Lekka i zwiewna jak neonowe piórka...

poniedziałek, 24 sierpnia 2015
Cześć :*

W ostatnich dniach nie mam na nic czasu, przyznam się Wam, że nawet nie mam chwili wolnej nawet na zrobienie zdjęcia na instagram, a jak wiecie to zajmuję dosłownie chwilę. To teraz możecie sobie wyobrazić jak jestem zajęta. Wyjątkowo w tej chwili mam wolne 10 minut, i z nadzieją, że uda mi się napisać post..., piszę dla Was.

Dzisiaj chcę Wam zaprezentować sukienkę, jaką otrzymałam w ramach współpracy z Panią Zofią, która reprezentuję sklep Dresslink 


Sukienka uszyta jest z lekko satynowego materiału, zwiewnego i jak bywa w tego typu materiałach nieco prześwitującego (więc najlepiej jak bielizna jest w kolorze cielistym). Sukienka wykonana jest moim zdaniem bardzo dobrze, a rozmiar M (który ja wybrałam) leży idealnie, stwierdzić można, że pasuje na S/M.  

Sukienka jest obecnie w promocji i kosztuje ona zaledwie 3,10 $ - Dokładny link do sukienki - KLIK . (Kto klik?)

Zapraszam do zdjęć, i czekam na Wasze opinie.








Podoba się Wam sukienka w takim stylu?

Do następnego.

Emilka :*

46 komentarzy

  1. ale koloroow :) Super podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  2. Za taką cenę wygląda super,podoba mi sie bardzo jej nadruk. Masz śliczną szminke :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna ! Pięknie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie Ci w niej. Idealna na ciepłe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. musze przyznać, że pieknie Ci w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest obłędna, jednak mam zahamowania przed Dresslink, nie wiem trochę się boję i nie kumam tej strony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem, Tobie szczerze, o ile ja nie chciałam nic zamawiać i współpracować z zagranicznymi stronami odzieżowymi, tak tutaj jakoś mnie skusiło i się w tym połapałam. Wydaje mi się, że strona jak każde inne zagraniczne :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  7. <3 super

    Polecam żarówkę osram parathom gu10.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wygląda ta sukienka ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Te piórka są świetne! ja mam szorty w takim wzorze;p ślicznie wyglądasz:)
    sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam cudne są :) i dziękuje :)

      Usuń
  10. You look great dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/boho-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna sukienka, a piórka mają fajne tęczowe kolorki :-) Bardzo ładnie wyglądasz :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. domki do góry nogami - nie polecam. nie warto przepłacać :p
    co do sukienki - jest prześliczna. ma piękny wzór i kolory i pasuje Ci!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny print, idealny na lato ! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna, ma taki optymistyczny wzór :) bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny nadruk na sukience, pasuje Ci ona! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja. Wyglądasz w niej idealnie. Masz super figurę. Będę tu częściej zaglądać i czekam na nowe stylizacje.
    Zapraszam też na mojego bloga http://black-pearls.blogspot.com/
    Będę wdzięczna za obserwację. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*