Relacja ze spotkania Podlaskich Blogerek Urodowych (Blogers Spring Meeting) na Podlasiu 2015...

wtorek, 21 lipca 2015
Hej :)

Przyszła ta pora by podzielić się z Wami (moimi kochanymi czytelnikami) relacją ze spotkania Podlaskich Blogerek Urodowych, pod nazwą:

Blogers Spring Meeting




Organizatorkami spotkania były:



Na wspólne pogaduszki, poza mną, przybyły też:

Zdjęcie źródło: Fan-page Baristacji. 
A gdzie się spotkałyśmy? W pewnym lokalu: Kawiarnio Piekarni - Baristacja, który mieści się w Białymstoku, przy ul. Sienkiewicza 7. Lokal rozmiarowo nie wielki, lecz klimat w nim jest wręcz rewelacyjny, wystrój nie pozostawia nic do życzenia. Zapraszam do fan-page Baristacji - KLIK.



Spotkanie rozpoczęło się o godzinie 12.00, i od samego początku plotkom kosmetycznym i nie tylko, nie było końca. Oczywiście, dziewczyny trochę zgłodniały, więc każda wybrała coś dla siebie, a ja skusiłam się na przepyszną szarlotkę oraz mrożoną herbatę - i powiem Wam, że nie żałuje, bo wszystko okazało się nieziemsko smaczne. 



Jak zapewne już Wiecie, tradycją na owych spotkaniach stała się kosmetyczna wymianko/wciskanka, tak było też i tym razem. 


Wspólne spotkanie było też owiane w pewien cel charytatywny, którym było zebranie plastikowych koreczków (korków każdego rodzaju), dla Pani ANETY. I tak oto ofiarowałyśmy wszystkie wspólnie kilka worków nakrętek. Mam nadzieję, że chociaż w pewnym stopniu one pomogą. 



Ale, żeby spotkania tak szybko nie kończyć, bo na rozstanie to jeszcze nie pora. Przeniosłyśmy się do Savony, na kolejne przekąski i coś do picia (% - toastowo za spotkanie, choć w nieco mniejszym już gronie). Mnie oczywiście PKS, też naglił i nieco szybciej z dwoma dziewczynami tez musiałam opuścić spotkanie, ale obiecane piwko  z blogerkami wypiłam.



Do następnego.

Emilka :*

38 komentarzy

  1. Dobrze że spotkanie udane :) zostaje u Ciebie na dłużej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udane jak najbardziej i dziękuje :):)

      Usuń
  2. Byłam pod koniec czerwca pierwszy raz na takim spotkaniu. Co za rewelacja! Chcę więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne miejsce :) Super, że się spotkałyście. Mnie takie spotkania dają ogromnego kopa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj,też bym się wybrała na takie spotkanko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa takie spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam spotkania blogerek. Dzięki nim poznałam wiele wspaniałych dziewczyn, z kilkoma się zaprzyjaźniłam <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz całkowitą rację, można poznać wiele fajnych, miłych i sympatycznych blogerek:)

      Usuń
  7. No, szkoda, że mnie nie było, ale następnym razem się widzimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. i ten mój radosny ryjek haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudny uśmiech.... :) widać, że spotkanie udane :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Można poznać fajnych ludzi i ogrom wiedzy :)

      Usuń
  10. widzę, że sporo się działo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno było super, też bym chętnie wzięła udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie spotkania to fajna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. super blog, ciekawe podejście do blogowania :).

    Ja zaczynam blogowanie, wesprzesz lajkiem na fanpage? odwdzięczę się czym będziesz chciała :)
    www.loviseta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. love this post :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam relacje ze spotkań i uwielbiam również w nich uczestniczyć-to super spędzony czas :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ ja lubię takie spotkania! mega :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że się organizuje takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*