
    http://julexjula.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczerze że twój blog zaczyna kwitnąc :)
    Fajnje i milo się się czyta. A co do stylizacji super połączenie
    Zapraszam do mnie na nowy post ;)
    http://julexjula.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolor, daje po oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny outfit

    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo Ci ładnie w tej neonowej spódniczce

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam rozkloszowane spódniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie neonki ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham wszystko co neonowe! pięknie wyglądasz:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochalam się w tej stylizacji <3 boska spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczna ta spódniczka! Kolor ma wspaniały :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Neony latem to genialna sprawa! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny zestawik, lubie neonowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oo ładna spódniczka :)
    Zapraszam na mojego bloga ---> http://klublalun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*