Coś dla włosów delikatnych od firmy DUCRAY...

piątek, 7 sierpnia 2015
Cześć :)

Już jutro, a właściwie dzisiaj wieczorem zaczyna się kolejny weekend wakacyjny. Macie jakieś plany na jego spędzenie? Bo mi się marzy wypad nad jezioro, ewentualnie coś spontanicznego, mam tu na myśli jakąś wycieczkę po Polsce, jak to jednak bywa ... POMARZYĆ MOŻNA :). 

W dzisiejszym poście chcę Wam przedstawić pewien szampon, którego przeznaczeniem jest oczyszczanie włosów delikatnych. O jakim szamponie mowa? O tym poniżej...



DUCRAY - Extra-doux szampon dermatologiczny do częstego stosowania
Pojemność: 200 ml
Cena: jego cena waha się w przedziale 20 - 40 zł.


Co podaje producent?
"Szampon dermatologiczny do częstego stosowania: Delikatne włosy,
Bez parabenów, Nadaje włosom miękkość, elastyczność i blask. Łagodny dla skóry głowy
Łagodny szampon, zalecany jest do codziennego stosowania i pielęgnacji delikatnych włosów i skóry głowy.

Laboratoria Dermatologiczne Ducray opracowały szampon EXTRA-DOUX aby nadać włosom miękkość, połysk i elastyczność.

Wyjątkowo łagodna baza oczyszczająca sprawia, że szampon EXTRA-DOUX nadaje się do codziennego stosowania i pielęgnacji delikatnych włosów całej rodziny. Nie szczypie w oczy. Bardzo dobrze tolerowany
Wskazanie: Włosy delikatne, wrażliwa skóra głowy.
Jak stosować: Stosować tak często jak to potrzebne. Nakładać szampon na mokre włosy, delikatnie wmasować w skórę głowy do otrzymania piany i spłukać. Czynność powtórzyć pozostawiając produkt na włosach przez kilka minut, następnie obficie spłukać.
W razie kontaktu z oczami obficie spłukać czystą wodą."

Opakowanie?
Początkowo co widzi nasz wzrok to papierowy biały kartonik, z mnóstwem napisów w kolorze szarości, czerni i zieleni. Czy urzeka? Tak, jeśli ktoś lubi prostotę tak jak ja, to urzeka. Zaglądając w głąb kartonika, wydobywamy z niego przezroczystą, plastikową buteleczkę, która jest owalnie płaska. Butelka ta dobrze dopasowuje się do dłoni i wykonana jest z dość mocnego plastiku, który po kilkakrotnym spadnięciu butelki, na terakotę w łazience, nie pękł. Szata graficzna jest niemalże identyczna jak ta na kartoniku (z tym, że buteleczka jest przezroczysta - nie biała). Otwór z którego wydobywa się produkt całkowity jest plastikowy i zamykany na typowy klik. 

Zapach i konsystencja?
Zapach jest delikatny, nieco jakby ziołowy, a także przypomina mi on taki zapach szamponu z dziecięcych lat, którego nazwy, za nic nie mogę sobie przypomnieć. Jednym słowem, nie jest jakiś mocny i większość osób nie powinno mieć do niego zastrzeżeń. Konsystencja należy do tych rzadszych i w szybkim tempie spływających z dłoni, jednak ma ona też swoje plusy gdyż z łatwością produkt rozprowadza się na włosach. 


Moja opinia?
Chyba najważniejsze jest w tym momencie to czy spełniły się obietnice producenta? A wiec... szampon dobrze oczyszczał moje włosy (pisze oczyszczał bo już mi się skończył) - i do tego nie mam żadnych zastrzeżeń. Nie uczulił mnie, ani też nie podrażnił skóry głowy, gdy dostał się do oczu - szczypał, ale naprawdę lekko w porównaniu do innych produktów. Jednakże nie zaobserwowałam, by moje włosy nabrały dzięki niemu blasku, były miększe i bardziej elastyczne. Wysuszyć też nie wysuszył, aczkolwiek nawilżenia też nie odnotowałam. Dodam iż stosowanie odżywki po umyciu włosów tym szamponem, było koniecznością w moim przypadku. 
Podsumowując szampon dla moich włosów okazał się dobrym oczyszczaczem, jednakże niczym więcej nie zauroczył mnie. Czytałam też wiele opinii, na jego temat bardziej przychylnych niż moja i zauważyłam i osoby z ciemnymi włosami są z niego bardziej zadowolone. Być może kolor blond potrzebuje większego nawilżenia? 


A wy kochani znacie ten szampon? 
Jaki jest wasz ulubiony szampon latem ?


Do następnego.

Emilka :*

28 komentarzy

  1. Ja do oczyszczania włosów używam szamponu pokrzywowego z Barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o nim :)

    Ale co do szamponów... Kallos Pro Tox nie sprawdził się u mnie, jestem z niego bardzo niezadowolona... A jakie jest Twoje zdanie na jego temat?


    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci Asiu, że używam go już od spotkania, i mam mieszane zdanie, na początku był bardzo fajny włosy był po nim miękkie, bardziej gładkie, itp. później po umyciu były ciężkie i szorstkie a teraz znowu jest jak na początku, poczekam aż go zużyje i wtedy podejmę decyzję na jego temat :)

      Usuń
  3. Nie spotkałam się jeszcze z tym szamponem :) a ulubionego to raczej nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ulubionego też jeszcze nie posiadam :)

      Usuń
  4. widzę, że dla mnie zbyt słabe działanie, ja głównie oczekuję nawilżenia i nie plączących się włosów

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiadał się fajnie, ale ja jednak wymagam od szamponu nawilżenia i odżywienia :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jednakże do oczyszczania jest godny :)

      Usuń
  6. świetny blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkałam jeszcze tego szamponu, ale chyba się zastanowię nad jego kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tym szamponem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopóki go nie dostałam było tak samo :)

      Usuń
  9. jeszcze nie używałam nic tej marki

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym potrzebowala delikatny do skory glowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojej skóry głowy nie podrażnił :)

      Usuń
  11. Ja chyba nie byłabym zadowolona, ale moja mama, która wiecznie cierpi na podrażnioną skórę głowy chyba byłaby zadowolona :) Muszę więcej o nim poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mojej skóry głowy okazał się dobry, aczkolwiek ja potrzebuję większego nawilżenia :)

      Usuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*