Letnia torebka od Dresslink....

sobota, 15 sierpnia 2015
Hej :)

Niedawno napisałam na pewnym fan page, że "jeden dzień wolnego należy się każdemu", i nawet ja miałam dzisiaj taki dzień który spędziłam w większości na krótkiej wycieczce do Augustowa, a wieczór na sesji zdjęciowej, którą wykonywałam ja dla pewnych fajnych dziewczyn. 

Tak jak obiecałam wczoraj, dzisiejsza stylizacja w roli głównej prezentuję torebkę którą otrzymałam od Pani Zofii, ze sklepu Dresslink <- KLIK ? :)



Torebka wykonaniem nie odbiega od tych kupowanych w galerii, czy też miejscowym bazarku. W środku wyłożona jest materiałem i posiada jedną kieszonkę na zamek. Torebka ma rączki z ozdobnym łańcuszkiem, jest zapinana na zamek (zamek chodził dość ciężko i się zacinał, lecz mama poradziła mi żeby nasmarować jego ząbki odrobiną olejku i na czas obecny jest wszystko jak trzeba). 

Dokładny link do torebki --> TUTAJ - KLIK ? :)
Cena: obecnie trwa promocja i torebka jest w cenie 3,02 $ (co na nasze nawet nie wychodzi 15,00 zł).


Do torebki dobrałam czarną bluzkę którą zakupiłam wczoraj w sklepie Cropp, po promocyjnej cenie 7.50 zł, a także spódnicę z nowej kolekcji, zapinaną z przodu na napy w cenie 59,90 zł. Całą stylizacje dopełniłam moimi najwygodniejszymi w tym sezonie sandałkami.

Zapraszam do zdjęć. 










Co myślicie o torebce? Dostępne są też inne kolory, które znajdziecie TUTAJ, który Wam się najbardziej spodobał? 

Jak podoba Wam się stylizacja?

Do następnego. 

Emilka :*

100 komentarzy

  1. Ale chudziutka jesteś:)
    Ja już dostałam od nich paczkę i teraz czekam za kolejną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się cały czas przytyć z kilka kilko i nic...

      Usuń
  2. świetna ta torebka no i stylizacja :) :) poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba ta torba! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka bardzo mi się podoba :) Klik oddany - 3,02$ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka prezentuje się świetnie :)

    Spódniczka jest boska ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa torba :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka całkiem całkiem ale Ty jak bosko wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie spodobała mi się Twoja spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo praktyczna stylizacja,śliczne sandałki i torebka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna torebeczka i pojemna:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna torebka, chociaż nie w moich kolorach - szybko bym ją ubrudziła. :) Jak teraz tak patrzę na Twoją spódniczkę, to właśnie żałuję swojej czarnej ołówkowej, z którą musiałam się pożegnać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem, że można ją śmiało przecierać mokrą ściereczką :)

      Usuń
  12. mam nadzieję, że Twoja dłużej przetrwa
    w mojej urwał się ten ozdobnik i popsuł się zamek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w tym momencie przedzierają się rączki, ale noszę ją od tamtej pory codziennie :)

      Usuń
  13. Śliczna torebka. :)
    Masz cudowną figurę. :)

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za kliknięcia. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/wspopraca_13.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem fajną torebeczkę sobie wybrałas :)

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam na rozdanie,są świetne nagrody :)
    http://patricia-trishia.blogspot.com/2015/08/rozdaniecandy.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie się prezentuje ta torebka w tym zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna ta torebka i spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna torebka:) świetnie wyglądasz :* Na moim blogu pojawił się urodzinowy post: http://kingefashion.com/birthday-my-blog-two-years-old/- zapraszam serdecznie :)! Buziaki, Kinga:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna bluzka i spódnica, torebka też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna bluzka! :)
    Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna ta torebka :) całość na wielki plus :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ta torebka jest genialna!!! A Ty wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna torebka może poklikasz u mnie w linki zapraszam
    www.stylewy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale ładnaaa :* Sprawdzi sie teraz w wakacje jak i na jesień czy zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze 3 miesiące temu poszukiwalam w sieciowkach jeansowej spódnicy i nie mogłam znaleźć. Pani w Stradivariusie powiedziała mi że nie ma ich nigdzie, bo teraz nie są modne. Miesiąc później o dziwo nastąpił chyba przełom modowy, bo nagle są wszędzie:P

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze 3 miesiące temu poszukiwalam w sieciowkach jeansowej spódnicy i nie mogłam znaleźć. Pani w Stradivariusie powiedziała mi że nie ma ich nigdzie, bo teraz nie są modne. Miesiąc później o dziwo nastąpił chyba przełom modowy, bo nagle są wszędzie:P

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze 3 miesiące temu poszukiwalam w sieciowkach jeansowej spódnicy i nie mogłam znaleźć. Pani w Stradivariusie powiedziała mi że nie ma ich nigdzie, bo teraz nie są modne. Miesiąc później o dziwo nastąpił chyba przełom modowy, bo nagle są wszędzie:P

    OdpowiedzUsuń
  28. swietnie wyglądasz ;) torebka bądź co bądź pojemna wiec w przypadku Nas - kobiet bardzo dobrze dobrana :D

    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mimo wszystko torba prezentuje się fajnie ;) A spódniczka jest świetna - pomyślę nad jej zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna ta torebka :) Kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  31. fantastyczna torebka, taka codzienna, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja, torebka super!

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowna torebka, ty też ślicznie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Torebka całkiem ładna. A Ty ślicznie wyglądasz :)
    Klik poszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładna torebka, podoba mi się. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*