Przez świat w różowych butach....

piątek, 31 lipca 2015
Hejka :*

Do napisania tego postu zbierałam się już kilka dni, aż w końcu dzisiaj, mi się udało. Wpis będzie krótki, gdyż nie będzie to recenzja kosmetyczna, a stylizacja. Więc może od razu przejdę do jej opisu. A.... i bym zapomniała, jest już w drodze do mnie paczka z Chin, od Pani Zofii, ze sklepu DressLink, z którą nawiązałam współpracę, więc możecie w niedługim czasie spodziewać się coraz to nowszych stylizacji, więc zapraszam do śledzenia bloga. 


Nie przedłużając, dzisiejsza stylizacja składa się t-shirt`u w kolorze morelowym, z stylowymi napisami, który zakupiłam w Sinsay za 9,90 zł na promocji. Spodnie pochodzą z mojego sklepu, jeans jest bardzo wygodny i elastyczny, te łatki? Wyyypas... :). A na sam koniec opisu, moje perełki, czyli buty sportowe Nike Air Max, w odcieniu różowości (na zdjęciach ze stylizacji kolor jest przekłamany, więc na końcu posta dodałam jedno zdjęcie wykonane telefonem, gdzie widać ich prawdziwy odcień), buty zakupiłam w bardzo okazyjnej cenie 130,00 zł (czy są oryginalne? trudno mi powiedzieć za taką kwotę, ale... załóżmy, że są...). Jak prezentuje się to w całości? ...

Zapraszam do zdjęć.












Na powyższym zdjęciu, możecie zobaczyć jak buty wyglądają w rzeczywistości. 

Do niedawna moim marzeniem było posiadanie Nike Air Max, a gdy już je mam, to marzę o kolejnych markowych butach, tym razem New Balacne.

A Wy kochani, jakie macie ulubione markowe buty sportowe?


Do następnego.

Emilka :*

30 komentarzy

  1. Ale śliczne! :)

    Moje zamówienie z Dresslink jest już w Warszawie... Nie mogę się doczekać ♥

    Buziaki Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam na fotki tego co dostałaś :):)

      Usuń
  2. Świetne zdjątka! ;) I te nike, mhmmmm <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Kochana! :) Piosenka nie jest jeszcze nigdzie do pobrania, ale jest to kwestia kilku tygodni i zostanie udostępniona! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty bardzo mi się podobają. Mam air maxy że Stanów, są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nike roshe run i są to najwygodniejsze buty jakie kiedykolwiek miałam, no i zbieram na drugą parę :)
    zapraszam do siebie.
    http://ineedyoursoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny outfit ;)
    zakochałam się w spodniach

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię air maxy :)
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się :) Chętnie bym sobie takie sprawiła :) Ale na razie szukam butów do biegania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne buciki :) Również mam air maxy ale chyba moimi ulubionymi markowymi butami są air force . :)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje... air force jeszcze nie miałam :)

      Usuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*